pátek 21. října 2011

Zaměřeno na ... TRENDY

Jsem tu opět se svojí malou rubrikou - tentokrát jsem se zaměřila na kosmetické trendy na letošní sezonu. Nejsem určitě ten typ člověka, co by si v časopise přečetl, že letí rudé rty a hned jsem je začala nosit. To ani omylem! Jsem tak trochu trendový ignorant a kritik (proto asi nepíšu módní blog, protože to co se momentálně nosí mi nahání husí kůži :) Ze všeho by si člověk měl vzít jen inspiraci a přizpůsobit trendy svému vzhledu. Vybrala jsem ty nejprovařenější trendy a prozradím vám, které z nich mě inspirujíí a které absolutně vůbec.




1) Kočičí oči/černé linky - klasika, která frčí už několikátou sezonu. Podle mě sluší všem a když to někdo umí a je šikovný, může si díky nim vykouzlit krásné sexy líčení. Všeho ale s mírou- linky končící u spánků podle mě už moc sexy nejsou.





2) Metalické laky - tenhle trend mě extra neoslovil, asi proto, že mám ráda klasické barvy na nehtech a když jsem kdysi zkoušela metalický lak, na nehtech vydržel asi den a pak nemilosrdně opadal. Těžko říct, jestli to bylo lakem nebo mnou, ale na tenhle trend mě nikdo nenaláká. 





3) Výrazné obočí- jestli mě v kosmetickém světě někdy něco nechávalo úplně chladnou, bylo to vylepšování obočí. Vytrhávat a pěstit ho ano, ale nijak nedokreslovat apod. Nikomu to samozřejmě neberu a pokud mu to vyhovuje a zkrášlí ho to, jen ať to tak dělá dál. Ale když občas narazím na "brežněvské typy", které si tento trend vzaly až moc doslova, musím se spíš smát než obdivovat a následovat :)



4) Nude líčení - to je pro změnu zas něco pro mě. Moc se mi líbí a jsem ráda, že se tento trend opět vrátil, protože mnoho lidí pochopilo, že krása je v jednoduchosti. Jednoduchý ovšem neznamená snadný. Základem tohoto líčení je bezchybná pleť, kterou zajistí lehký make-up, pudr a případně i rozjasňovač. Oči jsou decentně nalíčené, řasenka není vždy potřeba a rty zkrášlí nenápadný lesk nebo rtěnka v nude odstínu. Konkrétně z tohoto trendu si beru největší inspiraci v líčení rtů, protože nude rty jsou podle hezčí než rudé.






5) Flitrové laky - upřímně mě taky nijak nechytly a to jen z jednoho důvodu. Ne že by se mi flitry na nehtech nelíbily, ale kdykoliv jsem si nějaký koupila, proklínala jsem se při jeho odlakování, protože vždycky mi to trvalo věčnost. A nikdy se mi nepodařilo všechno z nehtů odstranit..no a prostě jsem asi nešikovná nebo nevím, ale flitry na nehtech prostě ne.



6) Kouřové líčení / smoky eyes - opět další trend, který se drží několikátou sezonu. Postupem času přestalo platit, že kouřové líčení rovná se pouze černobílá kombinace. Meze se nekladou žádným barvám a proto je mi tento trend velmi sympatický. Většinou se o podobné líčení pokouším, nevím jestli úplně úspěšně (to nechť posoudí mé okolí) ale líbí se mi, že se tomuto trendu přizpůsobili i výrobci kosmetiky a na trhu je milion různých paletek se stíny a podrobnými návody "jak na to". Za mě velké ano a pro mě velký zdroj inspirace.



 7) Rudé rty - můj názor na rudé rty jsem vám asi už několikrát říkala. Můj pocit je opravdu jen jeden - nesluší mi. Zkoušela jsem mnoho červených, rudých, korálových i vínových odstínů a vždycky jsem si přišla maximálně jako klaun. Tleskám všem, co rudou nosí i přes den a nevypadají, jak když utekly z cirkusu. Nicméně podle mě je to i tak nesmrtelný trend, co se jen tak neomrzí.



8) Umělé řasy - tento trend mě hodně ovlivnil a od té doby, co se o řasách začalo masivně psát, začala stoupat i má zvědavost je vyzkoušet. Nosím je na speciální příležitosti a získaly si mou přízeň. Zatím stále nemám odvahu na to vyzkoušet nějaké divočejší peříčkové nebo barevné, ale jedny jsem si pořídila a snad někdy přijde čas, na to si je vyzkoušet a někoho třeba ohromit (nebo vyděsit). Ovšem i zde podotýkám, že fandím spíše černým řasám v normální délce. Když potkám slečny, co mají řasy, že si s nimi mohou drbat čelo, nepovažuji to za vkusné ani krásné.






 9) Color blocking líčení - miluju barvy, miluju barevné paletky očních stínů, ale upřímně nejsem ten typ, co má odvahu na to dát si na oči např. modro žlutou kombinaci a vyjít tak hrdě do ulic. Obdivuju tento trend např. na uměleckých fotkách, na modelkách v časopise nebo na lidech na karnevalech, ale na denní nošení to není nic praktického. Z tohoto trendu čerpám jen inspiraci a občas se kochám tím, co všechno je díky barvám možné na obličeji vytvořit.



Můj pohled na trendy je možná zvláštní. Vybrala jsem jen ty, co mě nějakým způsobem zaujaly nebo pohoršily. Obecně vlastně slovo trend nemám ani ráda, protože mi přijde dost svazující, ale na druhou stranu je to zdroj inspirace pro nás všechny. Možná vám to někomu dneska přišlo o ničem - (dejte mi to vědět v komentářích). Já si však maximálně užívala sbírání materiálů a kolážování všech fotek, takže když už nic, tak oceňte alespoň toto :)


Mějte se krásně a v komentářích mi povězte, který trend je pro vás zajímavý a který naopak vůbec!

16 komentářů:

  1. naprosto s tebou souhlasím! Oční linky, smokey eyes, nude líčení jsou skvělé trendy (kterých už se pár let držím). ten zbytek už mě nijak nebere:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam rada metalicke laky, aj s flitrami :-))) linky ani kourove liceni si moc robit neviem, ale paci sa mi to moc

    namalovane obocie naozaj nechapem :-D kto to robi...preco to robite? :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si treba oboci dokresluju a myslim, ze hodne lidem by to prospelo. Nejde o nakreslesni oboci, ale jeho dokresleni, me totiz konci desne brzo, takze si ho jemne prodlouzim a vypada to prirozeneji nez me vlastni:-)

    OdpovědětVymazat
  4. kočičí linky se mi líbí, ale za 1, myslím, že mi nesluší a za 2, si je neumím udělat :D takže nic a to stejné kouřové líčení (já a stíny zatím nejsem moc velcí přátelé) takže to se musím určit, ale nude líčení to je jasná a nejlepší volba!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. černá linka a kouřové líčení-to nejsou trendy, to jsou evergreeny! :) jinak s tim obočím máš pravdu, taky nechápu, jak si ho někdo může dokreslovat. V životě jsem neměla v ruce paletku na obočí a nevím, jak se to používá. Vždyť to vypadá jako obyčejný stíny:D

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle článek se mi strašně moc líbí. Mám úplně stejné názory jako ty. Teda kromě toho nude líčení, které já moc nemusím, protože makeup nenosím a když na očích nemám něco černého tak si přijdu jak z jiné planety :D Ale nude rtěnky jsou boží.

    OdpovědětVymazat
  7. tento článok sa mi páčil. musím s tebou súhlasiť, že odlakovávanie trblietkových nechtov je strašne nepríjemné a dlhé.

    OdpovědětVymazat
  8. Minimalist Lady:jsem ráda, že to někdo vidí stejně :)

    PlumFoolery: však já nikoho, kdo si ho dokresluje nezatracuju, jen nemám ráda, když si někdo obočí vykresluje nepřirozeně moc :)

    angellovelythings: já se s linkami tolik taky nekamarádím, i když bych moc ráda :)

    Suzie: to je pravda :)

    Teruška29: děkuji, jsem moc ráda, že se ti článek líbil a vidíš to stejně jako já :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se nejvíc teda poslední dobou líbí rozhodně nude líčení...
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  10. miluju nude líčení ! fakt super článek inspirativní

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím, ale s tím nude to moc nepřehánět, potom to už je moc nude a nepřirozené :)
    A chtěla jsem se zeptat, zda bude funkční nějaký ten e-shop. Už jsem hrozně natěšená z toho, co to bude :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. Denn: brzy ho "spustím", je to takový malý experiment, tak uvidíme, jestli se to chytne :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já si myslím, že se dá využít všechno, ale s mírou. Třeba umělé řasy, když si člověk vybere ty, které vypadají dost přirozeně, proč ne? Rozhodně bych si nelepila na řasy peří. A tak je to podobně i s ostatními.

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. líbí se mi většina tvých názorů a pohledů na tyto trendy. já osobně příliš neexperimentuju, držím se v líčení jednoduchosti a nejraději jsme vždy měla na očích přírodní barvy hnědé v různých odstínech, nejlépe třpytivých, nemám ráda matné stíny. ale v poslední době zkouším i něco jiného. po několika letech jsem znovu sáhla po černé tužce na oči či tekutých černých linkách a zkouším něco výraznějšího. líbí se mi kočičí oči i kouřové líčení, ale třeba v modré nebo zelené bych si je neudělala, nedávno jsem zkusila fialovou a moc se jem se v ní necítila. mám ráda spíše takové přírodnější barvy, černá, šedá, hnědé, zlatá a oranžová, tělová ... nude líčení mi moc nesluší, když si alespoň trochu nezvýrazním oči řasenou a hnědou tužkou, vypadám strašně. nesluší mi to. nude rty však mám ráda. nejčastěji ani nepoužívám barvný lesk, ani rtěnku, jen balzám. když si nalíčím ještě rty, už si přijdu trošku zamlovaná. čeho je moc ... proto alespoň rty občas nechávám přirozené. časem chci ale vyzkoušet i jiné líčení, na které třeba nejsem zvyklá a třeba si přijdu na své i v něčem jiném, než jen v hnědých stínech :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)