neděle 2. října 2011

Zaměřeno na ... FIALOVOU

Tak mě nějak napadlo udělat novou rubriku a to "Zaměřeno na...". Občas se mi stává, že věci nedotáhnu až tam, kam bych si sama přála, a možná je toto první a zároveň i poslední článek z této rubriky. Uvidíme časem, jestli bude dostatek inspirace a jestli i vás případně zaujme :) Články asi nebudou mít valnou hodnotu, spíš jen můj pohled na danou věc a možná inspirace pro vás. Uvidím, uvidíme, uvidíte... A proč dneska se budu věnovat fialové? Protože patří mezi mé nejoblíbenější barvy a co se líčení týče, myslím, že mým očích celkem i sluší. Když jsem si během vytváření své bakalářské práce (mimochodem se také týkala kosmetiky :) četla barevné typologie a charakteristiky lidí, kterým se dané barvy líbí, nestačila jsem se divit. Stručně řečeno, fialová je barva bláznů a dementních dětí (bohužel tak to tam bylo napsáno). Tak si vyberte, co z toho jsem já. Každopádně dnes dám vyniknout svým fialovým stínům. Když jsem to nedávno zjišťovala, je to nejpočetněji zastoupená barva mono očních stínů. Sama se někdy divím, kolik jich mám. Ale na mou obhajobu - tahle barva sluší všem (když se dotyčná vkusně nalíčí) a dá se dobře kombinovat s jinými barvami stínů. Pořád nemám čas a dostatek světla na to nafotit nějaké mé líčení, abych si pořád jen nekreslila po ruce. Snad jednou bude vhodná konstelace času, místa i světla a mě se to podaří. Zatím tento nedostatek prosím omluvte a nechť je vám inspirací pár následujících fotek.






M.A.C je klasika - miluju tento odstín fialové, jeho výdrž i kombinovatelnost s jinými stíny. Dermacol pěnové oční stíny Moon Touch vydrží na očích neuvěřitelně dlouho, barva je intenzivní a stačí jí jen málo k nalíčení celého oka.



Make Up Store oční stíny mají zlatavý nádech a jemné třpytky stejně jako ty od Lancome. Výdrž je u obou báječná a ten od Lancome používám většinou jako podkladový stín.



Opět stíny Lancome, o něco tmavší než ty předešlé a opět jsem s nimi moc spokojená. Duo stínů Essence mě mile překvapilo svou dobrou pigmentací. Barva je opravdu sytá a s její výdrží také není problém.





Co vy na nápad nové rubriky? Nezajímají vás podobné články nebo byste je uvítaly? Jedná se vážně jen o inspiraci, žádné recenze a podobně, takže se určitě vyjádřete v komentářích, ať vím, jestli v tom pokračovat :) Děkuji a mějte krásný zbytek dne

17 komentářů:

  1. Hmm, pěkná sbírka... Já fialovou asi vůbec nemám, když nad tím tak přemýšlím, možná tak v paletkách...
    Ale pravdou je, že fialová při správném použití sluší všem... To jo.
    Moc pěkný článek, mj. Rozhodně by bylo fajn, kdyby ses pustila i do jiných barev... :)

    OdpovědětVymazat
  2. rozhodne takéto články uvítam! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju fialovou v kombinaci se zlatou.

    Těhlech článků určitě víc! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fialové stíny jsou mé nejoblíbenější, takže jich vlastním strašně moc, ale zas je tolik nevyužiji. Zvláštní :DD A článek se mi líbí, podobný další uvídtám:)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi rubrika zamlouvá :) co studuješ, jestli se můžu zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty Dermacol zbožňuju, nechápu, že tak drží:)

    OdpovědětVymazat
  7. Fialovou barvu mám ráda, ale stíny teda fialové nepoužívám, protože snad ani žádné nemám :)))
    Pochybuji, že by mi ta barva vůbec slušela :(((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. jsem moc ráda, že se vám článek líbil :) a fialová sluší vážně všem, zkuste to vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  9. jestli fialová patří blbcům a bláznům Ó MŮJ BOŽE ... můj pokoj je celej fialovej :D :D jsem milovník této barvy

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Terka: já ho mám taky fialový, takže neboj, bláznů je nás víc :)

    OdpovědětVymazat
  11. Limett: studuji marketingovou komunikaci

    OdpovědětVymazat
  12. stále bojujem so závislosťou na fialovej a týmto článkom si ma veľmi potešila :D Dermacol - Moon touch pojdem pozrieť do drogérky, asi už aj dnes :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ono to není až tak žhavé, spíš fialovou vyhledávají ti co potřebují nějak uklidnit nervy, což v dnešní době není nijak výjimečné;-)
    Se sama divim, že nechodím jenom v ní:-D Nejraději jsem jí měla ve třetí třídě, což dodnes nechápu proč, když to byla taková bezstarostná léta:-D
    A těch stínů zas tolik nemáš;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Dejnicka: nemám jich tunu, ale když to porovnám s jinýma barvama, v počtu vedou a mám jich tedy nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  15. fialovou mám na očích ráda, jen teda nepoznám, jestli mi sluší:D a stíny od Lancome jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :) krásný článek, ale nebylo by k zahození, kdyby jsi častěji psala ceny těchto výrobků a v jaké drogerii je popřípadně sehnat :) jinak miluju tvůj blog, jsem tady každý den co chvíli :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)