pátek 7. října 2011

Yves Rocher Pure System

Pravidelně mi domů chodí letáčky se slevami nebo různými akcemi od Yves Rocher. Chodí všem, co mají jejich zákaznickou kartu a občas se vyplatí je použít. Tentokrát se mi jich doma sešlo více (nevím proč), tak jsem si řekla, že už jsem dlouho u nich v obchodě nebyla a šla se tam podívat. Klasicky si vždycky koupím můj milovaný odličovač očí a dál pátrám po výrobcích, které jsem ještě nezkoušela. Do oka mi padla jejich nová řada Pure System pečující o problematickou pleť. Je zrovna v akci a všechno je o 30% zlevněné. Než vám povím, co jsem si vybrala, trochu vám řadu představím. Jelikož mi nedávno psala jedna čtenářka a žádala mě o radu ohledně rozšířených pórů, vzpomněla jsem si na ní a může brát i tento článek jako malou inspiraci :)



Běžná cena : 159 Kč
Nyní ve slevě: 109 Kč


Běžná cena : 159 Kč
Nyní ve slevě: 109 Kč



Běžná cena : 205 Kč
Nyní ve slevě: 145 Kč



Běžná cena : 179 Kč
Nyní ve slevě: 125 Kč




Běžná cena : 225 Kč
Nyní ve slevě: 159 Kč



(zdroj: YR web)

Já jsem si vybrala čistící gel s bio aleo vera a kyselinou salicylovou. Měl by čistit černé tečky a redukovat přebytky mazu. Nekoupila jsem si ho tedy za účelem čištění, ale jako peeling. Jelikož obsahuje velmi jemné mikro částečky a může se používat denně. Takže upřímně nesleduji, jestli moje černé tečky mizí a pokrytecky ho používám jen jako peeling. Bohužel mé černé tečky nespasí nic jiného než mechanické čištění :)






Můj milovaný odličovač jste viděli už asi milionkrát, takže k němu nemá cenu nic dodávat. Jedním slovem úžasný, báječný a jediný, které mé nebohé oči snesou :)




Úplně poslední je Bio balzám na rty. Upřímně si na nějaké bio nebo nebio nehraju. Moc výrobcům nevěřím, že jsou poctiví a ani tuny certifikátů mě nepřesvědčí o kvalitě produktů. Sháněla jsem balzám na rty, protože můj pracovní mi došel. A milá paní prodavačka mi doporučila tento. Tak proč ho nevyzkoušet :) Jako není špatný, ale jeho parfemace se mi nelíbí. Mám raději voňavé balzámy. Jeho textura je hutnější a myslím, že ho ocením hlavně až začne pořádná zima. Kdybych ho srovnala s mým obdobným balzámem od Clinique (Superbalm lip treatment) vyhrál by to na plné čáře ten od Clinique - dlouho na rtech vydrží a ty se pak i lesknou jako po použití lesku. Možná jsem jen moc náročná, ale něco si buď zamilujete bez výhrad nebo prostě ne :) A podruhé bych si ho asi nekoupila a raději bych vyzkoušela něco nového. Tím ale vůbec nechci říct, že by to byly vyhozené peníze, nebo že by byl úplně tragický. Každému jen prostě sedne něco jiného :)





Jak jste na tom vy se značkou Yves Rocher? Používáte nějaké jejich výrobky?

11 komentářů:

  1. Yves rocher dělá můj nejoblíbeněší balzám- s hrozny, pěkně hydratuje a voní. Za ty peníze fakt doporučuji:)

    OdpovědětVymazat
  2. právě zkouším ten gel - peeling, taky ho používám jako peeling, vyhovuje mi, že je docela jemný a zatím se jeví jako dobrý

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja prave skusam ten peelingovy gel, coskoro o nom napisem clanok, o tom balzame uz clanok mam:-D ten odlicovac je porovnatelny napr. s Ryorom? teda neviem ci mas skusenost, tak ale skusim sa spytat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Ives Rocher mam skvělou masku na obličej s kaolínem. Voní opravdu hezky, nechá se pět minut působit a poté se smeje. Skvěle vyčistí pleť a dá se použít i na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  5. to je super infromace, nevěděla jsem, že mají řadu i na problematickou pleť!
    U tebe na blogu se mi líbí, sleduji :)

    style-on-the-road.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si v téhle slevě koupila tu pleťovou "vodu". Jako není špatná, ale žádný zázrak se nekonal. Hlavně to není voda ale to složení je takové krémovité :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pekny, informativni clanek! Ja se priznam ze od Yves Rocher nemam nic. Je to jedna ze znacek, ktera mi nikdy nic neudelala ale proste je mi nesympaticka ...ALe desne na ni ujizdely me byvale spolubydlici, koupelna byla jak reklama na tuhle znacku. Mmch, nemas nejaky tip na dobry odlicovac (klidne i ten co je tady) ktery by dobre odlicil dobre ale jemne i vodeodolne liceni? Dochazi mi ten od Taliky, ale preci jen bych radsi neco levnejsiho nez 600,-

    OdpovědětVymazat
  8. touto radou som bola spociatku velmi nadsena a takisto som si kupila cistiaci gel alde po tyzdni (i ked priznavam ze dennodenneho) cistenia sa mi urobilo asi najhorsie akne v zivote. po staznosti mi predavackka povedala, ze tym ze to obsahuje kyselinu salicylovu by sa to nemalo pouzivat kazdy den ale len ako peeling, takze zjavne bola bud zle informovana ona alebo to az taky uspech s problematickou pletou nemalo. ale na dalsej strane krasne to vonia _)

    OdpovědětVymazat
  9. Heidy: tenhůe odličovač je báječný! nevadí citlivým očím a odlíčí všechno :)

    Style on the road: děkuji :) ta řada je nová, mají jí teprve asi měsíc na prodejnách

    PlumFoolery: tenhle odličovač na oči používám už pár let a je nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela. Mají jak dvousložkové s olejem, tak bez a tenhle olejový co používám odlíčí uplně cokoliv :) a dá se sehnat ve slevách okolo 110 Kč a jinak stojí do 200Kč. Mě vždycky ke koupi donutí nějaká sleva, co mi pošlou nebo dárky a tak čas od času zkusím nějaké novinky

    OdpovědětVymazat
  10. Yves Rocher mám celkem ráda čas od času si tam něco koupím.

    http://barbarachantre.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. bez těch kartiček a letáčků co chodí do schránky bych asi v YR nenakoupila, ale díky těmto vychytávkám, se dá dostat s cenou výrobků YR na přijatelnou cenovou hladinku. Jinak jsem si nedávno pořídila make-up (v kelímku jako krém, přesně netuším jak se jmenuje, ale má být na suchou pleť) a jsem s ním nesmírně moc spokojená (až na to balení, přeci jen dloubat do něj prstem a vidím to už teď, že až ho nebude moc v balení, že si pěkně ponadávám hned po ránu jak blbě půjde vydolovat ven). Pořídila jsem si i všude zmiňovaný dvoufázový chrpový oličovač a jsem nadšená tak jako snad asi všichni :) k make-upu jsem dostala i stíny jen tak a micelárku se třemi druhy čaje, takže nekupte to - kupte si tento make-up slevněný o 30% k tomu zadarmo stíny a ještě micelárku, nákup za 305 Kč krásný :) a právě proto ráda využívám těchto akcí, protože mi neskutečně lichotí, že si vyberu jednu věc a odnáším si domů věcí několik "jen tak pro zákazníka" (samozřejmě si nedělám iluze a vím, že je to jakýsi marketing a spol.) ale krásně se mi žije v této "nevědomosti" :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)