sobota 8. října 2011

Veld´s CLEAN CLEAN CLEAN

Jelikož si nemůžu nechat ujít mnoho kosmetických novinek, neušlo mi ani to, že francouzská značka Veld´s uvedla na trh novou čistící řadu tak trochu bizarních přípravků. Nebo pro mě minimálně je dosti podivné se odličovat pudrem :) Ale abych vám to lépe popsala, jedná se o řadu 3 přípravků, které se navzájem doplňují a které když zkombinujete, vytvoříte si vlastně nový přípravek. Ale popořadě.


Ti z vás, komu značka Veld´s nic neříká, jen nastíním, že se jedná o francouzskou značku pleťové kosmetiky, která je přírodní. Kosmetika je bez parfemace, neobsahuje parabeny, alkohol ani umělá barviva a není testována na zvířatech. Od roku 2006 je i na českém trhu, dříve bývala pouze v síti prodejen Douglas, nyní je pouze v Sephoře. Všechny přípravky Veld´s mají okamžitý zkrášlující účinek a působí bezprostředně po aplikaci. Dosti obecných faktů, vás asi bude více zajímat nová řada. Ta se jmenuje CLEAN CLEAN CLEAN a obsahuje odličovací olej, pudr a čistící pleťovou vodu.






NEW GENERATION CLEANSING OIL - odličovací olej

Výrobce uvádí:

Tento vysoce účinný odličovací olej šetrně odstraní makeup z obličeje, očí a rtů. Obsahuje marulový olej, který je bohatý na vitamin C s antioxidačním a ochranným účinkem. Pleť osvěžuje a oživuje, zanechává ji čistou a sametově hebkou, bez pocitu napětí a vysušení. Navíc zpomaluje proces stárnutí díky výtažku z rooibosu, který neutralizuje účinek volných radikálů. Vhodný pro všechny typy pleti.


Nejsem zvyklá používat na odlíčení obličeje olej (na odlíčení očí mi to však přijde naprosto v pořádku). Byla jsem upozorněna, že i když mám smíšenou až mastnou pleť vůbec to nevadí a olej je vhodný pro všechny typy pleti. Hmm, dobrá. Zní to dobře, ale ráda si to nejdříve vyzkouším osobně, než si výrobek případně zakoupím. Takže jsem si vyžádala vzorečky a za chvíli se dozvíte, jaký je můj verdikt.




FINE ENZYMATIC CLEANSING POWDER
Jemný čisticí pudr s enzymatickým účinkem

Výrobce uvádí:
Pudr obsahuje sůl z Kalahárské pouště s vysokým podílem stopových prvků a minerálů, které jsou nezbytné pro udržení hydratace a zpomalení stárnutí pleti. Draslík pomáhá udržet osmotickou rovnováhu pleti, zatímco sodík má detoxikační účinek. Hořčík stimuluje buněčnou obnovu a vápník přispívá k posílení funkce pleti coby ochranné bariéry. Zároveň obsahuje výtažek z rooibosu s extrémně silným antioxidačním účinkem, jenž předchází poškození pleti a jejímu předčasnému stárnutí. Pleť zanechá čistou, svěží a zářivou.


Použití: Každé ráno (a také večer místo odličovacího oleje, pokud nejste nalíčená) nasypte malé množství pudru do dlaně, přidejte pár kapek teplé vody a napěňte. Krouživými pohyby naneste na navlhčený obličej a krk a pokožku jemně masírujte, abyste podpořili enzymatický účinek pudru. Důkladně opláchněte vodou, osušte a čistící rituál zakončete pleťovou vodou.


Pro ty co úplně přesně nevědí, co je to enzymatický efekt upřesním - odumřelé buňky můžete z kůže odstranit dvojím způsobem. První možností je mechanický peeling (peeling díky zrníčkům mechanicky odstraňuje z pokožky odumřelé buňky = exfoliace). Druhou možností je právě použití přípravku, který odstraňuje tyto odumřelé buňky tím, že je rozpouští. Tím pádem je šetrnější a je možné ho používat denně, kdežto mechanický peeling se doporučuje max. 1-2x týdně.


A teď přichází ta největší vychytávka. Když smícháte pudr s olejem, vznikne kašička s drobnými zrníčky, která slouží jako peeling. A tím pádem díky dvěma přípravkům získáte i třetí. Ještě vysvětlím, když pudr smícháte s vodou, krystaly soli se rozpustí, ale v oleji se nerozpustí a tím pádem vám vznikne jemný peeling.








SKIN PERFECTING LOTION - Osvěžující pleťová voda

Výrobce uvádí:
Tato jemná pleťová voda s vysokým obsahem rooibosu, známým pro své antioxidační účinky, zakončuje čistící proces a pleť připravuje na následné nanesení séra či krému. Je doslova pěstící vodou, která stimuluje a oživuje pleť, zanechává ji svěží a hydratovanou. Díky nepatrnému množství alkoholu stahuje póry a zjemňuje texturu pleti. Je vhodná pro všechny typy pleti včetně té nejsušší a nejcitlivější.
Ráno a večer zakončete odličovací a čistící rituál nanesením pleťové vody vatovým tampónem na obličej, krk a dekolt.


Na pleťové vodě není nic neobvyklého ani vychytaného. Ta jen dokončuje celý čistící proces a připravuje pokožku na následující péči (krém nebo sérum).




A samozřejmě protože jsem velký milovník novinek, musela jsem si nechat udělat vzorečky a na vlastní kůži to otestovat :) Jelikož čistících vod mám tunu a jsem věrná své Biodermě, zajímala jsem se spíše o pudr a olej.


Pokus číslo jedna- Vyzkoušení pudru s vodou, jako odličovače.


Dávkování pudru je trochu obtížnější, ale to jen díky malému kalíšku, ve kterém jsem ho měla odsypaný. Odličování jsem prováděla při koupeli a nechtěla jsem si nacákat vodu do kalíšku a pudr tak zničit. Dávkování z normálního balení je určitě pohodlnější. Smíchala jsem tedy pudr s vodou, vytvořila si v dlaních kašičku a tou jsem pak obličej masírovala. Jako extra zážitek mi to zrovna nepřišlo. Žádná pěna na obličeji, na kterou jsem zvyklá při čištění. Nicméně když jsem po koupeli šla obličej dočistit pleťovou vodou, mile mě překvapilo, že na tamponku nebyl žádný zbytkový make-up ani jiná líčidla. Prostě čistý obličej!





Pokus číslo dvě - Vytvoření peelingu díky pudru a oleji. Ve dlaních jsem si vytvořila směs, která měla jemnou texturu (zrníčka byla opravdu drobná) a obličej se s ní dobře masíroval. Poté byl opět čistý a kůže na dotek jemná!


Pokus číslo tři - se vlastně nekonal, protože nemám odvahu na to, zkoušet obličej odličovat čistým olejem. Prostě mi to vadí a mám k tomu trochu odpor. Majitelky suché nebo citlivé pleti by určitě zajásaly, ale já se prostě bojím :) Takže vám k tomu více nepovím, ale určitě doporučuji zajít si otestovat na vlastní kůži!


Hodilo by se asi celý experiment shrnout. Nová čistící řada mě určitě zaujala. Pudr mi přijde jako zajímavá vychytávka, pleťová voda mě tak moc nezajímala a olej si budou pochvalovat určitě jiní a odvážnější než já. Vlastně se mi celé odličování těmito produkty moc líbilo a oceňuji nápaditost ohledně smícháním pudru s olejem. Všechno bych si vlastně i koupila v plném balení, jen kdyby to nestálo tolik (voda 620, pudr 1090 a olej 720 Kč). Tak uvidíme, třeba bude letos Ježíšek štědrý a vzpomene si na mě :) A za sebe říkám, jděte si taky pro vzoreček a vyzkoušejte si to na vlastní kůži! A pak mi napište, jestli vás nová řada zaujala nebo vás nechala chladnou :)

10 komentářů:

  1. jako velds mě nenechává chladnou vůbec. jen prostě ty ceny nic moc... ale děkuji moc za článek, asi si zajdu do sephory pro trošku toho oleje a zázvoru, pardon pudru.

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi zajímavý článek, pro mě osobně seznámení s novou značkou, neznala jsem ji. Docela bych ty výrobky také vyzkoušela, tak snad budu někdy mít možnost.
    P.S.: včera jsem si vyzvedla na poště balíček, moc děkuju, Lip Smacker voní úžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ..děvenka moje starostlivá...
    Taky děkuju za seznámení s novou značkou, zaujalo mě to hodně, jsem zvědavá jak budou v Sephoře tentokrát ochotní se vzorečkama.

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem o této značce ještě neslyšela. každopádně je dobře, že se začíná rozmáhat přírodní kosmetika. také velmi oceňuji, že netestují na zvířatech. jenom bych se chtěla zeptat v jaké cenové relaci to je. pouze ze zvědavosti =)

    OdpovědětVymazat
  5. trb+dejnicka: vzorečky vám určitě ochotně dají, mají to teď jako povinnost udělat vám vzoreček čehokoliv i bez nákupu :) takže určitě zkuste zajít a vyzkoušet

    Zdenka: cenové relace nejsou nic moc, nebo pro mě jako pro studenta nic moc. Krémy pod 1000 Kč nejdou, záleží na velikosti balení a druhu. Kdyžtak jukni na web: http://www.mastgroup.cz/ tam najdeš i ceny

    OdpovědětVymazat
  6. viennettka: jsem ráda, že se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ceny nic moc :-( Ale zní to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já ti nevím do jaké zízračné Sephory chodíš nebo jestli na ty prodavačky tak dobře působíš.. byla jsem v Paladiu, nesla si k pokladně věci asi za 1500,- a zeptala se tedy ještě na tohle, nejdřív hledali vůbec prodavačku, která by o tom něco věděla a když jsem po výkladu, který mě ale rozhodně nepřesvědčil kdybych o tom nečetla u tebe, požádala o vzorečky, tak mi odvětila, že k tomu se nedělají. Ptám zda mi ale může dát-> to nevím teda jak bych Vám to dala-> byla jsem hodná a poradil té dobré ženě- zkuste to do těch Vašich kalíšků.. na to už ani nepípla, zlostně mi tam jednou stříkla, já blbka poděkovala a šla jsem. Myslím, že mi budou tyto vzorečky svou velikostí k ničemu, ale aspoň jsem to zkusila.

    OdpovědětVymazat
  9. Dejnicka: ty jo, tak na Palladiu pracují hrozné blbky! oni jsou povini ti dát vzorečky čeho chceš do těch kalíšků, spíš nejsou ochotné je dávat, ale mají to jako povinnost. Já ti je snad nějak opatřím a pošlu ti je :) Normálně bych žádala vedoucí prodejny a chtěla to po ní, s tím, že jinde v Sephorách ti vždycky vyhoví a dají ti co chceš vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi zlatá, ale to by se fakt nevyplatilo:-D Asi zkusím být příště asertivnější, ale mě to fakt v tu chvíli zaskočilo, že byla tak neochotná, ještě když viděla, že tam i nakupuju a ne, že jen "somruju" vzorky..ale co, už jsem jim tam za svůj život nechala takových tisíc, že by mi měli dát vzorek kdykoliv jdu okolo, tak si to musím příště opakovat...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)