pondělí 3. října 2011

Úložné prostory II

Ahoj všichni, dneska mám pro vás jen takovou malou inspiraci. Měla jsem radost, že se vám líbil článek o úložných prostorech, proto jsem se rozhodla se s vámi podělit o další tip, kde sehnat za pár korun celkem pěkné košíky na skladování (nejen) kosmetiky.


Nakupuji je v Body Basicu, mají různé velikosti a tvary a stojí od 39 Kč tuším do 119 Kč (podle velikosti). Jsou z mořské trávy a nacpete do nich celkem hodně věcí (viz fotka, kterak si košík lebedí i s nejpoužívanější kosmetikou na mém "nočním" stolku).









Loňské Vánoce jsem do košíků balila i dárky a sklidily celkem úspěch. Jejich využití je vážně všestranné - od uložení ponožek po krémy :) Kdyby chtěl někdo radu, kam pro ně chodím v Praze já (nemají je úplně ve všech prodejnách), tak se mi osvědčila prodejna Body Pharmu na Andělu. Tak třeba jsem dneska někoho inspirovala a sama doufám, že mě inspirace neopustí, protože nástup do školy se blíží a vůbec nevím, jak budu všechno časově zvládat. Uvidíme :) Mějte krásný den a podělte se také se svými úložnými prostory, protože těch není nikdy dost!

6 komentářů:

  1. Podobné jsem taky použila loni na dárky :-D Super typ :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Právě se chystám na nákup krému od Ryoru. Vidím, že je používáš, tak doufám, že mě potěší :) Máš na blogu nějaký post o kosmetice Ryor?

    OdpovědětVymazat
  3. Mischelle: jsem s krémy od Ryoru moc spokojená, o matujícím jsem psala minulý měsíc (v archivu to najdeš) a o tom 24h mám připravený článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám plátěný uložný prostory z Ikea na ukládání kosmetiky, kterou moc často nepoužívám, na parfémy mám košík z dvojbalení majonézy od maminky. :D Hrneče za 35,- na balzámy a lesky na rty. Dřevěnou bedýnku, ve které byly původně nějaký drobnosti do vany, na sponky a gumičky do vlasů.

    OdpovědětVymazat
  5. Pečující kosmetiku skladuju v poličce a dekorativku v taštičkách a kufřících všeho druhu :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)