pondělí 17. října 2011

Sephora akce a nová Essence

Čtenáři na facebooku to už ví a pro ty, co mě přes něj nesledují tu mám připomenutí současné akce v Sephoře. Bylo mi líto, že některé z vás minule prošvihly akci starý za nový a proto to tentokrát uvedu i zde :) Akce se týká výrobků Sephora - při koupi jednoho, je ten levnější za 1Kč. Podle mě ideální čas na to, začít shánět vánoční dárečky. Nevím jak vy, ale já je nakupuju tak od září, protože nesnášim pak všude ty davy lidí, fronty a nervozitu, když se lidi marně pokoušejí sehnat dárky dva dny před Vánocemi. Nehledě k tomu, že před Vánoce jsou ve škole zápočtové týdny, a dárky jsou to poslední, na co má člověk myšlenky. Takže nakoupím včas a pak už si jen užívám vánoční atmosféru a všechno, co k ní patří.  No, ale to jsem trochu odbočila od akce :)




Nekoupila jsem žádné zázraky, spíš jen věci, které jsem měla vyhlédnuté delší dobu. Odličovací polštářky, mini odličovací mléko (na zkoušku), rtěnku a oční stíny. Objevila jsem Sephoru, kde jsou prodavačky milé, dají vám vzorečky čeho chcete a kde nejsou davy lidí! Skoro nemožná kombinace, takže jestli máte cestu kolem, stavte se v Galerii Harfa.




Oční stíny jsou klasika. Vyhovují mi maximálně a jsou hodně pigmentované a třpytivé. Odstín Golden Girl N 50.




Rtěnky jsem si v poslední době nějak podezřele oblíbila a sbírka se rozšiřuje. Těžko říct, čím to je. Rtěnku od Sephory jsem už kdysi měla a chtěla jsem se k ní vrátit. Je hodně krémová a pěkně rty zabarví. Výdrž je průměrná ale není nutné pod ní používat balzám, protože nezalézá do vrásek. Odstín S22.



Stíny a rtěnka 




Odličovací mléko jsem nepoužila mnoho let. Po nedávném kurzu jsem na něj trochu změnila názor a rozhodla se ho zařadit mezi odličovací produkty.


Další "novinka" o kterou se s vámi chci podělit, je fakt, že jsem konečně objevila novou kolekci Essence Urban Messages. Nejsem si jistá, jak je to s distribucí jednotlivých kolekcí, ale někdo mi už psal, že tuto dávno v Praze viděl. Já jí objevila v obchodech až teď. Tak těžko říct, jak moc je nová a kde všude už se objevila. Jinak ceny jsou docela příznivé (lepší jak u limitek Catrice). Viděly jste tuto kolekce? Pořídily jste si už něco?






Mě nejvíc zaujaly (už podle fotek) dvě věci - křídové oční stíny a zářivý sprej na tělo a obličej. Zbytek kolekce si můžete prohlédnout zde.






Křídové oční stíny jsem ještě nikdy neměla ani nezkoušela, takže mě lákaly úplně nejvíc. Na prodejně nebyly testry, tak jsem to vzala odhadem (zbylé barvy jsou tmavě a světle modrá a šedá). Když jsem pak doma křídu zkoušela, překvapilo mě, jak je krásně pigmentovaná a jak pěkně se s ní kreslí. Bála jsem se, že bude drhnout a nebude moc barevná, ale to byly zbytečné obavy. Nevím jak vám, ale mě se hned, co jsem jí vybalila z roztomilé krabičky vybavily vzpomínky na základní školu :) Odstín 02 It Peace








Tělový třpytivý sprej se vážně špatně fotil (to jak na kůži vypadá). Světlo mi příliš nepřálo, takže ve skutečnosti sprej vypadá zlatě, jako je to malinko vidět na hraně ruky. Původně jsem myslela, že jsou to jen třpytky ve spreji, takže jsem byla mile překvapená, jak pěkně na kůži po aplikaci vypadá. Je to něco pro plesovou sezonu a party příležitosti nadcházející zimy :)


Jediné, co mi na celé kolekci přišlo trochu divné, byla šedá rtěnka :) Toť vše...Ráda si přečtu vaše poznámky ke kolekci, případně doporučení, co se vám osobně z kolekce líbí a co jste třeba už vyzkoušely.

28 komentářů:

  1. Jee, zrovna dneska vyrážím do Rossmanna, tak doufám, že už i do Olomouce Urban messages dorazilo :-)
    Zaujaly mě ti křídové stíny a když tak koukám, jak pěkně vypadají, tak si je asi určitě pořídím :-)
    I ten sprej a popřípadě nějaký lak :-)
    a taky mě láká ta voňavka (i když asi nebude nic moc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mne ty křídové stíny, asi budu muset vyrazit a okouknout je. Ještě jsem na ně nikde nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  3. stíny Sephora i rtěnka jsou moc krásné! Já jsem taky poslední dobou blázen do rtěnek, lesky jsem nějak přestala nosit:D

    OdpovědětVymazat
  4. právě jsem taky na blogu psala o Sephoře. to odličovací mléko mám moc ráda!

    styleontheroad.com

    OdpovědětVymazat
  5. jo, ta šedá rtěnka je fakt divná :D

    já jsem o té nové kolekci Essence psala na blogu, tak se mrkni jestli máš zájem: http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2011/10/essence-urban-messages.html

    OdpovědětVymazat
  6. holky, ta Sephory akce probíhá i v Brně?

    OdpovědětVymazat
  7. u nás máme ešte strašne starú kolekciu z leta :D A túto som teda pochopiteľne nevidela, ale tie kriedové tiene sú super, určite by som ich chcela vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj. Moc diky za info o Sephora akcii...Inak, musim tiez potvrdit, ze v Sephore na Harfe som mala s predavackami uplne rovnaku skusenost. Boli az neskutocne mile, ochotne a zlate... to sa mi stalo v Sephore prvykrat a rozhodne sa tam v najblizscih dnoch stavim. Dokedy vlastne plati tato akcia? Krasny den. :)

    OdpovědětVymazat
  9. break the rules with gray lipstick! :D
    asi ji tam zařadili, aby aspoň název trošičku té kolekci odpovídal :D

    OdpovědětVymazat
  10. Kde v praze je urban messages?! :) Já na ní ještě nenarazila :)

    OdpovědětVymazat
  11. žanet: tak vůni jsem zkoušela, není úplně tragická, ale je spíš pro mladší slečny, protože je taková sladší a celkově asi nebude moc kvalitní

    Jitunka: zkus si zavolat na prodejnu :)

    Slávka: to jsem ráda, že má někdo další stejnou zkušenost

    N: to je asi jediný důvod :)

    Luckkaa1: zkus to v Galerii Harfa nebo na Muzeu

    OdpovědětVymazat
  12. A ta akce na Sephorácké věci platí i na produkty v akci? To je skvělá akce... :D
    A co se týče UM - u nás ho ještě nemají... Ale nijak extra mi to nevadí, nic mě z téhle limitky neokouzlilo, čekám na tu upíří, ta se m,i zdá dost vyvedená...

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj, mohla bych se zeptat kolik tak stojí ty sephorácké stíny? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak přesně dle očekávání do Olomouce ještě Urban Messages nedorazila.. myslím, že se s ní můžu rozloučit :-/ Tak snad aspoň ta upíří :-)

    OdpovědětVymazat
  15. a ta vůně je spíše sladší nebo taková "čistá"? miluju parfémy od Adidas, tak jestli se to k nim dá přirovnat nebo je to taková ta typická, kdy voní mladým a mně jako holce nad dvacet už vůbec nevoní :-D díky:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Kyky: na produkty v akci se většinou slevy nevztahují, i když je pravda, že minule byla akce jen na slevněné produkty (2+1 zdarma), ale často se to liší prodejna od prodejny

    Žanet: no jako upřímně distribuce Essence je vážně divná a trochu jí nechápu, že určité kolekce jsou jen v určitých městech. Co se vůně týče - těžko to soudit, každému se líbí něco jiného. Jako vyloženě špatná a odpudivá mi nepřišla, ale co čekat od vůně za 165 Kč :) Jsou horší, ale jsou prostě i daleko kvalitnější. Zkus to ještě za pár dní, třeba do obchodů ještě dorazí

    OdpovědětVymazat
  17. Jeee, zrovna dneska jsem obihala drogerky kvuli srovnavacimu postu a mam pripraveny taky prispevek k tehle kolekci od essence, na zitra. Sice jsem si nic nevzala ale me se moc libila ta toaletka, kraaaasne to vonelo. Jo a jeste jedna ta cervena rtenka...ale uz tak jich mam mraky, na to ze je nosim parkrat za rok na ples takze jsem si tam s tezkym srdcem nechala :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Petra: 250 Kč

    PlumFoolery: už se těším na zítřejší porovnávání :)

    OdpovědětVymazat
  19. je děkuji za upozornění ... zítra jedu do Prahy takže do Sephory skočím :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. zaujaly mě rozhodně stíny a rtěnky. ale kdo ví, jestli to k nám vůbec dorazí....

    OdpovědětVymazat
  21. to je super akce, ale dneska jsem v Sephoře byla a žádou akci jsem tam neviděla napsanou .. tak nevím :) Harfa, to je u O2? tak tam se asi někdy stavím, protože bych nějaké vzorečky potřebovala :) nemáš nějaké zkušenosti s kosmetikou Clinique?

    OdpovědětVymazat
  22. no teda, ani ja som este nevidela ani nemala kriedove ocne tiene a kedze k nam tato kolekcia asi ani nedorazi tak si mozem nechat zajst chut..

    OdpovědětVymazat
  23. Jééé, konečně člověk, co nenakupuje dárky 23.12. :-D já to sháním taky tak od srpna/září :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj :) Myslíš, že by se ty křídové stíny od essence daly použít i jako tvářenka :)? Je ten oranžový odstín matný? Děkuju za radu..

    OdpovědětVymazat
  25. Daniela: oni to často napsané nemají, stačí se zeptat konzultantek, jinak Harfa je vedle O2. S Clinique mám zkušenost s pár výrobky, kdyby tě něco konkrétně zajímalo, napiš mi mail :)

    Markett: jsem ráda, že nejsem jedinej blázen :)

    thetis: no, upřímně si to nedovedu představit, stíny mají docela malý průměr a nevím, jaká by byla jejich aplikace na tváře. Barva je má lehký shimmer

    OdpovědětVymazat
  26. Mě na první pohled dostal lak z Urban messages odstín 03 it peace.. strašně se mi líbil, ale řekla jsem si, že laků mám moc, že si ho pořizovat nebudu.. Ale nakonec jsem to stejně nevydržela a přistál v košíku :)

    OdpovědětVymazat
  27. Super článek :)
    Nevíš, do kdy akce v Sephoře platí? :)
    Tína

    OdpovědětVymazat
  28. Tiina: děkuji, akce bývají teď poměrně často a většinou během víkendu :) Ale kdy bude konkrétně další, to bohužel nevím

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)