pondělí 24. října 2011

Saloos balzám na nehty

Ahoj všichni, dneska to bude celkem krátké. Asi jste si všimli, že tento měsíc se nese hodně v duchu single postů (povídání jen o jednom produktu). Hromadné nákupy i případné recenze budou asi později :) Zmíním se o produktu značky Saloos, od které toho moc nevlastním. Popravdě vlastním jen jeden produkt a to je právě bio balzám s karité na nehty. Od té doby co jsem se zbavila gelových nehtů se potýkám s marným bojem s nehtovou kůžičkou. Stále ne a ne mě poslouchat a neustále se nezatrhávat. Proto jsem se pokoušela najít výrobek určený speciálně jen na péči o nehty a jejich okolí. Po velkém fiasku s tužkou na nehty od E.L.F, která byla spíš vyschlá, než aby mi vyživila nehtovou kůžičku jsem se rozhodla zkusit tento balzám. Ten sice kůžičku vyživí, ale jeho konzistence mi vadí! Je hodně mastný a špatně se do kůže vsakuje. Na noc, když si člověk může vzít rukavice, to tolik nevadí, ale na denní použití je pro mě nepoužitelný. Nemám ráda mastné ruce ani nehty. Mám pak pocit, že se na ně lepí špína a všechno možné. Takže moje hledání pomocníka na vyživení nehtové kůžičky, který bych mohla použít i během dne je stále v procesu.






Jinak balzám voní po citrusech a výrobce na obalu uvádí, že se jedná o čistý přírodní produkt. Stojí tuším něco kolem 80 Kč a mají ho např. v DMku. Budu tedy muset hledat dál a snad jednou najdu nějaký báječný a kouzelný balzám :)


PS: omlouvám se za fotky, jelikož jsem článek měla připravený nějakou dobu a došlo ke smazání mnoha fotek z webové úložny a nenašla jsem ty svoje, vypůjčila jsem si je, abych článek nemusela úplně smazat. Tak se na mě nezlobte :)

20 komentářů:

  1. Ja tohle koupila priteli, protoz ma porad ty nehty a kuzicku zniceny a kdyz mu pripominam aby se tim napatlal tak to i pomaha. Ja mam zas naopak mastny ruce a nehty rada, nesnasim kdyz mi ruce "susti" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiez nemam radam astne ruky, iba decentne :) na zadery pouzivam obycajnu vazelinu a spokojnost. Aplikujem lokalne, takže mastne ruky nehrozia.

    OdpovědětVymazat
  3. Od téhle značky ještě nic nemám..ale asi brzy vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  4. ja som od saloos mala ciste bambucke maslo a konzistenciou bolo presne rovnake ako pises - velmi mastne, avsak ucinne. no nech som si davala pozor ako som chcela dovnutra krabicky sa mi stale zachytavali kdejake kusky prachu a ine necistoty

    OdpovědětVymazat
  5. ja pouzivam essence maslo na nechty a kozicku - je super, a hlavne nie je mastne.
    taktiez som si vsimla ze v katalogu Avon maju nejake, ale neskusala som ho, tak neviem ci sa oplati, ci nie.

    OdpovědětVymazat
  6. ja mam tenhle balzam uz druhe baleni a jsem maximalne spokojena.
    na denni pouziti to, jak pises, asi nebude, nebo teda aspon ne pro me, mazu si tim okoli nehtu vzdycky nez jdu spat a to mi nejak neva.
    na den to ale fakt neni, obzvlaste pokud nekdo potrebuje ruce k praci ze:DD

    OdpovědětVymazat
  7. já používám od Essence tu ,,tužku" na nehtovou kůžičku a pak ten SOS kelímek... a docela to pomáhá. Taky mám špatné nehty kvůli gelovkám :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, uz dlhsie sledujem tvoj blog a mam ho velmi rada. A prave dnes som si zalozila svoj vlastny!
    Dufam, ze ti nevadi, ze som vo svojom poste o blogoch ktore nasledujem, spomenula tvoj a takisto tam
    nechala aj link.
    Budem rada, ak sa aj ty mrknes na moj blog, zatal tam vela nie je, ved dnes je moj prvy den :)

    Lucia http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. já občas - taky převážně večer, na noc, používám olejíček od zn. Sally Hansen, který vyživuje nehty i kůžičku kolem /kolikrát si s ním namažu i celé prsty, hydratace nikdy není dost/ a při pravidelném používání si myslím, bude účinkovat. jinak mám taky výživný balzám od Oriflame, ten není mastný, naopak je lehký, nosím ho s sebou v kabelce a když se ve vlaku či ve škole nudím, vyživuju nehty :) hned se vsákne, žádná mastnota nehrozí. mám ho už děsně dlouho, ale mám ho docela ráda. brzy mi ale dojde, takže se po něčem podobném budu muset poohlédnout. jinak Sally Hansen si myslím, je na nehty dobrý. velmi se mi líbí malý kelímek s krémem též určen na tento problém, krásně voní, kokosově, ale je mastnější a proto bych si ho asi nedoporučila, když to nemáš ráda. ale sama si ho někdy asi koupím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já si tenhle balzám nemůžu vynachválit. Použím ho kvůli mastnotě sice jenom doma, ale vůbec mi to nevadí, protože svůj účel plní.
    A venku si vystačím s klasickým krémem... :)

    OdpovědětVymazat
  11. já jsem spokojená s takovou tou žlutou tužkou na nehtovou kůžičku od essence :)

    OdpovědětVymazat
  12. děkuji všem za vaše tipy, budu muset vyrazit do obchodů a něco nového vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě už balzám dochází :D a koupím si další. Sice ta konzistence je opravdu děsná, ale jelikož si ho dávám vždycky jenom na noc, tak mi to vůbec nevadí, rukavice aspoň zahřejou a není zima :D Během dne stejně nesnesu ani ruce namazané krémem, vadí mi, jak jsem omatlaná :D

    OdpovědětVymazat
  14. tyhle krémy už takové bývají,ale prý jsou hodně dobré
    chicaboomb.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Také ho mám doma. Je supr, ale jen tak na doma nebo na noc. S sebou jsem zvyklá tahat tužky od LION nebo LCN. Drží už děsně dlouho a vůbec nevysychají.

    OdpovědětVymazat
  16. já nějak všeobecně moc nemusím všechny ty bambucké tuhé věci od Saloos....a to třeba jejich pleť. kosmetiku (hydrof. odlič. oleje, pleť. vody a olejíčky) mám ráda moc! Nějak mě tyhle máslo přijdou tak trochu na nic....neuškodí, nenadchnou...doma mám asi dvě nebo tři balení (různých těch větších i toho balzámu na rty) a asi při nějaké větší čistce kosmetiky poletí pryč...

    OdpovědětVymazat
  17. zrovna dneska jsem si ho koupila, mě ta mastnota moc nevadí, ale budu ho používat spíš jen ráno a večer :). Večer pod rukavice a ráno cestou do školy. A taky mi přijde že mi vydrží dost dlouho, což je super :D. Jen aby mi teda pomohl...

    OdpovědětVymazat
  18. Me prave ta mastnota zaujala, takze diky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)