čtvrtek 27. října 2011

Pár malých drobností

Taky vám vždycky udělají největší radost drobnosti? Pár se mi jich za poslední dobu nashromáždilo, takže dneska to bude takový mix všeho možného...







Mini Stay Don´t Stray od Benefitu jsem dostala nedávno na jedné nákupní akci. Slouží jako podkladová báze pod oční stíny nebo pod korektor, aby nezalézal do vrásek. Upřímně nechápu někoho, kdo si koupí plné balení za nějakých 750 Kč, protože je to úplně obyčejná podkladová báze, která se dá sehnat u jiných značek za zlomkovou cenu. Žádný zázrak se nekonal a korektor mi do vrásek pod očima zalezl i tak :) Takže s díky vypotřebuji, ale nebudu dále toužit po tom, si koupit plné balení.





Sprchový gel Yves Rocher z indického bavlníku voní úplně božsky! Jemná vůně se hned stala mým favoritem a ze všech YR sprchových gelů je pro mě jednoznačně nejpříjemnější!



Sephora kufřík jsem si koupila hlavně na oční stíny, protože se mi válí úplně všude a vždycky ráno je hledám, takže nastolím pořádek a alespoň část jich budu mít uložených.




Essence lak na nehty pro efekt gelových nehtů. Sice nemám vůbec pocit, že bych díky němu měla lepší a "více gelové" nehty, ale alespoň se pak barva laku pěkně leskne a není matná.





Oční roll-on byl jeden z dárků k svátku. Zatím ho pořád zkouším a poctivě používám, a dám vám pak vědět jestli je dobrý a užitečný :)




Micelární voda Yves Rocher byl také dárek a hned jak vypotřebuji nějakou jinou, vyzkouším tuhle a pak poreferuji :)


Doufám, že jste se moc nenudily :) Máte nějakou zkušenost s nějakým z těchto výrobků?

7 komentářů:

  1. Micelárku od YR mám taky, používám na vše kromě očí (to jsem zcela nadšená jejich dvoufázovým odličovačem z chrpy) a zatím v pohodě. Jemně voní (nic po čem bych se utloukla, ale ani nic co by mi smrdělo), odlíčí dobře, zadarmo no neberte to :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten gel od yves rocher by som rada vyskusala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkušenost nemám s ničím, ale ten kufřík by se mi taky hodil :)

    OdpovědětVymazat
  4. s ničím z toho zkušenost nemám, ale ten sprcháč z bavlníku chci také někdy zkusit, moc příjemně voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucie: jejich dvoufázový odličovač miluju a používám ho po tunách :) Je jediný, který moje oči akceptují :)

    Z.: doporučuji, vážně moc příjemně voní!

    Teruška: mají i více velikostí

    Daniela: dej vědět, až ho vyzkoušíš, jestli jsi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. nic vyzkoušeného nemám, ale měla jsem v plánu si koupit ten Benefit, ale po tvé recenzi asi nekoupím :X když to není žádná hitparáda :(((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Teším sa na recenziu o micelárke!

    Lucia
    GIVEAWAY na http://whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)