čtvrtek 6. října 2011

O.P.I Piráti z Karibiku

Když jsem před nějakým časem kdesi na internetu úplnou náhodou našla obrázek mini laků od O.P.I z kolekce Piráti v Karibiku, řekla jsem si, že je moc chci! Barvy přesně podle mého gusta a ke všemu roztomilé malé láčky. Pak mě na nějaký čas myšlenka pořídit si tuto sadu opustila a trochu jsem pozapomněla. Až před pár týdny mi psala kamarádka, že si objednává O.P.I laky z E-baye, jestli taky nějaké nechci. Tak jsem si hned vzpomněla na mini prcky a hned je začala hledat. Dál to znáte sami, netrpělivé čekání až balíček dorazí! A on konečně dorazil. Ještě jednou díky Lůco! Brzy ti zas pošlu seznam, toho, co bych ráda :)






V sadě najdete růžový, fialový, šedý a šedo-zelený lak. Názvy laků máte vždy u jejich fotky :)









Omlouvám se za kvalitu fotek. Nemám teď tolik času dopoledne nebo ráno cokoliv fotit a s přicházejícím podzimem je tma čím dál tím dřív. Jinak se všemi mini laky jsem strašně spokojená. Schnou super rychle, krásně kryjí a výdrž je na pár dní bez problémů :) A navíc mají laky oproti svým velkým O.P.I bratříčkům jen 3,75ml, takže bych je konečně taky mohla spotřebovat :) Jediné malé mínus jsou pro mě mini štětečky - na každý nehet to chce znovu namáčet a chvíli mi trvalo se s nimi naučit lakovat. Ale možná jsem jen nešikovná.


Nemám co bych dodala...Nějaké otázky? :)

10 komentářů:

  1. Já malé opíčky miluju, i se štětečkem se za chvilku člověk naučí, akortá mě štve, že u těch malých nejsou schopni nikam napsat název a kdo si to má za pár dní/měsíců/let pamatovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné barvy :-) Roztomilé lahvičky.

    OdpovědětVymazat
  3. jé, ty barvy jsou nádherný. Já si od opi taky koupila jednoho prcka, ale hrozně me zklamal-hrozně dlouho schnul a vydržel sotva den, pak se začly odlupovat špičky :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, já už nějakou dobu chci Skull and Glossbones :-). Připomíná mi můj oblíbený Concrete mixer od Models Own, ale má trochu méně zelený podtón....

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou rozkošný ťuťuuuu :)))

    OdpovědětVymazat
  6. vtipný název :)) ta fialová vypadá krásně :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou strašně rozkošní... :D Prcci. :D
    A ty barvičky vypadají moc pěkně, ono celou tu Carribean kolekci bych hodnotila jako moc povedenou, alespoň co se barev týče...:)

    OdpovědětVymazat
  8. tak piráti z Karibiku se mi moc líbí :) jsou maličcí a tak člověk nemá moc laků velké velikosti, které mu časem vyschnou :( .. sem ráda za tyto mini provedení.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)