sobota 1. října 2011

Olejový scrub

Nevím jak vy, ale já všemožné peelingy (scruby) zbožňuju. A co teprve když peeling obsahuje olej a povýší tím svoje pole působnosti i level výš. Scrub o kterém bych se dneska ráda zmínila používám už hodně dlouho. Jedná se vlastně o dva výrobky, které střídám. První je od Oriflame a druhý od Body Basics. 




Jelikož mám tento scrub od Oriflame už nějaký ten pátek, nepovím vám kolik stál. Ale zato vám povím, že příjemně voní po zázvoru a když ho po použití spláchnete, zůstane vám senzačně jemná pokožka, kterou už není potřeba ani mazat krémem!





Druhý kousek od Body Basicsu má o něco hrubší texturu (větší a hrubší zrníčka) voní po papáje a je stejně příjemný jako ten první. Balení je i o něco větší (200ml) a jelikož má BB celoročně asi 60% slevu na vše, jde sehnat celkem za pár korun (do stovky se vejdete). 





Oba tyto peelingy se nehodí na peeling obličeje ale těla. Nevím co více bych dodala. Kdo nevyzkoušel, nepochopí, jak jsou příjemné a báječné :) Používáte je taky? Máte zkušenost třeba i s jinou značkou?

7 komentářů:

  1. Ten z Oriflame teraz stojí v katalógu 7,90€ ale niekedy stojí aj 6€

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle peelingy jsem ještě nezkoušela, ale docela mě láká ten od Body Basicu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten od BB mám, ale kokosový. Mám ho teda už hodně dlouho, ale je vážně super, jen je teda hodně hrubý/drsný.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od BB jen na ruce ten rýžový, ale zrovna ta řada s papayou mi nevoni, tak jsem si z ni nikdy nic nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak odradilo mě trošku to "příjemně voní po zázvoru", protože pro mě je to buď "příjemně voní" a nebo "voní po zázvoru" - ten fakt nesnáším. :-D Ale jinak to vypadá dobře, tu papayu bych i zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Limett: voní ale vážně pěkně :) já zázvor jinak taky extra nemusim, ale tohle mi vážně voní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vlastím ten od BB, dostala jsem ho na narozeniny spolu s nějakým sprcháčem. Používám ho docela často a jsem velice spokojená a velice doporučuji. Zanechává na těle takový "olejový" povlak, ale v dobrém slova smyslu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)