pátek 14. října 2011

Oční a noční...

Asi už stárnu, nebo jen venku začala být větší zima, protože obličej se mi poslední dobou nějak podezřele snažil naznačit, že ohledně jeho hydratace musím trochu přidat. Když jsem na sebe práskala své make-up fakty, přiznala jsem, že oční ani noční krém nepoužívám (zatím) ale pracuji na tom. A pleť mi dala jasný signál, abych zapracovala rychleji. A tak jsem pátrala...






 A jelikož jsem stále velmi spokojená s matujícím krémem Ryor, rozhodla jsem se pokračovat a vyzkoušet nějaký další krém z jejich řady. Na první pohled mě zaujal hezký růžový obal. Musím Ryor opravdu pochválit, jaký velký kus práce udělal jejich grafik s obaly, protože ty původní byly opravdu otřesné a ošklivé. Ten, kdo umí číst, si asi povšiml, že jsem nepořídila vyloženě noční krém. Ale uznejte, že krém s názvem 24-hour hydrating cream prostě jako noční používat můžete :) Vlastně to může být i váš polední nebo dopolední krém, fantazii se meze nekladou. Jeho velké plus? Má v sobě UV filtr! Ano, ten v noci sice neocením úplně, ale je to asi plus pro dopolední a polední uživatele. A ano vím, že krémy s UF filtrem se nemají používat na noc, ale zatím nemám žádný problém (holt v určitých oblastech jsem pokrytec a věci si dělám po svém). Krém je vhodný pro smíšenou a normální pleť, pro všechny věkové kategorie a zvyšuje pevnost a pružnost pleti. Voní téměř stejně jako jeho matující kolega a co se mi na něm líbí snad úplně nejvíc je jeho dávkování s pumpičkou, protože se přiznám, že špachtličky na nanášení krému nepoužívám a takhle mám alespoň lepší pocit, že krém (možná) dále vydrží a nezkazí se. Je samozřejmě o něco hutnější než ten matující, ale pořád není mastný a pleť mi hezky hydratuje. Stojí tuším něco kolem 95Kč. Jestli to takhle půjde dál, přeorientuji se asi časem na krémy jen od Ryoru :)






Oční krém jsem si koupila tak nějak z potřeby, že chci začít pečovat o oční okolí, ale nechci si kupovat žádné protivráskové a podobné krémy. Prostě jen mít čím namazat oční okolí, aby mě po odlíčení a po ránu pleť nepnula. Tento krém je vhodný pro všechny typy pleti, je s výtažkem ze slunečnicových semínek a měl by hydratovat oční okolí. Je bez parfemace (což mě trochu mrzí, ráda bych do budoucna objevila voňavý oční krém, ale to je asi utopie). Myslím, že je vážně úplně obyčejný a není ničím výjimečný. Mé oči a jejich okolí však zatím uspokojil a už mi pleť nepne. Určitě nebudu tvrdit, že je úžasný a nenahraditelný, protože jsem očních krémů vyzkoušela opravdu málo na to, abych jásala z tohoto za 89 Kč :) Ale na rozjezd a začátky péče o oční okolí to snad bude stačit.






A jako malý bonus na závěr - objevila jsem super voňavý deodorant Nivea. Mám pocit, že patří k těm nejnovějším a určitě mi voní nejvíce ze všech! Tak kdyby chtěl někdo pro inspiraci...






A teď se pochlubte vy, jestli máte také svůj oční nebo noční?  Případně mě naveďte na báječné a super úžasné oční krémy (aby mi v kosmetickém světě něco neunikalo :)


PS: a neberte vždycky tak vážně všechno co píšu nebo si myslím :)
PSS: v současnosti jsem sbírku obohatila ještě o oční krém od Dermacolu, ale stále můžete posílat tipy na super oční krémy!

14 komentářů:

  1. Rior má vážně fantastické krémy a z těch drogerkových je mám nejradši. Používala jsem je v pubertě, pak dlouho ne a teď jsem si koupila ten matující a oční a jsem vážně spokojená!

    styleontheroad.com

    OdpovědětVymazat
  2. tak klasika je od Clinique All About Eyes Rich, ale tam sa cena pohybuje uplne niekde inde...pred par rokmi som si ho kupila, setrila s nim ako sa len dalo, teraz som ho nasla, len pol kelimku minute a krem uz je pokazeny...takze uz nikdy taku chybu nespravim a aj tie drahe veci budem kupovat, akoby stali 3€

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám oční krém od česke znacky Salvus, stal jen cca 100kč a jsem z něj nadšena a chci od te znacky zkusit určitě víc věci. Jinak se mazu krémem ze sephory ale jen večer po odliceni, přes den se nemazu témeř nikdy...

    OdpovědětVymazat
  4. ten garnier vypadá opravdu pěkně, já používám noční krém od L´oréal (krásně voní, dobře se nanáší a krásně schne)!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Mně vyhovuje Oriflame řada pro smíšenou pleť, oční a noční Balea

    http://www.facebook.com/pages/Super-Sek%C3%A1%C4%8D/201827066511541

    OdpovědětVymazat
  6. taky se chystam vratit k ryoru a vyzkouset zase nejaky jejich produkty..kvalitni kosmetika za malo penez..

    jinak kdybys mela zajem, tak u me prave probiha giveaway, tak te zvu! :-)
    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Taky teď nějaký oční krém sháním, ale nějak si nemůžu vybrat :-) Jo a tu lotosovou Niveu mám a skoro ji nepoužívám, nevšimla jsem si při koupi, že je tam alkohol :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Já má oční krém/gel od Ryoru :) A nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Heidi: o něm jsem hodně slyšela, ale zatím se mi moc nechce dávat tolik peněz za oční krémy :)

    PlumFoolery: a kde se dá prosím tě sehnat?

    Lili Mary: od Balei jsem jeden měla a bohužel mi nevyhovoval

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Vím, že to není moc k tématu, ale chtěla jsem ti pogratulovat ke skvělému blogu. Mám ho moc ráda. Každé ráno se těším na nový článek, inspiraci jaký výrobek stojí za to koupit a který raději ne.

    OdpovědětVymazat
  12. Adelaide: děkuju :) vždycky mě takové komentáře velmi potěší a moc si vážím každého spokojeného čtenáře!

    OdpovědětVymazat
  13. Za sebe doporucuji tento krem > http://www.ziaja.cz/offer/produkty/ple_/o_n__kr_my,prod:eye_cream_1_cz.html , v Rossmannovi stoji cca 70 kc a plni to co slibuje. Je lehky az gelovy, ale hydratuje perfektne (asi kvuli tomu mleku).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)