pondělí 31. října 2011

New In

Poslední dobou mi začalo podezřele moc věcí docházet. U poloviny pudrů a stínů jsem se dostala na dno, make-up to má už za sebou definitivně, jeden kondicionér jsem pro jistotu vyhodila po pár použitích, jak moc byl tragický. Proto jsem v poslední době musela zapátrat v drogeriích po náhradnících. Plus mám pro vás nějaké limitované novinky Essence a Catrice. Takže popořadě.





Víte co úplně bytostně nesnáším? Když se líčím a najednou vidím, jak vydřu v pudru/stínech takovou tu dirku. Značí to jediné, výrobek začíná docházet. Nevím jak u vás, ale u mě je prodřený kus pudru nebo stínů většinou znamení, že spotřeba se blíží do finiše. Mám pak pocit, že po pár použitích je s výrobkem ámen a já pak honem musím shánět náhradu. A přesně tohle se mi stalo nedávno, když jsem prodřela pudr od E.L.F. Nechápu, jak si někdo může stěžovat, že mu po 14 dnech dojde. Mě vydržel víc jak tři měsíce denního používání a na to jak je maličký a že stojí 30 korun je to super podle mě. S pudrem jsem tedy byla velmi spokojená, ale objednávat jen pudr, který stejně ani věčně není na skladě mě už nebaví, tak jsem vyrazila do drogerie. Upřímně nesnáším takový ty Rimmel, Loreal nebo Maybelline pudry, protože ty mi vydržely tak měsíc a konec. Nehledě na jejich kvalitu. A tak jsem vyzkoušela z Catrice stojanu jejich pudr. Patří také k těm levnějším (tuším, že cca 110 Kč) ale potřebovala jsem pudr jen do kabelky, který když rozmlátím někde po cestě do práce nebo školy, nebude mi to líto. Prostě pudr na takové to denní přepudrování. Jinak jsem stále věrná svému minerálnímu pudru Sephora, ale ten neopouští brány domova. Abych tu moc nekecala, prostě jsem si koupila ten Catrice.




Balení se mi líbí (mám ráda hranaté tvary). Plast je vážně pevný a bytelný. Nevýhodou je, že nemá zrcátko a ani žádnou labutěnku nebo houbičku. A co se pudru týče, jako na zadek jsem si z něj teda nesedla. Je to vážně průměr. Pleť sice zmatní, ale nedodá jí žádnou barvu! A já jsem zvyklá, že mi tuhle službu pudr ještě poskytne. Ano, můžete namítat, že když má člověk dobrou barvu make-upu, není potřeba se dobarvovat pudry, ale já to mám ráda :) Neříkám nějak brutálně, ale tak lehce. A tento pudr je spíš takový transparentní. Nehledě na mizerný výběr odstínů, který Catrice nabízí. Vesměs je jedno jaký si koupíte, protože všechny jsou ve výsledku stejné. Takže jako pudr určitě vypotřebuji, ale vracet se k němu nehodlám a to si radši objednám 5 elfích pudrů do zásoby a budu je tahat po kabelkách.




Tento balzám na nehty od Essence jsem si koupila na vaše doporučení. Jestli si pamatujete, jak jsem nebyla spokojená s balzámem na nehty od Saloos, tak jsem si jako náhradu koupila tento. Jenže jsem se trochu unáhlila a nečekala jsem , že dostanu hned na to ten od Bi Mat Cay, který je podle mě tedy určitě lepší. Na tomto od Essence mi celkem vadí, že když si ho kolem nehtů nanesu, tak je bílý a nevypadá to dobře. Trvá docela dlouho, než se vsákne a není po něm ta bílá stopa. Na druhou stranu oceňuji, že není mastný, a když si ho člověk dá na nehty, může pak psát klidně na počítači a nemá pak ulepenou klávesnici. Bohužel ale to mi přijde jako jediná výhoda, jinak mi přijde, že kůžičku nehtů nijak neléčí, ale jen tak pěkně omatlá na bílo a konec. Takže za mě říkám Bi Mat Cay je o dost lepší a účinnější. 







Když už jsem u těch nehtů, na první fotce jste si asi všimli dřívek na nehtovou kůžičku. K těm asi nemusím nic dodávat, ty jsou prostě jen dřevěná a všechna stejná. A jak se používají tušíte asi taky všichni :) A když už máme šikovné pomocníky na nehty a jejich okolí, chce to jen jako tečku nějaký pěkný lak na nehty. A ten jsem sehnala s nejnovějším InStylem. V minulé mánii Essie laků mi tenhle odstín uniknul a byla jsem překvapená a zároveň moc potěšená, že jsem na něj narazila v trafice teď. Je to krásná korálová červeno-oranžová barva a kupodivu není vůbec tak tekutá jako jiné odstíny, co od nich mám! Omluvte jak je na fotce lak umatlaný, ale to je tím, jak byl přilepený k obálce časopisu.




Na co jsem při nákupech narazila a co se mi velmi líbilo, byly tyto pěkné krabice od Manufaktury! Mám ráda tento styl a krabici lze použít buď k uskladnění věcí nebo jako pěkný obal na dárek. Stojí 128Kč a mají buď tyto kulaté nebo i hranaté verze.


Co se novinek týče, jak jsem na začátku naznačila, dnes mám pro vás i ochutnávku limitovaných edic, které okupují Rossmanna teprve pár dní. První je trio voňavých krémů na ruce z winter edition od Essence. Výměna za předchozí UM kolekci byla celkem svižná a nečekaně rychlá. Zimní edice ukrývá tři krémy na ruce, které údajně zaručují 24h ochranu vašich rukou (to dovolte abych se pousmála, to nedokáže ani můj božský L´Occitane krém, resp. to neumí žádný krém na ruce). Nicméně jeden krém od Essence už mám a není tak špatný, takže do kabelky na zimu se hodí zásoba krémů. Navíc je to podle mě i pěkný tip na malý dárek pro někoho blízkého a pro milovníky sladkých věcí. Když jsem u té vůně, krémy voní jako: vanilla apple pie, raspberry chocolate cookie a strawberry cream cupcake. Mě nejvíce oslovila vůně čokolády a malin. Ostatní vůně mi přijdou dost chemické a nepřirozené, ale je to jen můj subjektivní názor. Někdo se těch vůní určitě nebude moci nabažit. Textura krémů není mastná (hurá) ale spíš taková silikonová. Do kůže se vpije rychle, ruce jsou pak příjemné, ale nečekejte bůhví jakou bombu. Prostě jen další voňavoučký krémíček na ruce vonící po vanilce nebo čokoládě. Ale za 35 korun za kus co byste také čekali? :)









Co mi ale jednoznačně nejvíce potěšilo, bylo zjištění, že kolekce Big City Life od Catrice je konečně v obchodech. Mám pocit, že tohle je asi nejlepší limitka, co jsem zatím zažila! I co se týče provedení a kvality jednoznačně u mě vítězí. O kolekci jsem se zmiňovala již nedávno, takže pokud by někoho zajímaly detaily, nechť se podívá zde. Nakonec jsem si vybrala paletku Sydney, která mě nejvíc zaujala svými odstíny do hnědo fialova (jedny z mých nejoblíbenějších barev). Součástí paletky je i štěteček a tužka na oči (je tvrdší, ale pěkně maluje a docela i na očích vydrží)a dva odstíny tvářenek, které teda netuším, jestli používat budu, ale to nevadí. Každý odstín je pojmenovaný a všechny kromě Harbour Bridge jsou třpytivé. Mám ráda tyto paletky, protože je můžete tahat všude sebou nebo s nimi cestovat a nemusíte tahat celou taštičku různých stínů apod. I provedením je paletka kvalitní a vyrovná se třeba těm ze Sephory. Slyšela jsem mnoho názorů, že se tyto paletky podobají paletkám Urban Decay, ale s těmi žádnou zkušenost nemám a ani po nich nijak netoužím, takže těžko říci. Jinak stíny jsou dobře pigmentované a syté a s bází mi drží velmi dobře. Jedinou výtku co mám k této paletce je fakt, že tužka na oči i aplikátor se špatně z krabičky vyndavají, ale to je asi tak všechno. Jsem náramně spokojená :) Cena paletky je 184 Kč.







(omluvte kvalitu fotek, mám pocit, že podzim = hrozné světlo, které každou fotku jedině rozmaže a ztmaví, takže barvy nejsou vůbec tak pěkně výrazné jako v reálu. lepší fotky budou asi až na jaře :)












Další kosmetická "událost", která mě minulý týden potěšila bylo zjištění, že mi domů dorazil Beauty Box Sisley. Tak nějak jsem se už smiřovala s tím, že žádný nedorazí, ale naštěstí trochu opožděně dorazil. Sice dorazila trochu jiná taštička a malinko jiné produkty, než byly slibované, ale to mi vůbec nevadí, spíš naopak. Takže určitě začnu testovat co nejdříve a pak dám vědět své dojmy z celé této luxusní kosmetiky, kterou jsem ještě neměla tu čest vyzkoušet :) Jinak co se BB týče, máme asi definitivní utrum, protože to vypadá, že distributor to nějak nezvládal a zřejmě se do budoucna na jejich posílá vykašle.






Minulý týden jsem se zúčastnila ještě VIP nákupů Lancome v Sephoře. Nevím tedy, proč jím říkají VIP, když tam beztak pozvou všechny :) Co vám budu povídat, lidí tam bylo jako s....smetí. Ale na druhou stranu měl člověk k dispozici slevu na celý sortiment Lancome 20%, vizážisty, barmana z Bugsy´s baru (který vám s úsměvem servíroval drinky) a hostesky Nespresso, které pro změnu rády servírovaly vámi vybranou kávu. A jelikož jsem měla spadeno na určité věci, neodolala jsem. Ale dárky jsou to až k Vánocům, takže než vám je ukážu, tak si chvíli počkáte :) Fotky z akce bohužel nemám, protože byste stejně viděli jen dav ženskejch jak se přehrabují v kosmetice a dychtivě touží po tom, aby je zmaloval vizážista :)




No a to je asi tak všechno, co jsem stihla a nakoupila. Dárky na Vánoce už mám téměř kompletní a teď se vyžívám v jejich zabalování :) Jsem prostě prdlá, ale co naděláte :) Hlavně, když jsme všichni spokojení a štastní, že? Co vy, už taky nakupujete dárky? Viděly jste nové kolekce E. a C. ? Líbí/nelíbí?

19 komentářů:

  1. Tak na tu paletku Sydney se taky chystám :)Akorát bych uvítala více matných odstínů. Zkusím se v drogerce kouknout, jak vypadají stíny v reálu a uvidím :) Dneska jsem si koupila ten krém na ruce od Essence. Vanilkový jsem po otevření necítila, čokoládový mi moc nevoněl, tak jsem vzala jen jahodu :) Přijde mi méně hydratační, než můj předchozí od Essence, ale je příjemný a hezky voní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu v Brne tie Essence krémy na ruky ešte nie sú, neviem sa dočkať!!

    giveaway http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si objednávala BB začátkem září jak mě,tak mamce a ani jedné nic nedorazilo,celkem mě to zklamalo.

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat, kdes viděla tu novou kolekci Essence? Sice mám doma 2 krémy na ruce, ale tyhle si prostě nemůžu nechat ujít :D
    Jinak ta limitka od Catrice je podle mě taky úžasná! Já mám Londýn, protože...prostě Londýn miluju :D ale nejvíc se mi líbí podle barev Berlín, ten jsem ale bohužel nesehnala. Jestli tě to zajímá, psala jsem o tom v článku: http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2011/10/catrice-big-city-life-london-recenze.html

    OdpovědětVymazat
  5. Lucia: určitě brzy dorazí

    Kockandy: no ani se nedivím, stěžuje si hodně slečen, že v tom mají bordel a nechodí jak mají nebo jsou neúplné

    Suzie: novou Essence jsem viděla v Galerii Harfa. Když jsem tam byla, tak měli ještě všechny paletky kupodivu

    OdpovědětVymazat
  6. no na SK to pre zmenu uplne stopli uz nejaky ten tyzden dozadu... vy ste si aspon nieco vychytali v CR :-)

    http://rianaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. to do Olomouce překvapivě a na poslední chvíli dorazila limitka Urban messages.. těšila jsem se na ni, ale nakonec jsem si nic nevybrala, i když mě lákaly ty křídové stíny :-)
    za to krémíky zatím nedorazily :-D
    ale limitka Catrice už v Rossmannu byla, koukala jsem na ni a rozmýšlela se, jestli si nějakou koupit :-) možná ten Londýn, zbožňuju ho!:-)
    ale koupila jsem si rtěnku z limitky Rimmelu Lasting finish by Kate!

    OdpovědětVymazat
  8. riana12: my si užil, ale jen hodně maličko :(

    Žanet: já pořád čekám an nějaké reference, dívala jsem se na ní také, ale váhám, jestli do ní jít nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  9. pěkně drží, je docela krémová, bez třpytek a krásně hydratuje :-) a taky má jemnou vůni, žádnou násilnou, lehce nevtíravou :-)
    ale měli strašně málo odstínů, asi jen 5, z toho 2 červené, jedna oranžová (kterou jsem si vybrala), jedna světle růžová a pak nádherná tmavě fialová, tu jsem chtěla, ale neunosila bych ji :-(
    ale naštvali mě, protože u nich neměli žádné testery, tak jsem musela otvírat a koukat na barvičky přímo do výrobků; ale nezkoušela jsem je -> to nesnáším.. jsem úplně alergická, když si něco koupím a zjistím pak, že do toho někdo matlal, to bych mu nafackovala.. od čeho tam asi jsou testery?!
    rozhodně bych ji doporučila :-)
    jinak reference jsou na stránkách českého rimmelu a taky tam budou v listopadu blogy rimmel agentek na tuhle rtěnku, tak se třeba dozvíš víc :-)

    OdpovědětVymazat
  10. dneska jsem si tedy parádně početla :) takový dlouhý článek!
    když jsem se dívala na pudr od Catrice, přišel mi fajn, takový krásně jemný, po aplikaci heboučký. to se mi líbilo. a ocenila bych i to, že je transparentní, na dobarvování používám raději bronzer :)
    ten minerální pudr od Sephory, chtěla jsem ho moc, ale nějak neměli jako na potvoru můj odstín, tak jsem vzala ten matující. chci se zeptat, jestli když ho aplikuješ jako makeup tou houbičkou, jestli dostatečně dobře kryje. ten matující kryje skvěle. tak myslím, že i tenhle bude ... jako makeup je pro mou mastnou pleť skvělý a mám ho ráda, ale raději bych ho v minerální verzi. přece jen jí mám raději :)

    OdpovědětVymazat
  11. z tech kremu jsem si dnes koupila ten vanilkovy a prijde mi docela dobry- koukala jsem na slozeni a mile me prekvapilo, ze nejvic (pokud je to spravne serazeno) je ve slozeni zastoupeno bamb.maslo a kokosovy olej. jinak se v tom moc nevyznam, ale tohle mi prislo dobre :)jinak ruce jsem si jim namazala nekdy ve dve a jeste ted je mam prijemne a hydratovane, pritom jinak je mam vysusene behem pul hodiny..

    OdpovědětVymazat
  12. mě BB nedorazil :(( a to jsem ho objednávala někdy v září :(( ... jinak tem krém Essence mám také (jahodový) a jsem z něj nadšená! skělá vůně a za 0,95 eur skvělá koupě!! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak k nám ještě krémy nedorazily:( Pořád tam straší UM. Ale paletky dorazily, jsou opravdu kouzelné, Musím se hlídat, nesmím si žádnou koupit!! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Žanet: asi jsi mě definitivně přesvědčila! je fakt, že výběr barev je ale mizerný

    Daniela: já upřímně ten sephorácký pudr vůbec houbičkou neaplikuju, jen štětcem, ale kryje dost dobře (asi nejvíc ze všech pudrů, co jsem kdy měla)

    Jedikats: neříkám, že nejsou dostatečné, ale když to srovnám s tím od L´Occitane, tak je to fakt jen voňavý krémík :)

    angellovely-things: s BB je prostě problém, ale to se už asi nezlepší.

    Lucinda: krémy určitě dorazí, ono jim to vždycky jen trochu trvá. Ale pozor, aby tě pak nemrzelo, že sis žádnou nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  15. Píšem to tu od veci, ale nechcela som to písať do giveaway článku :).. Prosím, koľko stojí Lipocils Expert a kde sa dá zohnať? :)

    OdpovědětVymazat
  16. LuLu: připravuju o Talice článek, za pár dní se tu objeví :) Jinak Lipocils lze koupit v Douglasu a vybraných Sephorách a Marionnaudech a větší balení stojí 1045 Kč, ale když zapátráš na netu, dá se sehnat i za polovinu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak hlásím, že krémy už dorazily i do Ostravy. Koupila jsem si ten malinový. Moc krásně voní. Mazala jsem se celé odpoledne :D Večer před spaním jsem se koupala a pak už se nemazala. A ráno jsem pořád cítila maliny :D :)
    No počkám, jestli třeba pak nedají paletky za 4,90 :D :D

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, prosím tě nemají u vás v trafice ještě nějaký ten In style s touto barvičkou laku? já scháněla Sand tropez a Turquoise and caicos ještě, ty jsem sehnala, ale tento korálový už u nás nemají nikde :(

    OdpovědětVymazat
  19. bohužel jsem u nás už neviděla ani InStyle, všude po Praze je už vesměs vyprodaný

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)