sobota 29. října 2011

L´Occitane a mé dojmy

Ahoj, ahoj, ahoj... od velké nákupní horečky uplynul už nějaký čas a jsem zase o něco chytřejší a z nakoupených věcí už jsem odzkoušela valnou většinu. Jak název napovídá, dneska budu psát své dojmy z nákupu věcí L´Occitane. Pravidelní čtenáři si možná pamatují, že jsem koupila set výrobků s taštičkou. A co všechno se v taštičce nacházelo?










Balzám na rty s bambuckým máslem vyživuje i hodně suché a popraskané rty. Voní celkem neutrálně a připomíná mi velké suky jeleního loje z lékárny. Mě příliš nezaujal, protože je strašně hutný a špatně se po rtech roztírá. Mám raději balzámy, co se snadno roztírají a nemám po nich pocit, že mám na rtech vrstvu balzámu. Rty ale pěkně hydratuje a určitě by ho ocenil někdo s hodně popraskanými rty.



Můj nejoblíbenější krém na ruce asi už nemusím více představovat. Je nejlepší ze všech, co jsem kdy vyzkoušela a navíc také miluju jeho vůni. Složení obsahuje 20% bambuckého másla, med a extrakt ze sladkých mandlí. Ze všech krémů na ruce je nejprodávanější (a já se vůbec nedivím proč :) .


Extra jemné mýdlo, které voní po mléce mě dostalo. Hlavně tedy svojí vůní, protože voní tak čistě - jako miminka. A to miluju! Sobecky ho zatím nepoužívám a mám ho ve skříni, kde mi provoňuje oblečení. Ale často se přistihnu při tom, jak si ho vezmu ze skříně a musím k němu přivonět :) Moje malá úchylka. Dříve jsem měla i mýdlo Verbena a to také krásně vonělo!



100% čisté bambucké máslo - podle výrobce je to malý poklad na suchá a popraskaná místa, na opary, modřiny a podobné neduhy. Zatím naštěstí netrpím ani jedním výše zmíněným, proto jsem jeho využití našla jako balzám na rty. Máslo je bez vůně a je hodně tuhé, proto chvíli trvá, než se mi podaří na rty něco nanést. Doporučuji před nanesením chvíli zahřát v dlaních a pak až nanést. Jo a taky jsem ho jednou zkusila nanést na malý šrám, který jsem si způsobila v práci a mou nebohou ruku opravdu zklidnil a zarudnuté místo se brzy uzdravilo. Něco na tom bude...


Můj dojem z této značky vylepšilo vedle krému na ruce i krásné voňavé mýdlo a 100% bambucké máslo. Určitě se zas někdy zajdu do obchůdku L´Occitane podívat a objevit něco nového. Používá z vás někdo nějaký produkt, který by mi doporučil? :)

9 komentářů:

  1. Na krém na ruce mám spadeno :-)

    OdpovědětVymazat
  2. teda, to vypada opravdu dobre, hlavne ten krem by byla spasa pro moje vecne suche ruce.. kolik prosimte normalne, mimo takovvyto balicek, stoji?

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som akurát dnes tiež písala recenziu na ich Bambucke maslo :)
    Inak mám aj ten balzám, je dobrý.
    Krém mám odskúšaný tiež, je super ale poznám aj iné super za lepšiu cenu takže už si ho nekúpim..

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. mám krém na ruce s vůní třešňových květů a ten doopravdy miluju! voní naprosto nádherně!

    OdpovědětVymazat
  5. a já se divím ... protože pro mě to bylo velké zklamání :( vůbec mi ten krém nesedl, špatně se vstřebával no hrůza prostě :((
    Ale naopak levandulový krém to je naprostá jednička! Ten se vstřebá v mžiku :)) a ta vůůůně mmmm :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jedikats: podle českých stránek http://loccitane.cz/krem-na-ruce,15,2,14732,11150.htm stojí 560 Kč, ale doporučuji ho koupit někde v zahraničí, tam vyjde velká tuba tak na 15 eur maximálně :)

    Daniela: ten jsem ještě nezkoušela, ale pujdu si ho někdy alespoň vyzkoušet, protože cokoliv třešňového mám ráda!

    OdpovědětVymazat
  7. no ja od nich pouzivam pravidelne krem na ruky, sice tento klasicky mi az tak nevonal, ale tie ostatne, ono myslim, ze je dost dolezite narazit aj na spravny obchod bola som v jednom tam mi tie veci vonali bola som v druhom tam nic, skor mi smrdeli a ked som bola po nejakej dobe opat v tom prvom tak mi az tak krasne nevonali...napr. mysla...kremy su super vzdy:)

    OdpovědětVymazat
  8. Krém na ruce je super, také jsem ho měla a plánuju zase koupit:) A mýdlo mám jen vystavené v košíčku s kosmetikou, je mi ho líto ho používat, takže slouží jako voňavá dekorace:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)