neděle 9. října 2011

Kurz líčení s Dermacolem

Včera jsem se zúčastnila vizážistického kurzu od Dermacolu. Měla jsem to v plánu už delší dobu, ale předtím se kurz nenaplnil a povedlo to až teď (skrz slevový portál). Přibalila jsem sebou kamarádku a měly jsme moc pěkné odpoledne. Celý kurz se konal v Praze v hotelu Kings Court naproti Palladiu a co mě ještě více překvapilo, v ceně byl i oběd s 3 chodovým menu :) Celý kurz vedla moc milá paní vizážistka z Dermacolu (jméno po mě nechtějte). Všechno se vedlo v komorním duchu a bylo nás celkem asi 15. Začalo se od odličování a postupovalo se postupně až k líčení. Kupodivu jsem objevila trhliny v mém odličovacím postupu a zjistila nové poznatky. Taky jsem si nečekaně oblíbila odličovací mléko, kterému se bráním odjakživa :) Nikdy jsem na obličeji neměla tolik vrstev krémů a sér, ale podle všeho to není nijak na škodu a vážně jsem nikdy tak hebkou pleť neměla :) Tak jestli to někoho z vás bude zajímat, podělím se s vámi o několik poznatků ohledně odličování a co se líčení týče, nechám ho na později. Možná někomu přijde úplně samozřejmé všechno co napíšu, ale někdo z vás možná ještě tápe ve správném postupu a bude mu to užitečné. Takže...






Odličování by mělo začít u očí, protože na nich je obvykle největší nános líčidel. Odličovač je nejlepší zvolit speciálně na oči a také podle toho, jestli chcete odstranit voděodolné líčení nebo ne. Na kosmetický tamponek si nanesete dostatek odličovacího přípravku, přiložíte ho na oči a jemně táhnete směrem od očí ven z tváře. Uděláte jakousi otočku a hned vedete tahy tamponkem směrem ke kořeni nosu. Já se přiznám, že jsem vždycky oči spíš tak šmudlala ze strany na stranu, ale budu se snažit to od teď dělat správně, protože údajně tak začnu předcházet tvorbě vrásek (to bych vážně ráda!). Spodní stranu očí odlíčíme jemnými tahy směrem dolů. Poté pokračujeme v odlíčení zbytku obličeje. Začínáme na čele a tahy vedeme ke kořeni nosu. Od hran obličeje vedeme tahy směrem do středu a při odličování krku vedeme tahy od spodu krku směrem nahoru k bradě. Líčení pod nosem setřeme jemnými tahy směrem dolů. Zní to hrozně složitě, ale vlastně jde jen o to, netahat kůži při odličování do stran, protože tím si jen zaděláváme na vrásky. Chápu, že tohle je trochu zatěžující, soustředit se na tahy a směry, ale člověk si to po pár odlíčeních zapamatuje a pak už dělá automaticky.



Na vaše přání ještě dodatečně dodávám hrozně amatérské naznačení tahů při odličování. Snad to bude o něco více pochopitelné a opravdu omluvte mé křivé neprofesionální čáry, ale snažila jsem se to udělat co nejrychleji :) Prostě většina tahů je směrem do středu obličeje a ne směrem ven.





Po důkladném odlíčení nastává fáze péče - aplikace krémů a sér. Ještě malá poznámka pod čarou - pokud někdo po odlíčení cítí nepříjemný pocit na obličeji nebo mu vadí např. zbytky oleje z odličovače, je vhodné obličej ještě opláchnout vodou nebo dočistit např. čistící pěnou.




Aplikace krémů a sér je též trochu věda. O tom, že krém (zejména ten oční) by se měl aplikovat svědomitě jsem tušila, ale nikdy jsem na to nekladla takový důraz. Začnu protože už začínám stárnout a věk na používání krémů na vrásky se blíží :) Takže první se aplikuje sérum. Je to koncentrovaná péče a patří vždy pod krém. Upřímně dosud jsem žádné sérum nevlastnila a považovala ho za zbytečné, dokud jsem si ho nevyzkoušela na vlastní kůži a nepocítila ten rozdíl. Ale o tom až za chvíli. Po séru přichází na řadu krém.




Nanášení je vhodné stejnými pohyby jako při odličování. Speciální kapitolou je nanášení očního krému, jelikož je oční okolí citlivé, je potřeba být opatrný. Krém naneseme (jako na obrázku) pod oči a jemně vklepáváme až se krém vstřebá.





Velkou novinkou pro mě byla informace, že po nanesení krémů a sér je možné obličej otřít vlhkým kapesníčkem, kdyby někomu nános vadil. Přišlo mi to velmi nelogické - sotva všechno pečlivě natřu a aplikuju a hned bych to měla otírat?. Pleť si nicméně vezme všechny potřebné látky ihned a zbytek nepotřebuje. Majitelky sušší pleti však případný nános krémů jen uvítají a tohle je rada spíše pro majitelky mastné pleti. Z této informace jsem stále trochu nesvá a asi nebude ten typ, co bude něco z obličeje otírat :) Posledním bodem v péči o obličej jsou pleťové masky. Asi nemá cenu si tu říkat, jaké druhy masek existují a jak se aplikují, to je asi více než jasné. Podělím se s vámi spíš o dobrou radu paní vizážistky. Když si koupíte jednorázovou masku a víte, že jí určitě nespotřebujete celou, propíchněte jí špendlíkem, vymáčkněte jen takové množství masky, jaké potřebujete a špendlíkem zase dírku zacpěte - tak se vyhnete tomu, že vám maska vyschne a znehodnotí se.






Někdy příště se zaměřím na líčení - krok za krokem. Teď mám pro vás pár fotek z kurzu a pár produktů, které jsem si na vlastní kůži vyzkoušela a líbily se mi tak, že jsem si je nakonec i koupila (pro účastnice kurzu je speciální sleva, jupí :) Omluvte prosím kvalitu fotek, světelné podmínky nebyly moc dobré a já tak nerada fotím s bleskem.






Žhavá novinka, které přijde do obchodů brzy je matující pudrová báze. A je vážně na co se těšit!



Každá účastnice dostala po ukončení kurzu i certifikát - tento je sice kolegyně vedle mě, protože ten můj se teprve připravoval :)



A pár maličkostí, co jsem si pořídila.



O podkladové bázi nemusím psát asi ani slovo. Je prostě báječná a koupila jsem si do zásoby jednu zlatou, protože jsem jí ještě nezkoušela.



Rtěnka se mi moc líbila svojí jemnou barvou a zajímavým balením, protože rtěnka vám vyjede po kliknutí ze spodu uzávěru. Někdy příště se o ní zmíním více.



Oční krém - můj teprve druhý (o tom prvním si přečtete brzy). Je z nové řady Boto Cell a také vám o něm více informací napíši jindy.



Mé první sérum - Stress control. Toto sérum je trochu jiné, protože se nanáší až na krém. Povzbuzuje, rozjasňuje a vyhlazuje pokožku a na mě udělalo velký dojem, protože jsem po něm měla krásně jemnou a vyhlazenou pleť!






Druhou žhavou novinkou, která se brzy objeví na pultech je make-up na akné s korektorem. Obsahuje Tea tree oil a vážně se mi líbí jeho praktičnost - korektor s make-upem v jenom balení. Více slibuji na příště :)




Když jsem si tuto tvářenku měla nanést na obličej, byla jsem trochu skeptická, kvůli její barvě. Po tom, co jsem si jí ale nanesla, odstín se mi velmi líbil (zejména jeho třpytivá část) a přijde mi na blížící se zimu vhodná. Navíc pěkně voní!




Jako dárek jsme dostaly všechny tuto prodlužující a objemovou řasenku Excelence. Řasenek se mi teď několik nahromadilo, takže tuto zatím používat nebudu. Kartáček má ale pěkný a mě vyhovuje.





Z kurzu jsem si kromě certifikátu a několika produktů odnesla i mnoho vědomostí a pokud někdo o tomto kurzu uvažuje, tak určitě doporučuji. Bylo to moc příjemné odpoledne plné kosmetiky a líčení. Teď už jen zbývá jediné - začít dodržovat nově nabyté vědomosti a pravidla líčení a odlíčení.


Byl jste někdo z vás někdy na podobném kurzu nebo nějaký zvažujete? Určitě se podělte o své tipy s podobnými kurzy, začalo mě to nějak bavit :)

17 komentářů:

  1. O těch nových výrobcích si ani neměla říkat, protože je chci hned a nechci čekat! :D
    A moc jsem ocenila tu radu ohledně špendlíku a masky, nikdy by mě to nenapadlo!:)
    Už se těším na tu část o líčení.

    OdpovědětVymazat
  2. páni, muselo to být super! o kurzu jsi se dozvěděla na stránkách Dermacolu? přesně něco takového bych taky jednou chtěla navštívit! nevíš jestli kurzy budou dělat znovu?

    OdpovědětVymazat
  3. by_Jitulikaaa: bylo to přes slevový portál, určitě pořádají často podobné kurzy, nevím přesně jestli na strnkách Dermacolu něco je, ale kdyžtak mi napiš mail a můžu ti poslat kontakt na tu paní školitelku a u ní se můžeš informovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nad tím kurzem už taky kdysi dávno přemýšlela, ale nějak se mi nehodilo žádné datum, co nabízeli... tak třeba ještě nějaký bude a i já se budu moci zúčastnit, věřím, že by se mi to také líbilo :-)
    Zaujala mě ta pudrová matující báze, těším se až se bude prodávat, určitě ji zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Můžeš prosím ještě jednou vysvětlit to odličování očí? Já to prostě nechápu:D Třeba nakreslit ty směry jak postupovat...At se snažím jak chci tak to nějak nefunguje nebo sem natvrdá, což je pravděpodobnější:D

    OdpovědětVymazat
  6. Já na ten kurz taky koukala, ale nakonec nekoupila a jak čtu článek, tak docela lituju. No ale myslím, že to určitě nebyl poslední, takže snad příště :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak přesně na tento kurz ve stejný den jsem měla jít taky a bylo mi řečeno, že se nekoná. Skvělé no. :/
    Jinak to určitě bylo skvělé. Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. Ajaj...tak trochu dir v odličování mám. Těším se na recenzi očního krému, protože jsem si myslila, že je mi ještě málo a že ho nepotřebuju. Děkuji za vyvedení z omylu :) N.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc zajímavý článek! nechceš napsat víc o různých kurzech a jak se na ně dostat ? Já jsem třeba o tom vůbec nevěděla a hrozně ráda bych šla na něco podobného. Chystají se ještě nějaké kurzy ?? Ráda bych se přihlásila!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, vím že to sem nepatří, ale od Yves Rocher, mají tu 30% slevu i na Arkádách a tak v obchodech nebo jen na internetu?! Děkuju

    OdpovědětVymazat
  11. Super clanke, jako vzdycky, celkem me zaujalo to stress control serum, asi si ho poridim. Jinak jsem se rada presvedcila, ze pri peci o plet postupuju spravne. Uz se tesim na to liceni!!!

    OdpovědětVymazat
  12. No, abych se přiznala, na tenhle kurz jsem plánovala jít, ale nějak jsem ho neobjednala, když byl "v akci" a pak jsem toho hodně litovala a když to tak tady vidím a pročetla jsem si celý článek, příště na to nesmím zapomenout, protože to muselo být úžasné... :)

    OdpovědětVymazat
  13. velmi pekny clanok, ako tak na to pozeram, tak dermacol sa mi lubi coraz viac...

    OdpovědětVymazat
  14. díky! poslala jsem ti na mail mail :-)

    OdpovědětVymazat
  15. L.A.N.Y - původně jsem chtěla kreslit obrázek, ale bylo to takové zvláštní, klidně ho zkusím nějak načrtnout a hodím sem dotku

    Mína: určitě poslední nebyl, paní říkala, že je mají často, spíš jde o to, za jakou cenu

    Mia: ty jo, tak to je vážně divné! někde se stala asi chyba, zkus se zeptat té paní, že jsi měla zájem a jestli se nebudou ještě pořádat

    Naďa-Karin: prý po 20 se s očním krémem začíná a kolem 25 by měl být už povinnou výbavou, aby se předcházelo vráskám a podobným neduhům :)

    Terka: no můžu se zkusit podívat, jestli na něco nenarazím, jednou jsem kdesi viděla kurz vyloženě na líčení, tak se pokusím něco dát dohromady

    luckaa1: slevu měli normálně v obchodě, na internetu ani nenakupuji, to je spíš pro někoho, kdo nemá obchod po ruce :)

    PlumFoolery: stress control vyzkoušej, vážně jsem nevěřila, jak jemnou pleť vykouzlí :)

    Kyky:určitě sleduj různé slevoweby, určitě se ještě někdy něco objeví :)

    Heidi: děkuji :) určitě stojí za vyzkoušení!

    OdpovědětVymazat
  16. fuu, riadne infosky:), tesim sa na dalsie a tie novinky vyzeraju vazne lakavo...

    OdpovědětVymazat
  17. super, zhltala jsem článek na jeden zátah :) vůbec jsem nevěděla, že se takový kurz může objevit na webu se slevou, měla bych je začít sledovat!

    style-on-the-road.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)