středa 26. října 2011

F&F kosmetika

Když už jsem nedávno zavítala do Tesco My na Národní, nevynechala jsem samozřejmě ani stojany s kosmetikou  F&F. Nic z této řady zatím nevlastním a nemůžu se rozhout, jestli něco vyzkoušet nebo ne. Nic proti značce F&F obecně, mám ráda jejich oblečení i doplňky, jen ta kosmetika se mi k nim příliš nehodí. Jednak mi výběr produktů nepřijde nijak valný a pestrý (např. barevná škála výrobků je bídná) a navíc i ceny mi přijdou dost nadsazené. Žádný výrobek nešenete bez akce pod 100 Kč a to mi přijde dost netaktické, vzhledem k tomu, jak nic moc se kolekce líčení tváří a vzhledem k tomu, že konkurence na trhu nabízí více lepších produktů za nižší ceny. Samozřejmě ceny okolo 100 Kč jsou ty nejlevnější a většina produktů je cenově mezi 150-200 Kč. Nepíšu tento článek  za účelem nepodložené kritiky, když sama nevlastním žádný výrobek. Je to spíš jen můj pohled a úvahy. Většinu produktů jsem si zkoušela alespoň na ruku a pigmentace pudrů i očních stínů byla bídná. Laků na nehty v kolekci moc není, lesky mě barvou nezaujaly a nejhůř se mi dívalo na umatlaný lesk, který se nanáší prsty a hodí se podle mě tak pro 10ti leté holčičky maximálně (na fotce je nad nápisem F&F). Vrchol bylo vyzkoušení jejich "exkluzivního" parfému, který velmi nezdařile imituje vůni od Chloé (vážně trapný pokus). A pořád mi tam vadí ty ceny. Možná, že kdyby všechno bylo o polovinu levnější, dívala bych se na to jinak. 






Co si myslíte vy? Máte někdo z vás něco od F&F? Jste s tím spokojené? Kritizuji dneska úplně zbytečně a vlastně F&F křivdím? Vážně nevím, jen jsem cítila určitou potřebu se vyjádřit. Možná se někdo na mě bude zlobit :) Co se dá dělat...chválit budu zas příšte.


PS: jen co jsem článek dopsala, zjistila jsem, že se objevila 30% sleva komplet na celou dekorativku, takže moje nevalné dojmy se jen potvrdily a dále už neuvažuju o koupi čehokoliv z jejich kosmetiky.

22 komentářů:

  1. Taky jsem na to v My koukala... nevím, nic od nich nemám, ale z nějakého důvodu je mi ta značka nesympatická a já nedokážu říct proč :D

    OdpovědětVymazat
  2. tie laky dost pripominaju Chanel.... my tu take nic nemame a tiez by som si asi nic nekupila....pochybujem, ze to bude kvalitnejsie nez Essence a Catrice, ktore su takisto drahe, alebo skor lacnejsie
    http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Me se celkem libi ty pudry vlevo dole. Je to bronzer a rozjasnovac? ALe takhle z fotky tezko rict :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Já od nich mám rozjasňovač a je to hrůza! Křídově bílá, která se rozetře úplně doztracena. Po rozjasnění ani vidu, ani slechu... Takže jsem nic dalšího nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  5. nemám, ale také jsem na ty věci koukala a osobně mě to teda také vůbec nezaujalo a přijde mi to "drahé" prostě se mi ta kosmetika nezdá. Takže určitě neplánuji si něco pořídit :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Suzie: přesně! prostě ta nesympatie tam je

    Heidi: Essence i Catrice určitě válcují hlavně cenou (zřejmě i kvalitou)

    PlumFoolery: tuším, že je to bronzer a vedle hned rozjaňovač :) nebo minimálně to tam psali :)

    Lenka: ten jsem si zkoušela jen na ruku a nezaujla mě

    angellovely-things: tak to vidíme stejně :)

    OdpovědětVymazat
  7. mám od nich lak, lesk na rty a vůni - vše jsem od nich dostala. lak je fajn, barva pěkná a výdrž taky dobrá, ale ta voňavka je hrozná. a lesk na rty byl taky dobrý co se výdrže týče, jen barva mi bohužel nesedla.
    například kosmetika z H&M mi přijde o dost lepší.

    styleontheroad.com

    OdpovědětVymazat
  8. Mám od nich lak na nehty a s tím jsem docela spokojená. Je pravda, že občas udělá sem tam bublinku, ale vydrží neobyčejně dlouho. S tou toaletní vodou už je to trochu slabší. Možná bych si na tu vůni zvykla, ale mám jiné oblíbence. Víc asi zkoušet nebudu, ale pokud bych měla šanci koupit si nějaký další lak tak jdu do něj.

    OdpovědětVymazat
  9. Já taky nic nevlastním, ale mám po shlédnutí stojanu úplně stejné pocity jako ty.

    OdpovědětVymazat
  10. to jsem ještě neslyšela a neviděla ale z těch fotek mi to stačí :D myslím že by měli zůstat u oblečení,to mám fakt ráda,kosmetiku by měli přenechat jiným.

    OdpovědětVymazat
  11. TYy jo já ani nevěděla,že tahle značka dělá dekorativku, u nás v Tescu není. Ale nevím nevím nějak tomu nevěřím:-D A ta cena mě dost překvapila...čekala bych to za pár kaček . Tohle mě teda vůbec neláká.

    OdpovědětVymazat
  12. btw:z toho lesku se mi dělá zle:-D

    OdpovědětVymazat
  13. nic od FF z kosmetiky nemám a ani nebudu, jsou daleko lepší značky a výrobky, které chci vyzkoušet a tyhle mezi ně nepatří. nezaujaly mě.

    OdpovědětVymazat
  14. nič nevlastním z kozmetiky, ale asi by som si nič nekúpila

    OdpovědětVymazat
  15. na omlazení psali, že kvalita je blbá asi jen u nás...v uk, je to prý hodně dobrá kosmetika...
    to samé mi přijde u essence a artdeca...v německu je to levnější a přijde mi i lepší

    OdpovědětVymazat
  16. Vlastním lak a dělá mi bubliny až je to děs,nejdřív jsem si myslela,že je to podlakem a nadlakem,ale tím to nebylo,takže já bych si asi nic nekoupila od nich.

    OdpovědětVymazat
  17. nic od F&F kosmetiky nemam, ale taky me teda nejak nezaujala.. ponekud predrazene, vzhledem k tomu, jak "kvalitne" vypada..

    OdpovědětVymazat
  18. Jája: už jsem si zvykla, že k nám se dováží tak třetí jakkost všeho od jídla po kosmetiku, takže bych se ani nedivila

    Kockandy: to už někdo dneska zmiňoval, takže něco na tom bude

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý článok, inšpiroval ma k tomu, nič si od FF nekúpiť :) Páči sa mi, že si objektívna.

    Lucia

    http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Já nemám moc ráda, když se obchod specializuje hlavně na oblečení a pak si přidá ještě kosmetiku - příjde mi prostě nekvalitní, nevím proč...jediná věc, kterou od nich mám, je lesk na rty, nad kterým jsem teda vůbec neváhala, jestli koupit nebo ne, protože to byl konečně bez třpytek béžový odstín, který jsem dlouho chtěla - za 125,- a jsem s ním spokojená
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som prave dnes dostala od tejto znacky licenku a korektor. Licenka flame mi pekne sadla k odtienu pleti, takze som spokojna, uvidim co povie vydrz a ci nebude casom smuhovatiet na pleti, korektor nie je nic moc, ale sluzbu urobi, btw. v polstine je nazov korektor pod oczy, v inych jazykoch len korektor ... pod oci by som ho rozhodne nepouzivala, je dost tuhy a zostava v jemnych vraskach, blbo sa rozotiera, no mensie plosky prekryje fajn. Tolko z mojej strany o skusenosti s touto kozmetikou ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Hned po tom co se ta kolekce dostala ven, koupila jsem si řasenku a ta byla naprosto dokonalá takotý ten obyčejný kartáček, který ale neslepoval řasy a ještě kouzlil super objem. Teď je ta řasenka nějak přeformulovaná,je hodně suchá a má plastový kartáček.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)