pátek 28. října 2011

Dnes zavřeno

Krásné dopoledne, dneska je státní svátek a většina z nás má volno. Mám plány na celý den a proto máte dneska pokoj ode mě i od mého kosmetického života. Nechtěla jsem jen tak mlčet, takže vám touto cestou přeji pěkný prodloužený víkend! Už zítra se však můžete těšit na další článek. Když jsme u těch plánů, dárek pro vás ve formě giveaway už leží na stole, věci do e-shopu se už těší (snad) na nové majitele. Brzy bych ho ráda uvedla do provozu, tak uvidíme, jak to všechno dopadne. Taky mi teď přišla spousta balíčků ze všech koutů světa, takže se moc těším, až všechno vyzkouším  a poreferuji vám :) A teď už máte ode mě pokoj a užívejte si volno!





4 komentáře:

  1. Ty dokážeš člověka tak navnadit! :DD :( Hezký zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Daniela: děkuji, ty také :)

    Mia: to jsem netušila, že zavřením někoho navnadím :)

    OdpovědětVymazat
  3. aj tebe prajem príjemný víkend :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)