čtvrtek 13. října 2011

Dnes je můj den

Dnes je můj den (kdo neví proč, nechť se podívá do kalendáře :). Není to sice ten nejdůležitější den v roce, ten bude zhruba za měsíc a půl. Nicméně dneska si házím volno a jdu si užívat Mango večera a nákupů. Ode dneška voním jako jedna popová diva - sladce a šťavnatě. Sice na tyhle typy vůní moc nejsem, ale...znáte to. Někdy se to tak přihodí. Navíc ten krásný kufřík, který se k vůni dává jako dárek! Už je plný kosmetiky a těší se, až se se mnou podívá do světa...








Přeji všem svým jmenovkyním, ať mají stejně pěkný den jako já a vám všem ostatním, ať ho máte alespoň z 85% také příjemný a úspěšný :)


PS: potkám se večer s někým z vás v Mangu?

12 komentářů:

  1. u nas ma meniny Koloman :DD tak som aj zadumala, ako sa vlastne origos volaš :) kazdopadne vsetko najlepsie! vela toho klasickeho co sa vzdy praje a zopar blogovych: jasnu mysel, dobre clanky a tvorivosť. Pa.A vela vela followerov samozrejme.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. riana12: děkuji :)

    Monica In Essence: no vidíš, já úplně zapomněla na cizí země, kde slaví zřejmě někdo jiný :) ale Koloman vážně nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  3. ze koloman :-DDD
    ale zistila som.....vsetko najlepsie Renata :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. V kolik jdeš do Manga? Já pořád nevím, nic mě tam nezaujalo :(
    a taky přeju všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný sváteční den a všechno nejlepší! :-)
    Nad tou vůní taky pořád přemýšlím... kde se k ní dostává takový pěkný dárek? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám tu poukázku do Manga, ale nikdy jsem na podobné akci nebyla a nevím co si od toho mám slibovat :(

    OdpovědětVymazat
  7. Heidi: děkuji :)

    Mína: byla jsem tam po 17h :)

    Viennettka: v Sephoře je teď k nákupu tenhle kufřík

    Lucinda: slibovat si můžeš slevu a dárek k nákupu :)

    OdpovědětVymazat
  8. všechno nejlepší :) já si svůj den odbydu v sobotu :)))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. zítra jdu nakupovat, tak ji určitě půjdu očichat :-)
    http://baruskanty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Terka: děkuju :)

    Barus: jestli máš ráda sladší, ovocné vůně, přijdeš si na své :)

    OdpovědětVymazat
  11. Beyonce Heat jsem kupoval ségře k Vánocům minulej rok :) Nádherně voní.. Rush asi bude taky vonět :) Jinak blog úžasnej, jen tak dál Rendys! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)