neděle 23. října 2011

Coming soon


Krásné nedělní dopoledne všem, dneska si dávám pauzu od kosmetiky a vrhnu se na přípravy e-shopu. Nebude to takový ten klasický blogerský e-shop, na který jste asi zvyklé, ale nechte se překvapit :) Uvidíme, jestli o něj bude zájem nebo zmizí v propadlišti dějin... Přesný den, kdy začne být aktivní vám přesně nepovím, ale až se tak stane, určitě se o tom dozvíte (úplně první budou zřejmě fanoušci na facebooku). Takže si užijte zbytek víkendu a já jdu makat :)


13 komentářů:

  1. těším se:)) taky jsem šíleně zvědavá:D

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem zvědavá v čem bude výjmečný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám vážně radost, že se těšíte :) ale nebude to asi nic vyjímečnéno, nebo ne taková ta klasika, na jakou jste zvyklé na jiných blozích :)

    OdpovědětVymazat
  4. fiha, tak to som fakt zvedava:))) ako aj ostatne:)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem teda zvedavááá...a těším se :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)