čtvrtek 20. října 2011

Co mě v poslední době zaujalo

Ahoj drazí čtenáři! V poslední době mě při návštěvě parfumerií zaujalo několik výrobků. Sama se divím, že jsou to vesměs věci, které jsem nikdy předtím nepoužívala ale nějak jím začínám přicházet na chuť. Některé už testuji ve formě vzorečků, o některých si nechám zdát a přiznám se, že nějaký jsem si i pořídila. Ale to je překvapení na jindy :) Omluvte fotky, nechtěla jsem fotit přímo na prodejně, protože to nemají rádi a tak používám fotky z Googlu :)




Na sérech jsem si nijak zatím neujížděla, ale v poslední době jsem začala podezřele sledovat novinky na trhu. V hledáčku mám momentálně dva produkty - Lancome Visionnaire a Estée Lauder Idealist Even Skintone Illuminator. Od obou mám vzorečky a testuji.



Idealist Even Skintone Illuminator je vlastně rozjasňovač, který po čase používání sjednotí tón a vhled pleti a vy pak nebudete údajně muset nic skrývat. Používá se po krému, před nanesením make-upu. Jak je možná trochu vidět na fotce, je takový lehce třpytivý a vážně obličej rozsvítí a sjednotí. Kéž bych měla na vyzkoušení víc, protože věřím, že po delším používání by byl rozdíl mnohem větší a viditelnější. Milý Ježíšku, buď tak moc hodný a naděl mi ho, děkuju :) Jo a úplně bych zapomněla, že pleť je po jeho použití taková hezky hladká a jemná, prodává se ve dvou velikostech, hodí se pro všechny typy pleti a věk při používání nerozhoduje. Ve stejné řadě je i podobná vychytávka ale na oči a oční okolí. Na cenu se radši ani neptejte, protože je tak trochu astronomická (cca 2500 za větší balení :)




Sérum Visionnaire je už určené minimálně od 30 let výše. Netuším, kolik čtenářek mého blogu je v této věkové kategorii, ale nějaká se snad najde. Co mě velmi překvapilo když jsem ho okukovala v parfumerii byla paní, která přiběhla a začala pokřikovat na prodavačku, ať jí dá alespoň tři balení tohoto malého zázraku, že je úžasný a že bere jeden dceři a dva pro sebe :) Toto sérum je snad na všechno, na co si vzpomenete - zmenšuje póry, zjemňuje pleť, sjednocuje její barvu, vypíná, hydratuje a dokonce má redukovat pigmentové skvrny. Díky své textuře proniká do nejhlubších vrstev pokožky a aktivně působí. Těžko říct, jestli je to takový zázrak, když do 30tky mám ještě pár let a kůži snad tak zničenou ještě nemám. Zkoušela jsem si ho na pleti, příjemně voní, pleť je po použití jemná a příjemná na dotek a nevadí, když se použije i na oční okolí. Tak za pár let alespoň vím, po čem sáhnout, až budu zoufalá :) Tu paní, která si doslova přiběhla pro tohle sérum do obchodu uvidím asi i za deset let před sebou a řeknu si, jo, tohle musím zkusit :)






Tyto dva výrobky jsou vlastně skoro stejné, jen od jiné značky. Cena je shodná u obou - 990 Kč. Jedná se o jakési fluidy, které vyretušují vaši pleť během chvilky. Mě oba výrobky připomínaly podkladovou bázi pod make-up (sice jsem nečetla složení, ale něco mi říká, že oba silikony doslova hýří). Když jsem si je zkoušela, rozdíl byl opravdu vidět - pleť byla po použití prostě vyhlazená, póry menší, drobné linky se ztratily. Více se mi líbilo dávkování od Taliky, protože krém se vytlačí přímo na takovou špachtličku (zkosený konec balení), kterou se rozetře po obličeji. Používá se na krém a měl by navodit dojem photoshopové retuše. No, tak co hlásá reklama je jedna věc a skutečnost pak druhá. Rozdíl byl poznat, ale že by se mi chtělo utrácet tolik peněz za vyhlazení obličeje, no zatím asi ne. Ale uznávám, že oba výrobky mě zaujaly a rozšířily mé povědomí o novinkách na trhu.



Uznávám, že tahle mňamka od Chanelu mě dostala na první vyzkoušení. Jedná se silikonovo-gelové oční stíny a radím vám, běžte si je alespoň vyzkoušet, protože jsou úplně senzační (dle mého skromného názoru). Více neprozradím, protože...nechte se překvapit :)








Jen si nemyslete, že je to všechno :) Další zajímavé produkty, které mě zaujaly budou časem následovat. Úplně na závěr přehled toho, co mě vůbec nezaujalo a co bych snad radši osobně vypískala z kosmetické scény...


V poslední době se vyrojilo několik parfémů známých návrhářů a já osobně si myslím, že by se měli držet svého a do parfémů se vůbec nepouštět, protože nevím jak vy, ale všechny tyhle vůně mi přijdou zoufalé, ošklivé a předražené. Povědomí o značce se dá udržovat i jinak, než na trh prsknout hnusný flakon napuštěný parfémem, který bych snad i svému nepříteli nekoupila. Ale tak zas na druhou stranu, je to jen můj subjektivní pocit a názor...









Co vás v poslední době zaujalo na kosmetickém trhu?


PS: a co mě doslova dopálilo při zkoumání novinek v Sephoře byl fakt, že se ceny všech produktů NARS zvedly o 200 Kč na každém kuse! Joo, holt polský vyčůraný ředitel ví jak rejžovat peníze, když jde něco na odbyt! Fuj, fuj!

11 komentářů:

  1. Hezká recenze. Zaujaly mě ta séra. Budu muset prozkoumat blíž. Já nedávno konečně prionikla ke kosmetikce M.A.C a popravdě jsem z ní nadšená. Nejvíce mě baví jejich prmer na redukci pórů. osobně ho poavžuji za malý zázrak :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mmm co se těch sér týká, tohle asi bude něco pro lidi, kterým už není -náct (zde podle odpověd proč tě to dříve nezaujalo ;-)...).
    až se budeš rozhodovat, které, tak lancome tuším že testuje na zvířatech ne...?
    jsem zvědavá, které s eti nakonec na Vánoce nadělí :-)!

    OdpovědětVymazat
  3. To jako fakt s tim Narsem?:-o Ještě, že jsem si svůj vysněný lak už koupila.. tj. teď vyjde lak na 690,- jo?

    OdpovědětVymazat
  4. Ja uz taky dlouho pokukuju po Idealist seru. Ale rikam si, jestli nejsem na sera za takovyhle prachy jeste zbytecne mlada :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Shaki: děkuji :)

    Color Beam: snad, jestli budu hodná :)

    Dejnicka: bohužel, je to tak, zrovna laky na nehty jsem nestudovala, ale zbytek, co jsem se dívala stoupnul o 200 Kč (tvářenky, rozjasňovače, stíny atd..)

    PlumFoolery: to je přesně ta otázka, co mě tíží.uvidíme, třeba bude nějaká zajímavá cenová akce :)

    OdpovědětVymazat
  6. že ty sis ty příšerně drahý stíny od Diora koupila? :D to bys byla celá ty.

    OdpovědětVymazat
  7. Daniela: to není Dior, to je Chanel :) No, nechte se překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  8. pardon, jsem se nějak přepsala, asi jsem myslela na něco jinýho nebo nevim :D

    OdpovědětVymazat
  9. jo a ještě ty ceny NARSu...
    to byla teda novinka pro mě... no tak to už se mi asi teda platit nechce:/

    OdpovědětVymazat
  10. Color Beam: to se ti nedivím, teď se to vyplatí nakupovat přes internet, předtím to ještě jakž takž šlo, ale teď už ne :(

    OdpovědětVymazat
  11. my sme raz boli v parfumerke a jedna pani si kupovala YSL faux cils, myslim ze to bola tato, lebo mama zrovna nad nou uvazovala, no a pani si brala 5, lebo bola nadsena, ze ju konecne dostali, vraj byva vypredana, tak si ju mama kupila, ale kefke po dost kratkej dobe lahli stetiny...takze za tu cenu...(mozno preto si ich pani brala tolko)..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)