sobota 15. října 2011

Catrice na co se můžeme těšit

Opět jsou tu předpovědi, na co se můžeme (možná) těšit v limitovaných edicích od Catrice. Bohužel se mi nepodařilo zjistit, kdy a jestli případně vůbec budou edice k dostání i nás. Znáte to, je to tak ob jednu kolekci, takže je mi úplně jasné, že tu co chci, tak ta k dostání u nás jako vždy nebude :) Takže na co se můžeme (možná) těšit?



První kolekce nese název Welcome to Las Vegas a je inspirovaná kabaretem. Vážně mě na první pohled zaujala, zejména dva produkty a tudíž je mi jasné, že naše obchody mine a já se akorát naštvu!


Seznamte se s vychytávkou, která mě zaujala asi nejvíce z celé kolekce. Jestli znáte třpytivý pudr v rozprašovači od Guerlain a tajně ho milujete jako já, asi vás tato varianta také nadchne jako mě. Samozřejmě originál si za tu šílenou cenu nikdy nekoupím, proto bych byla moc ráda, kdyby nám výrobce umožnil prodej této kolekce v naší malé zemi a já se tak stala šťastnější a mohla na sebe stříkat třpytky ve dne v noci :)


Tak k umělým řasám asi není co dodávat, buď vás zaujmou nebo ne.


Transparentní pudr mě zaujal svým obalem rozhodně, jaký bude ve skutečnosti můžeme jen hádat.


Duo lesky na rty od Catrice nemám zatím vyzkoušené, takže o jejich kvalitě vám moc nepovím, ale barevné variace mě příliš nezaujaly. Lesk se skládá z barvy, která by na rtech měla vydržet dlouho a metalického zvýrazňovače (zlatý, bronzový a platinový), který rtům dodá výrazný lesk.


Paletka očních stínů není zrovna vyvedená v mých oblíbených odstínech, takže sedne spíš milovníkům tmavých barev.


Tekuté oční linky nepoužívám, takže mě příliš také nezajímají :)


Kolekce laků na nehty mě barevně podle fotek taky nezaujala, ale třeba by mě v reálu překvapily.

Tajně tedy doufám, že nás tato kolekce překvapí v obchodech, protože ten třpytivý pudr v rozprašovači strašně chci :)

Druhá připravovaní kolekce se jmenuje Big City Life a podle několika měst jsou pojmenovány paletky se 6 sypkými očními stíny a tužkou na oči. Kolekce je doplněná o laky na nehty. Těšit se můžeme na Sydney, Londýn, New York a Berlín.

Sydney


Berlín


Londýn




New York



Já sama bych si asi vybrala buď Sydney nebo New York, takže uvidíme, jestli se k nám kolekce dostane.


Zaujaly vás nějaké produkty z kolekcí? Kterou byste raději uvítaly u nás v obchodech? Případně jestli z vás má někdo více informací a tuší, která z kolekcí se objeví, tak se nám svěřte :)

14 komentářů:

  1. Hned ten první pudr, wau, to bych chtěla docela vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pudr od Guerlaina znám! Takže s tebou o tento od Catrice svedu boj! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že nepřijde žádná :D Líbí se mi moc paletky a laky, ale už si nesmím nic kupovat:D Nicméně k nám do Rossmanu dorazila nová kolekce Essence - Urban Messages, kde je "Zářivý sprej na obličej a tělo". Asi by to mohlo být něco podobného jako ten třpytivý pudr ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se tak strašně líbí ty paletky, ale pořád jsem nikde nenašla stojan Catrice :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Londýn musím mít! Zda se mi to, nebo Catrice vypadá čím dal tím lip?:-)

    OdpovědětVymazat
  6. skor by som prijala druhu kolekciu, najviac sa mi paci Sydney a Berlin, ale ako zaryta germanistka je jasne co si vyberiem :-DD

    OdpovědětVymazat
  7. xPlanetkax: doufám, že se bude o co prát :)

    Lucinda: no u nás jsem kolekci ještě neviděla, takže těžko říct, ani nevím, jestli se jí dočkám

    Elli Lightning: jestli jsi z Prahy, tak Tesco My Národní

    PlumFoolery: taky se mi to tak zdá! jen aby to k nám vůbec dorazilo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj porsím tě nevíš jestli mají v Tescu My na Národní tu paletku na obočí? Já jen abych tam nejela zbytečně :) děkuju

    OdpovědětVymazat
  9. luckkaa1: ty jo, dlouho jsem tam nebyla, takže vážně těžko říct. Možná tam zkus zavolat, aby ti to řekli

    OdpovědětVymazat
  10. Téda, vypadá to moc dobře, určitě si musím pořídit! :-)

    the-k4t3.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. ty paletky vypadají super! Ale jaktože není i Paříž?! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Týý vado, to je ale kopírka s tím třpytkovacím pudrem :DDD Já ten Guerlain mám http://cernamoora.blogspot.com/2010/12/guerlain-or-imperial-sublime-radiant.html ale jestli tenhle bude i u nás, tak ho musím mít taky. Balení sice není tak pěkné, ale třpytek není nikdy dost, že jo :D (což říkám i poté, co jsem Guerlain za celou dobu vlastnictví použila tak třikrát :D).

    OdpovědětVymazat
  13. ty paletky se stínama a ty laky ♥ už se těším !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)