sobota 22. října 2011

Biotherm balzám na rty

Našla jsem ho! Balzám na rty podle mých představ a očekávání! Je to novinka od Biotherm s přírodními oleji a bio cukrem. Sladce voní a rty jsou po něm úžasně hydratované a jemné. Díky 5 přírodním olejům (jojoba, meruňka, koriandr, mučenka a macadamia) jsou rty vláčné a hydratované. Přírodní cukr obsažený v peelingu pomáhá odstraňovat odumřelé buňky (je ale tak moc jemný, že ho rtech téměř neucítíte). Po nanesení vydrží balzám hodně dlouho a mám po něm vážně lepší rty. Hlavně v zimě, až začnou mrazy očekávám nejlepší možné zlepšení, protože mám vždy rty úplně zničené.




Balení je celkem velké (13ml) a stojí 250Kč. Jestli jsem byla trochu zklamaná po vyzkoušení bio balzámu Yves Rocher, tak po použití tohoto od Biotherm jsem vážně nadšená a konečně spokojená. Minimálně si ho alespoň vyzkoušejte, až půjdete někdy kolem parfumerie, protože pak se možná taky zamilujete, tak jako já :)

10 komentářů:

  1. to vypadá dobře,akorád ta cena je trošku víc,ale zkusím ho protože za kvalitu se hold platí :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten vypada opravdu dobre, ale slibila jsem si, ze si nekoupim dalsi "patlatko" na pusu, nez vypotrebuju alespon pulku tech, co ted mam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musim ti napisat, lebo prednedavnom som mala celkom problemy s perami mala som ich neskutocne stale vysusene ( kto nezazil nevie) a tento balzam je skvost! Uzasne mi pomohol!je vazne super!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Hell: cena nic moc, ale když se vychytá akce třeba na 20% slevy, tak vyjde na 200, a když si člověk sečte x balzámů co doma má a jsou k ničemu, tak je lepší investovat do jednoho, co pomáhá

    JEDIKATS: to si říkám vždycky, ale tenhle balzám mě vážně zaujal na tolik, že jsem to porušila

    Cookie: tak to jsem ráda, že s ním už někdo zkušenost má a je spokojený :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem s Yves Rocher naopak moc spokojená, ale tenhle určitě později vyzkouším. Vždyť jsem balzámomaniak. :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsi mě hodně nalákala,ten bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mia + Kockandy: dejte pak vědět, jestli jste si ho taky pořídily a byly s ním spokojené :)

    OdpovědětVymazat
  8. mrknu se na něj :) a v čem ti tolik nevyhovoval Bio balzám z YR? mně na něm nesedí jen ta vůně, je taková moc .. bylinková, nebo nevím. tak mi moc nesedí, ale jinak docela dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  9. a jinak mám v zimě taky příšerně zničené rty! a ruce! takže letos se musím taky pořádně vybavit a nikdy neodcházet do zimy bez natřených rtů i rukou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)