neděle 30. října 2011

Bi Mat Cay

Znáte to, když si jednou něco vyhlídnete v obchodě a pořád si říkáte, že si to jednoho dne koupíte, a pořád kolem toho chodíte a nic. Až jednoho dne tu věc nakonec dostanete a máte z ní ještě větší radost. A tak to bylo i v případě balzámu na rty a na nehty Bi Mat Cay. Už asi půl roku jsem na něj četla jen samé pěkné recenze a jak víte, nikdy neodolám ničemu kvalitnímu na rty. Původně jsem si mylně myslela, že všechny 4 verze jsou pouze na rty, ale po tom, co jsem se začala trochu pídit na internetu jsem objevila, že každý kalíšek je na něco jiného. K balzámům jsem dostala i kartičku, na které jsou informace i o všech ostatních. Takže růžový je na rty, zelený na nehtovou kůžičku a popraskané ruce, modrý je na drobná poranění a červený je něco jako tygří mast (na bolesti hlavy apod.). Prodává je pouze parfumerie Fann a cena je 149 Kč za kus. Ty z vás, které si objednávaly Beauty Boxy, tak tam je kartička na 10% slevu do Fann - kdyby případně někdo uvažoval o koupi.






A o co se vlastně jedná? Značka Bi Mat Cay přináší receptury Dálného východu a každý kalíšek v sobě ukrývá trochu jiné složení, díky kterému pomůže vyřešit vaše drobné obtíže. Mě oba balzámy připomínají trochu vazelínu svojí strukturou a voní jemně po mentolu. Navíc se mi strašně líbí jejich roztomilé balení a to, že nejsou v plastovém obalu, ale ve skle.





Růžový balzám je na rty. Obsahuje kakaové máslo a včelí vosk. Rty jsou po namazání hned hydratované a nejsou příliš mastné, což by se vzhledem k jeho vazelínovité textuře mohlo zdát. Jak už jsem říkala, balení se mi líbí moc, ale není to úplně ideální do kabelky, takže ho mám na pracovním stole a pořád se mažu. Osvědčilo se mi dát na noc silnější vrstvu balzámu na rty a do rána byly krásně jemné a bez prasklinek. Jo, a přišla jsem na to, že když máte rýmu, stačí si ho máznout trochu pod nos a hned se vám bude lépe dýchat :)





Zelený balzám je určený na nehtovou kůžičku a poničené ruce (popřípadě i nohy). Pamatujete jak jsem nadávala na balzám od Saloos, který mi nehty maximálně jen zamastil ale nijak nehydratoval? Tak teď mám konečně balzám podle svých představ! Nehtová lůžka i okolní kůžičky pěkně promastí, ale rychle se vsákne, takže nemám ruce opatlané a mastné. Strukturou je skoro stejný jako růžová verze (ale ta je o něco hutnější). Nemám jedinou výtku ani k jednomu balzámu. Možná by se jen mohly prodávat ve větším balení (každý má 6g). Kdyby někoho zajímalo přesné složení všech balzámků, nechť se podívá zde případně na oficiální stránky.






Takže já velice děkuji za dárek a celou zimu si jich budu náležitě užívat :) Co vy? Používáte je? Nebo je vůbec neznáte?


PS: a na co se můžete těšit zítra? Podívejte se na facebookovou stránku a dozvíte se to :)

8 komentářů:

  1. tak o tomhle slyším po prvné a hned to zařazuju na seznam věcí co musím vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Používám balzám na rty už tak 14dní možná i víc a jsem více než spokojená, protože co se týče péče o rty jsem hodně náročná...

    OdpovědětVymazat
  3. Podobné věci mám přímo z Vietnamu, máme to doma jako takovou mastičku na všechno :) Mám to teda bez vůně, ale pokud je to to stejné (či podobné), tak potvrzuji, že to vážně funguje a přitom se to vsakuje docela rychle.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kelímky, asi by se mi taky jeden zelený hodil :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja len dúfam, že ten ružový sa bude dať zohnať aj u nás, na Slovensku, pretože teraz je zo mňa strašný maniak na balzamy a moje zásoby LipSmacker už dochádzajú a tento si každý vychvaľuje :)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji za krásný tip a tyto kelímky připisuji na nákupní seznam kosmetiky.Děkuji:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám zelený a růžový a nemůžu si je vynachválit :) Balzám na rty patří mezi mé nejoblíbenější a stále si chodím pro další balení. Podle mě jedna z nejlepších značek na trhu.

    OdpovědětVymazat
  8. Víš, že "Bí Mât Cây" je napsáno ve vietnamštině? Znamená to "Tajemství rostlin" :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)