úterý 4. října 2011

BEST OF SEPTEMBER

Je tu nový měsíc a s ním i shrnutí, které kosmetické výrobky jsem jsi nejvíce předchozí měsíc užívala. Většinu z nich jste už nějakým způsobem viděli a ty co ještě ne, tak časem na ně dojde také řada. Nikoho můj výběr asi neoslní ani nepřekvapí, protože jsem na většinu věcí už chválu pěla. Proto jsou mými best produkty.







Z dekorativní kosmetiky jsem nejčastěji používala starorůžový lak na nehty Sephora, nude rtěnku Essence, tvářenku Orgasm od NARS a tónovaný balzám na rty M.A.C .





Co se pečující kosmetiky týče, zamilovala jsem si matující krém Ryor, Scrub na rty Lush, pleťovou masku Clinique, odličovač od Benefitu a deodorant Nivea, který báááječně voní!






To je vše přátelé, dneska to bylo krátké a rychlé :) Ale víte, co je super? Že dneska začíná Designblok, moje nejoblíbenější akce roku, na kterou se vždycky strašně těším! Půjdete taky?



10 komentářů:

  1. wau ten tonovany balzam vyzera strasne lakavo:)

    OdpovědětVymazat
  2. masku z Clinique velmi zvazujem, len sa bojim, ze bude dost vysusovat, kedze o Clinique som pocula, ze ma dost alkoholove vyrobky, je to naozaj tak? dik

    OdpovědětVymazat
  3. Heidi: tato maska alkohol neobsahuje. je na mastnou pleť a čistí póry a zajištuje, aby se pleť pak neleskla. Vysušuje, protože je určená na mastnou pleť. Určitě není hydratační a jestli máš suchou pleť raději bych zkusila nějakou masku speciálně na ní. Mé pleti tato maska vyhovuje a to, že trochu víc stahuje plet mi vůbec nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  4. já nutně potřebuju tu tvářenku!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta nude rtěnka od essence je jaký odstín?:) nebyla to žádná limitka ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Peta: je to normální kolekce - odstín In the Nude

    OdpovědětVymazat
  7. zaujal mě ten odličovač od Benefitu :))) nevěděla, že jsem dělá i odličovače ....

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. angellovely-things: Benefit má celou novou řadu pečující kosmetiky - krémy i odličovače :)

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy dakujem velmi pekne za radu, aj ten scrub na pery od Lush ma laka, ale skoda, ze Lush u nas zrusil, aj ked to fakt nechapem :-(

    http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Heidi: scrub od Lush je báječný, objednej si ho z UK webu, je tam všechno o hodně levnější než v obchodě v Praze.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)