středa 5. října 2011

Beauty school

Na vaše přání jsem vám dala pokoj celkem dlouho od čehokoliv, co se týká značky E.L.F. Nicméně na mail mi začaly chodit dotazy, kdy už konečně uvidíte články, co jsem slibovala o jednotlivých řadách. Nejde vždy vyhovět všem, proto jsem články o jednotlivých řadách odložila na neurčito a objeví se prostě až někdy :) Dneska tu mám pro vás poslední úlovky z řady Beauty school. Takže ty co stále ještě nejsou psychicky připravené na čtení článků o Elfu, nechť v zachování svého duševního zdraví raději stránky opustí :) Nerada bych někomu působila újmy na zdraví. Pro ty odvážnější je tu dnešní post. Na svoji obhajobu jsem jen chtěla říct, že jsem vlastně neměla v plánu nic objednávat, protože už mě nebavilo se přetahovat s tisícovkou zájemkyň o linky nebo pudry. Zařekla jsem se, že na to tentokrát kašlu a objednám někdy jindy v klidu. Jenže...večer jsem přišla domů, bylo po už velké bitce o věci a objevila jsem informaci, že celá základní řada je se slevou a do této řady spadá i kolekce Beauty School, ze které se mi pár věcí líbilo. Tak jsem zkusila najet na stránky a jen tak se podívat, kolik je toho vyprodaného. K mému milému zjištění, všechno co jsem chtěla na skladě bylo. Hmm...tak jsem neodolala a za ty "směšné" ceny si pár věcí zkusila objednat. Chvíli to trvalo, než se zboží doručilo - vlastně mě to ani nepřekvapilo, vzhledem k množství objednávek dorazilo vlastně v docela rekordním čase. Na dlouhou dobu mám zase vystaráno a teď mě vážně už dlouho nic neoslní a nic nebudu objednávat, přísahám :)




Úplně první je Beauty school Beauty book Everyday. Docela se mi líbilo balení a celé provedení paletky. Když dorazila domů a já jí otevřela, byla jsem vážně nadšená! Svým provedením se vyrovnala i podobné paletce od Sephory, kterou mám. Uvnitř je podrobný návod jak si vytvořit kouřové líčení na den i na večer, což ocení určitě někdo, kdo si zatím není tak jistý nebo si s líčením neví rady. Paletka s 12ti očními stíny má moc hezké barvy a podle mě s nimi jde vytvořit vážně líčení pro každého. Mě se tedy barvy i jejich pigmentace líbí. Konzistencí mi připomínají trio stínů od Bourjois - nejsou ani pudrové ani mastné, něco mezi tím. A za cenu 76 Kč je to snad moje nejlepší elfí investice ever! Tohle se jim vážně povedlo :)







Mezi novinky v nabídce patří tento multifunkční lesk na tělo Mystic Moonlight. Z novinek mě zaujal nejvíc, ale po vyzkoušení z něj už tak nadšená nejsem. Jeho konzistence je taková, no..upatlaná, nebo jak lépe to vystihnout. Vyhovovala by mi více tužší konzistence. Přes zimu ho snad využiju pro plesové nebo party účely, ale k letním měsícům se mi hodí více. Škoda, že přišel do nabídky až na podzim. Ze všech věcí byl vlastně nejdražší a myslím, že bych se bez něj v pohodě obešla. Někomu by možná mohl vyhovovat jako rozjasňovač obličeje.







Tvářenka s bronzerem Beauty school má trochu divoké barvy. Uznávám, že ta jedovatá růžová je pro mě nepoužitelná. Možná někdy pro potřeby karnevalu, nebo něco v tom smyslu. Jinak samozřejmě nejvíce používám světle růžovou a béžovou. Obě mají drobné třpytečky a na obličeji se hezky vyjímají. Ani jednu však nepoužívám samostatně ale většinou jako podklad pod jinou tvářenku. S tmavě hnědou také příliš nepracuji ale milovníci konturování obličeje by ji jistě využili. Jediné co bych vytkla a co je pro elfí věci typické - špatné otevírání - vždycky si vylámu nehty, než se mi podaří cokoliv otevřít! Suma sumárum - není to tak úplně špatné a za 61 korun se neztratí. 








Peříčkové řasy jsou vážně divočina. Hrozně jsem je ale chtěla vyzkoušet. Někdy na ně snad přijde řada a pak se určitě pochlubím fotkou. Podle mého malého průzkumu jsou to asi nejlevnější řasy tohoto druhu, protože Make Up Store nebo Make up for ever mají ceny podobných řas okolo 300 Kč. Elfí mě vyšly na 61 Kč.




Paletka  Beauty school Natural s 32 stíny se mi líbila díky svým přirozeným barvám. Ty se při líčení určitě nikdy neztratí a využiji je. S pigmentací nebyl problém. Samozřejmě nejvýraznější jsou třpytivé odstíny a matné nejsou tak výrazné. Četla jsem mnoho stížností, že uživatelkám těchto paletek barvy nekreslily, ale já si nemůžu stěžovat. Barvy na očích sice nevydrží syté celý den jako po nanesení, ale to se mi stává i s daleko dražšími značkami. Díky bázi dobře drží a když se během dne trochu poopraví barva je pak pěkná dlouho.  Za 76 korun koupě určitě nelituju! PS: nezlobte se na mě, že jsem vám všech 32 barev neukázala na ruce, ale tížil mě dost čas.






Úplně poslední byly pigmenty taktéž z Beauty school kolekce. S pigmenty se běžně příliš nelíčím, hlavně protože je to časově náročnější. Nicméně jsem chtěla nějaké vyzkoušet. V balení jsou zlaté, petrolejové a vínové pigmenty. Zkoušela jsem zatím jen zlaté, o využití zbylých ještě popřemýšlím (nejsou to zrovna mé top barvy :). Nejsem expert přes pigmenty, takže bych nerada někoho mystifikovala, ale jejich barva mi přijde dostatečně sytá (kdybych to porovnala s těmi od NYX co mám, tak NYX jsou víc krémové a tyhle jsou takové víc suché - jsem vážně špatná v popisování konzistencí :). V balení jich ale příliš není, kalíšky jsou takové poloprázdné. Vyšly na 61 korun.








To by bylo tak asi všechno z posledního nákupu, nebojte, dlouho zas žádný nebude :) Největší radost mám z paletek se stíny, ty nikdy nezklamou! Co vy, pořídily jste si také z kolekce Beauty school něco? 


PS: když už mám tolik těch líčidel, je potřeba umět s nimi zacházet, proto jdu v sobotu na vizážistický kurz. Doufám, že se naučím něco nového, vše pro vás zdokumentuji a budu pak moci "odborně" radit :) Nebo spíš konečně přidat nějaké ty fotky s líčením.

11 komentářů:

  1. ty řasy jsou vážně divočina na ty jsem zvědavá :D :)
    mrkni ke mě mám tam recenzi na nějáké vlasové produkty :)

    OdpovědětVymazat
  2. ELF je zatím nejhorší kosmetika, co jsem měla v ruce. Bohužel netuším, co lidi nutí psát kladné recenze a nakupovat na tuny :( Minerální báze, krémová tvářenka Studio...to je prostě hrůza. Peříčkové řasy jsou nekvalitně zpracované. Já ti nadšení pochopitelně nechci brát...ale já jsem zklamaná.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja taky nechapu posedlost ELFem...ta kosmetika mi proste nerpijde kvalitni ani trochu. A prijde mi, ze to vetsinu lidi svadi k tomu objednavat kila nekvalitnich veci, jen pro to, ze jednotlive jsou ty kusy levne. Nez mit 4 tvarenky od elfu, prijde mi lepsi nakoupit radsi jednu, co za neco stoji. I kdyz u tebe Rendy, je to zrovna asi fuk jako makeup maniaka (v dobrem smyslu) :-) Ale mrzi me, kdyz vidim holky, co doma fakt nemaji poradne nic a vymlouvaji se na to, ze to je drahe...a pak u nich na blogu ctu 3x do mesice o nakupu u ELFu...Nejlepe jeste jak je to skvela kosmetika a vyrovna se MACu, Benefitu atd...kdyz od techto znacek nemeli nikdy nic v ruce........konec slovniho prujmu :D

    OdpovědětVymazat
  4. já netvrdím, že jsem spokojená se všemi produkty. spíš teď už vím, které za to rozhodně nestojí. ale vážně z těch paletek jsem nadšená :) nebudu tvrdit, že je to úžasná, báječná a jedinečná kosmetika, ale má svoje lepší produkty a ty, co jsou vážně strašné. zkoušení nových a nových věcí je vážně už trochu jako můj koníček :) a nevadí mi střídat levnější a dražší kousky :) ale čím víc testuji s zkouším, tím víc vidím rozdíly v tom, co mi vyhovuje a do čeho raději investuji :) ale naprosto vás chápu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já musím trochu nesouhlasit..neříkám,že ef je bůhví jaká kosmetika..ale například štětce (studio), stíny nebo báze pod stíny jsou na hodne dobré urovni. Tak nevím proč bych měla utrácet několik stovek za značkový štětec, když si můžu koupit stejně dobrý za 80 kaček :-) Ale každý má svůj názor. Každopádně, mi je jedno jestli má domaněkdo tunu elfu nebo tunu MACu, ať si každý kupuje po čem jeho srdce touží:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ta paletka Natural se 32 stíny se mi děsně moc líbí :) ale už ji nemají. achjo.

    OdpovědětVymazat
  7. ta Natural paletka je skvělá! Já jsem z ní nadšená ... také mi všechny stíny krásně kreslí :))) já bázi sice mám, ale nepoužívám jí moc ... mě stíny drží i s lehkým přepudrováním víček pudrem! ;)
    Jinak ohledně ELF tohle "šílenství" mě docela dost zasáhlo a je pravda, že jsem si tam našla pár svých oblíbených produktů, ale i pár věcí co mě třeba zklamalo :(

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. vabowime: s těma štětcema ti dávám určitě za pravdu! za tu cenu jsou super luxusní! o dost lepší než např. ty od Sephory (kvalitou i cenou)

    Daniela: někde jsem četla, že se doobjednává a snad bude

    angellovely-things: tak je to u každé značky, každá má něco, co někomu vyhovuje a někomu ne

    OdpovědětVymazat
  9. já taky určitě spadám do té skupiny ELFího šílenství. neřikám že toho mám doma tunu, ale hodně ano. srovnala bych to s množstvím věcí do mám od Essence. neřikám že všechno od nich je zázrak, taky s něčím nejsem spokojená. v jedné paletce mi nemalují 2 oční stíny, ale co, spokojená nejsem s něčím třeba od L'Oreal apod. a když jsem u toho L'Orealu, tak naprosto nevidím důvod kupovat si znova bázi pod make-up za 400kč, když na mě úplně stejně funguje ten od ELFu za 150kč. takže asi tak... kdo má ELF rád, nechť je mu přáno nakupovat dále a Benefit, MAC a podobně ho nechává chladným. A kdo má rád Benefit, MAC, nechť je mu také přáno a ELF a recenze na něj může obcházet obloukem (nečíst).

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že jsme nakupovaly úplně ze stejných pohnutek :-) Já taky tentokrát nechtěla vůbec nic objednávat, ani jsem pořádně nevěděla co všechno v té Beauty School kolekci je. Ale pak mi nějak padla do oka informace na FB, že ta 30% sleva se vztahuje i na tuhle kolekci, tak jsem se šla jenom podívat jestli by se mi něco nelíbilo a šup, během pár minut jsem udělala objednávku za 900Kč :-) Budiž mi omluvou, že tam byly i dárečky pro kamarádku k narozeninám.
    A jinak Baru - asi jsi vyzkoušela špatné věci, ta "krémová" tvářenka je i podle mě katastrofální, ale třeba na pudrové nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
  11. Z téhle kolekce vlastním jen tu tvářenku s bronzerem a žádná sláva teda :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)