středa 19. října 2011

Avéne super mastná kostička

Zní to strašně, co? Super mastná kostička...ale tak se tato věc opravdu jmenuje. Vypadá jako mýdlo, ale to neobsahuje. Naopak obsahuje cold cream, což je emulze vody a olejů (například i včelího vosku), která je vhodná k odličování a šetrnému mytí. Tato receptura se používá už mnoho, mnoho let. Takže vypadá to jako mýdlo, ale není to mýdlo, tak k čemu to vůbec je? Výrobce uvádí, že super mastná kostička je vhodná k mytí nejjemnější a nejcitlivější pleti jak dospělých tak i dětí, batolat a kojenců. Je určená k dennímu používání. Kostička by měla vytvořit mastnou pěnu (může mi někdo vysvětlit, jak vypadá mastná pěna?), která má z mytí udělat radost.









Jelikož mám moc ráda veškerou kosmetiku z lékárny, musím uznat, že byla výzva koupit si něco, co se jmenuje super mastná kostička! Vůni má vážně jemnou, nevtíravou, takovou až doktorsky čistou. Běžně tuhá mýdla na mytí nepoužívám, ale chtěla jsem zkusit, co udělá s mou kůží toto. Jako jo, není to špatné - kostička mi kůži nevysušila, pěkně pěnila a skoro bych i řekla, že po koupeli nebylo nutné se tolik mazat krémem. Nicméně...stejně na ní pohlížím jako na obyčejné mýdlo. Mýdlo, ne mastnou kostičku. Možná by někdo s citlivou nebo bolavou pokožkou pocítil zázračný rozdíl. Možná nejsem ta správná cílová skupina. A pořád se snažím přijít na to, jak vytvořit mastnou pěnu! Ale já na to přijdu - a za tu všechnu zábavu bych jí dala tak 3* z 5 možných. Jestli nepřijdu jak na mastnou pěnu, budu muset udělit jen 2,5*. Kdyby byl někdo z vás stejně postižený jako já a musel vyzkoušet každou "blbost" kvůli obalu nebo svému názvu, jen do toho. Za 100g mastné kostičky dáte nějakých 130 kaček a to se vyplatí :)


PS: příště si odchytím nějaké pěkné miminko a hezky ho vydrbu kostičkou až za ušima, protože pro tyto účely mi kostička přijde jako stvořená :)

10 komentářů:

  1. Zní to docela zajímavě, možná to budu chtít vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  2. rendy, skusala si aj nieco ine od avéne? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám k dispozici lehce atopické, leč trochu odrostlejší miminko (5 let). Po většinu svého mladého života se koupe v oleji od Linoly. Tohle zkusíme, miminko bude rádo, neboť s mýdlem bude zábavička. :-) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  4. ...jasně že s KOSTIČKOU bude zábavička, je to přece super mastná kostička, to ví každej! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jsem z lekarnicke rodiny, takze tohodle mame doma mraky a bohuzel me to moc nezaujalo. Je fakt ze jsem mela cold cream normalne v tube...a nevim proc ale proste me z lekarny nevyhovuje snad nic. Ani Vichy, ani Avene, ani Laroche, hruza :-/

    OdpovědětVymazat
  6. No... tak kostičku asi nevyzkouším, nemám ráda hranaté věci :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám citlivou pokožku takže by u mě asi kostka neuspěla :D A za ten název už vůbec ne :D

    OdpovědětVymazat
  8. Z: mám zkušenost s jejich termální vodou ve spreji, ale někdy až mi dojdou zásoby, ráda bych vyzkoušela něco víc

    Jana: "mimču" by se to mohlo zamlouvat :)

    PlumFoolery: to já zas docela jsem na lékárenské věci, když to teda není nějaký prášek nebo kapky do nosu :)

    Limett: to je dost pádnej důvod, proč něco nevyzkoušet :)

    Teruška29: no název je vážně trochu úchyláckej :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se název líbí! :-) Jen škoda, že mýdlo není zázrak... :-) díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  10. ... o ceně mi ani nemluv! ještě teď je mi z té částky špatně :D :-//// té 200,- jsem si moc dobře všimla! parchanti jedni :((((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)