pondělí 10. října 2011

Akce starý za nový

Krásné dopoledne, čtenáři na facebooku už tuší o čem mluvím. Nedávno probíhala v Sephoře akce - přineste jakékoliv staré líčidlo a za něj si vyberte z řady Sephora cokoliv s 50% slevou. Přinesete starou řasenku a vyberete si např. jejich pudr za polovinu. A to se vyplatí :) Tedy hlavně pokud jste měli zálusk na dražší věc jako já už asi dva měsíce na jeden rozjasňovač. Mým tajným snem je sice Touche Eclat od YSL, ale přece jen se mi za něj nechce zatím dávat tolik peněz. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet alespoň ten sephorácký, který tedy normálně nestojí také zrovna málo (380 Kč) ale tak s 50% slevou je už znát cenový rozdíl. Nápisy hlásaly - lehké krytí s rozjasňujícím efektem. Mě přijde, že krytí je celkem velké a rozhodně ne lehké. Bez problémů zamaskuje kruhy pod očima a na obličeji vydrží. Jen toho rozjasnění jsem si příliš nevšimla. Možná je to má chyba a měla jsem si vybrat jiný odstín. V nabídce jich je 8, což mi přijde jako dobrý výběr. Kromě klasických béžových je tam i růžový, zlatý a takový hodně světle bílý (víte jak to myslím :). Možná, že toto trio odstínů rozjasňuje více. Mě se ale úplně nechtělo mazat si pod oči něco do zlata. Takže ve výsledku mám vlastně spíš jen dobrý korektor než rozjasňovač, ale vůbec mi to neva, protože dobrých korektorů není nikdy dost! Navíc je to můj úplně první štětečkový korektor. Odstín 07 medium.







Když už jsem tam tak byla a měla sebou dvě staré věci, rozhodla jsem se ještě pro jednu už osvědčenou věc. A to pro jumbo voděodolnou tužku na oči. Jelikož jsem s černou verzí velice spokojená, vzala jsem si ještě bílou tužku na rozjasnění. Drží na očích jak přilepená a nehne s ní ani vydatná koupel. Při odličování s ní nemám problém, jelikož používám dvoufázový odličovač s olejem. Výběr je z 12ti odstínů a tento je číslo 01 white.








Využily jste také této akce a za staré produkty si vybraly nové? Paní vedle mě přišla s pytlíkem staré kosmetiky a odcházela s taškou nové :) Jen více takových akcí!


PS: děkuji moc za krásné včerejší komentáře, jsem moc ráda, že vás článek o kurzu zaujal. Přidávám pro případné zájemce kontakt na paní Jarmilu Zedníkovou, která nás školila - mail: jarmila.zednikova@dermacol.cz nebo telefon: 724 250 013. Určitě se u ní můžete optat, jestli se chystají ještě podobné kurzy. O kurzu jsem se dozvěděla z tohoto webu.

12 komentářů:

  1. No teda, tohle me uplne minulo, a to ctu poctive vsechny SMSky i maily co mi od Sephory chodi. Kdyby se ti priste o takovychto akcich chtelo informovat at uz tady nebo na FB, tak budu velmi vdecna :-)

    Jinak si me celkem nalakala na ty Jumbo pencils. Mam par od NYX a vuebc je nepouzivam, prijde mi, ze strasne stekaji do zahybu, vrasek atd...

    OdpovědětVymazat
  2. PlumFoolery: já o tom na fb informovala, asi ti to uniklo :) jinak ty jumbo tužky můžu vážně doporučit! opravdu drží jak přibyté- když srovnám svojí černou tužku od MAC s touhle, nemá šanci, protože oproti té jumbo skoro nekreslí a nevydrží. a když jsem si to porovnávala na ruce, tak držely stejně jako ty od Make up for ever

    OdpovědětVymazat
  3. akce se mi nejvíc hodila. zrovna docházel make-up i pudr a rozjasňovač jsem si taky koupila ale v růžové která spíš rozjasňuje.)

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, tak to si budu muset dat priste vetsi pozor. A ty tuzky omrknu, dekuju za tip!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta tužka vypadá vážně dobře. Já mám taky od NYX a mám s ní přesně stejný problém, po půl hodině je slitá. Nemají i nějaké s trochou lesku/třpytu? :-)Nebo jsou jen matné?

    OdpovědětVymazat
  6. lálilálilá: příště si pořídím také růžovou na rozjasnění :)

    Lenka: mají 12 odstínů, určitě se tam nějaký třpytivý najde, zajdi se podívat a vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak mně se teda tahle akce vyhnula obloukem, ale příště musím 100% jít...
    Musely to být asi Sephorácké produkty, že? (ta stará kosmetika)

    OdpovědětVymazat
  8. ty jsi prostě největší nákupčí!!!!!!!!!! :D haha ... né vážně takhle akce mi teda bohužel nějak unikla :((( škoda :(

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý nákup, taky jsem o takovéto akci nic nevěděla. snad mě trošku omlouvá, že u nás sephora není...

    OdpovědětVymazat
  10. Kyky: nene, to mohla být jakákoliv kosmetika, klidně od vietnamců :)

    angellovely-things: no to jsem :) ale je škoda, že si na fb nikdo nevšimnul této akce

    trb: díky, příště budu informovat více, abyste všechny stihly reagovat :)

    OdpovědětVymazat
  11. kdybych o té akci věděla, to si piš, že bych si tam zašla :) a mohla jsi přijít s jakoukoliv značkou, anebo s něčím, co se dá koupit jen tam?

    OdpovědětVymazat
  12. Daniela: mohla si přinést jakoukoliv značku, ale vybrat si jen ze značky Sephora :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)