pátek 2. září 2011

Zářijová GIVEAWAY

Ahoj, ahoj! Máme tu už září a proto je na čase vyhlásit novou Giveaway! Původně byla v plánu trochu jiná cena, ale rozhodla jsem se jí posunout na další měsíc :) Takže si myslím, že se máte na co těšit! Chci vám opět moc poděkovat za vaši přízeň, pěkné komentáře, rady i doporučení! Jsem moc vděčná za každého nového čtenáře a navyšující se statistiky návštěvnosti. Berte tento malý dárek jako poděkování za vaši přízeň. Jako výhra je pro vás připravený balzám na rty Lip Smacker s vůní Cherry Coly! Sleduji, jak jsou všude oblíbené a populární, tak snad udělá vítězce radost :)










Pravidla jsou téměř stejná jako minule. Jen od teď mají výhodu fanoušci na facebookových stránkách tohoto blogu, ty mohou přidat dva komentáře a zvýšit tak svojí šanci na výhru. Kdo by tohoto bonusu chtěl využít, ať do druhého komentáře napíše také mail a ještě do závorky  heslo facebook a jen křestní jméno nebo příjmení, pod kterým sleduteje.


Jak se zúčastnit?


1) sledovat veřejně můj blog přes Google
2) napsat do komentáře váš mail
3) do komentářů pod tento článek mi napište vaše oblíbené balzámy na rty

Giveaway ukončím až se mi bude chtít a bude nějaká zajímavá příležitost :) Vítěze vylosuji nejspíš pomocí randomu. Mějte se moc pěkně a držím vám všem palce!





PS: brzy začne i GIVEAWAY jen a pouze pro čtenáře na facebookových stránkách, tak kdo se bude chtít zúčastnit, ať sleduje i tam :)

90 komentářů:

  1. vanda.dolinkova@seznam.cz

    Já mám moc ráda balzámky od lush hlavně Lip service. I když se hůř aplikují jsou super. Z těch tubičkových třeba balzámky z YR nebo teď testuju ty z elfa.

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduju blog už dlouho:) a mám ho moc ráda, giveaway vypadá úžasně:)

    mail: palestinka@seznam.cz

    můj oblíbený balzám je kokosový od Baley, vlastně už hodně dlouho ani jiný nepoužívám, ale vůně cherry coly by mě určitě přesvědčila:D

    OdpovědětVymazat
  3. (facebook) Kristina Zapletalová

    OdpovědětVymazat
  4. july.mayova@gmail.com (jsem i na FB-Zuzana Žoužel Suchopárová)

    Hrozně miluju Lip smackery! mám doma Colu vanilkovou a štve mě, že jsem si nenabrala i Fantu a Sprote, když to bylo ve výprodeji v Douglasu.... taky mám ráda ,,klasiku" Labello nebo Astrid....

    OdpovědětVymazat
  5. petulkaaa@gmail.com

    Moje oblíbené jsou teď z Yves Rocher a taky balzám s SPF od Garnier - jako jediný, co jsem vyzkoušela, nezanechává nepříjemný bílý povlak. Ale jinak je mi to celkem jedno, hlavně že voní:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě přidávám jeden komentář za facebook, tam tě "lajkuju" už delší dobu:)

    Petra Halačková

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. july.mayova@gmail.com (facebook-Zuzana Žoužel Suchopárová)

    poprvé jsem to nepochopila:D

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda obyčejný jelenní lůj, potom od Evy medový a v poslední době melounový od Baley:-)jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. simonakocurkova@gmail.com

    a najradšej mám asi hojivý zázrak z Oriflame, ten mi dá pery do poriadku raz-dva. :)

    OdpovědětVymazat
  10. a ešte facebook: Simona Kocurková

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj sleduji přes google.
    Nejoblíbenější balzám mám od Balea Sun Dance. Je sice na léto, má SPF 20, ale používám jej celý rok :-)

    lucie.vejmolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. A druhý koment za FACEBOOK. Tam tě sleduji ode dneška. Popravdě jsem ani nevěděla, že takovýto fb je :-) (i když ted tady vidím ikonku modreho eFka velkou jak kráva :D )
    Jsem tam jako L. Vejmolová
    a mail lucie.vejmolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. sleduji ;) verda.patkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. a na fb sleduju jako Veronika Patkova :o) verda.patkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. sledujem ta cez google, FB nevyzivam :)
    mail:m.cepova@gmail.com
    moj favourite lipbalm je jednoznacne modre Labello Classic Care :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji již dlohou, a velmi mě tvůj blog baví - Radka.Valuskova@seznam.cz, balzámy ráda střídám, nemám nějaký extra oblíbený, ale v poslední době je to melounový od baley

    OdpovědětVymazat
  17. ivet1624@seznam.cz

    můj nejoblíbenější balzám je SOS od Bodysolu, je to zázrak, ale v lékárně, kde jsem ho dva roky kupovala, ho už nemají a vypadá to, že ho nehodlají dokoupit, takže bude velká pátračka a obíhání lékáren... nebo si koupím za 1500,- 48 kusů na netu... :D

    OdpovědětVymazat
  18. sledujem ta cez google ako absolutv, moj mail je: absolutvejs@gmail.com
    a moj naj balzam je momentalne Balea melonova :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tvoj blog sledujem už dlho páči sa mi :)

    Najoblubenejší je Balea-melon a Yves Rocher.

    Scandalous@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Tvůj blog jsem objevila teprve nedávno a hned se mi zalíbil. Hlavně tvoje recenze na kosmetiku :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    Nejoblíbenější balzám je Balea kokos :)

    OdpovědětVymazat
  21. - hotovo :)

    - email: le.stranska@gmail.com

    - Ten absolutně nejlepší balzám na rty pro mě je ten největší ASTRID, v takové velké tubě, je úžasný... a do kabelky, takový ten mini za 10,- :))

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj :-*

    momentálně používám čokoládový balzám od Lush :) během chvilky se pro mě stal téměř závislostí :)))

    KataTTT@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. 1. sleduji
    2. atigram@email.cz
    3. jelení lůj

    OdpovědětVymazat
  24. sleduji :)
    veronikamagazine@seznam.cz
    používám labello , ale chystám se vyzkoušet ten kokosový z dmka :)

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Sleduju! A bedlivě! :-)))
    2. rbuskova@centrum.cz
    3. aktuálně je to ELFí balzámek v kelímku, mám moc ráda i melounovou Baleu... ale tenhle smacker vypadá božsky, to už jsem ale několikrát psala :D

    OdpovědětVymazat
  26. no a na xichtknížce Renata Audrey (příjmení si najdeš...)

    OdpovědětVymazat
  27. Sledujem tvoj blog a je supéééér
    Zia9@azet.sk
    mám rada balzamy: Balea a Labello.

    OdpovědětVymazat
  28. Sledujem aj cez Facebook.
    Meno Zuzana Hroncová :)

    OdpovědětVymazat
  29. thebutterflyeffect@seznam.cz
    Momentálně můj nejoblíbenější balzám na rty je tento :) -> http://www.elle.fr/produits-beaute/Baume-reparateur-Karite-775021

    OdpovědětVymazat
  30. havranova.i@seznam.cz
    Balzámy mám nejradši asi od Labella, já nezkoušela moc těch nedrogerkových ani... A teď jsem si oblíbila od Baley melounový v piksličce. Ty sice moc nemusím protože jsem upatlaná a prstama tam nechci hrabat, ale jsou roztomilýý :D

    OdpovědětVymazat
  31. thenikol@seznam.cz
    jé lipsmacker mám! akorát bubble gum a vyhrála jsem ho v giveaway. je můj oblíbený :)

    OdpovědětVymazat
  32. luckkaa1@seznam.cz
    Páni :)) Já mam ráda od essence balzámy.

    OdpovědětVymazat
  33. luckkaa1@seznam.cz
    (lucienne Diepoldová)

    OdpovědětVymazat
  34. k.dlugosova@gmail.com

    najradšej mám od labella sú naj :o))
    http://truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  35. Najobľúbenejší balzam je od Labella (oliva a citrón, také niečo)

    stardollb@azet.sl

    OdpovědětVymazat
  36. super cena :) tento balzámek sháním už jak dlouho :D
    sleduji :)
    ve.posp@seznam.cz
    nejradiš mám melounový kelímek od balei :)

    OdpovědětVymazat
  37. ve.posp@seznam.cz
    (facebook Věra Pospíšilová)

    OdpovědětVymazat
  38. luzzie.s@seznam.cz
    nemám asi oblíbený, ale mám ráda YR :)

    OdpovědětVymazat
  39. pavelkova114@gmail.com
    nejradši mám karite balzám od ives rocherupavelkova114@gmail.com
    nejradši mám karite balzám od ives rocheru

    OdpovědětVymazat
  40. Mňam, cherry colu mám moc ráda :-)

    viennettka@centrum.cz

    Nejradši mám Labella, hlavně ovocné limitky.

    OdpovědětVymazat
  41. (facebook) Péťa Plechatá

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. sleduju už delší dobu :)
    petra.krupova@atlas.cz

    Jaký balzámky? Mám doma sadu asi 8mi z Avonu (od ovocných po čokoládový - každý stál kole 40Kč), ale teď je můj nejoblíbenější od ELFu - Výživný balzám na rty SPF 15 v odstínu Nice & Natural :)

    OdpovědětVymazat
  43. a sleduju taky přes facebook :)
    Petra Krupová
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  44. plumfooleryblog@gmail.com

    Ac normalne giveaway nemusim, tak lip smacker moc chci :D

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduju,,;)
    Jollik.r@seznam.cz
    Můj nejoblíbenější je melounový balzám od Baley, miluju tu jeho vůni...:)

    OdpovědětVymazat
  46. Můj nejoblíbenější je melounový od Baley z Dmka.


    karolina1611@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. (Facebook) Kejrol Mcroll

    karolina1611@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Radka Valušková(facebook)
    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. sleduji:)
    veronique.1@seznam.cz
    mám ráda ten klasický modrý od labela

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduju od skoro uplnýho začátku.))
    Michaela.krickovova@gmail.com
    a oblíbenej nemam...střídam co se mi dostane pod ruku.)

    OdpovědětVymazat
  51. dlho predlho sledujem :)
    styleinsmalltown@gmail.com
    najradšej mám vajíčko z Oriflame, myslím, že u vás sa to volá "zázračný kelímek" alebo nejako tak :)

    OdpovědětVymazat
  52. Už sleduju dlouho.
    Miishella@seznam.cz
    Můj nejoblíbenější balzám je ten z řady Essentials od Elfu. Je super mastný a hezky hydratuje (:).

    OdpovědětVymazat
  53. 1) Sleduju jako Toki
    2) E-mail: toki-chan@email.cz
    3) Mé oblíbené jsou vždy balzámy na rty Labello.

    OdpovědětVymazat
  54. (FACEBOOK) Toki Tea Tí-čanová
    toki-chan@email.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Nejraději mám asi Labella, k těm se pořád vracím, ale i Body basic Zázračný kelímek od Oriflame, až na to, že se do nich leze prstem...

    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  57. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  58. No ne, potřebuju ho mít :)
    cer.terka@seznam.cz
    Mám ráda balzámy od Labela :)

    OdpovědětVymazat
  59. Tak první komentář :)
    lulunda@seznam.cz
    Labello balzámy jsou fajn a nebo pak takový čokoládový od Avonu, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  60. a druhý komentář, fejsbukový :)
    lulunda@seznam.cz
    facebook - Lucie Lee Chmelíčková

    OdpovědětVymazat
  61. Lipsmacker miluju,hlavně coca colu nejvíc a Cherry colu ještě víc,tak zkusím štěstí :)!

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. mishellelegance@gmail.com

    Nejoblíbenější je Labello :)

    OdpovědětVymazat
  63. K.Emily@seznam.cz
    nejlepší balzám na rty je pro mě od helle - jahoda nebo višeň

    OdpovědětVymazat
  64. theceady@seznam.cz
    můj nejoblíbenější je vanilková coca cola

    OdpovědětVymazat
  65. Pipeta5@seznam.cz
    Můj momentálně nejoblíbenější je melounová balea a plechovém kalíšku :o)

    OdpovědětVymazat
  66. moje nejoblíbenější jsou obyčejné balzámy od Garnier, vždycky mi totž pomůžou :)

    barbora.tomiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. moj najoblubenejší balzam je labello angel star, kupujem si ho opakovane a neodchádzam bez neho z domu :)

    tina.ori123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj,
    u mě teďka vítězí balzámy Crazy Rumors - nejvíc asi malinový a jablka se skořicí:-)

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. daniela.bertoletti@email.cz

    Já teď hodně používám vyžívný balzám z oriflamu.

    OdpovědětVymazat
  70. Nejlepší balzámy jsem měla od Labella.
    terezadvorakova11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. facebook - Tereza Dvořáková

    OdpovědětVymazat
  72. Nejlepší baLZÁMY jsou od baley a měla jsem lip smacker od tety ale ona si nemůže vzpomět kde ho koupila by to Cotton Candy a od Baely je to watermelon

    wampulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. používám zejmena labello :)

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Mám ráda různé druhy balzámů, mám jich dost od Avonu a můj nejoblíbenější je z H&M Hello Kitty :)

    evusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Sice ho mám,ale zúčastním se :)
    simcavitkova@email.cz
    Oblíbený nemám.Já používám jakýkoliv.

    OdpovědětVymazat
  76. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  77. Napsala jsem to blbě,takže ten můj předchozí komentář smaž.
    Facebook: Simona Vítková

    OdpovědětVymazat
  78. sklenikovyefekt@email.cz
    Nedávno jsem o balzámech psala na blogu :) momentálně jsou oblíbenci dva - od Elfu a Yves Rocher. :)

    OdpovědětVymazat
  79. Zelenkova.Tereza@seznam.cz
    Můj oblíbený byl od garnier a měl žlutou barvu bohužel jsem ho už spotřebovala, ale nosila jsem ho celý školní rok v penálu a moooc dobře plnil svoji funkci :) a dlouho vydržel :))

    OdpovědětVymazat
  80. Jokinka@email.cz
    Moje oblíbené lesky jsem si zakoupila začátkem prázdnin v Londýně, v dolním patře Debenhamsu...bylo to balení asi 10ti různých odstínů lesků, zabalené v krásné krabičce za v přepočtu necelou stovku. Výborný kup :D

    OdpovědětVymazat
  81. Jokinka@email.cz
    Moje oblíbené lesky jsem si zakoupila začátkem prázdnin v Londýně, v dolním patře Debenhamsu...bylo to balení asi 10ti různých odstínů lesků, zabalené v krásné krabičce za v přepočtu necelou stovku. Výborný kup :D

    + facebook (Terezka Snajdrova)

    OdpovědětVymazat
  82. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  83. no tak doufám že souťaž ještě neskončila a že nejdu s křížkem po funusu :-D

    nejoblíbenejší balzamy kamilkové labelo vede, potom z billy MY ružové a hojivý zázrak z oriflamu

    zapoměla jsem email tak to píšu znova
    n.holeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. alicecincurova@gmail.com
    I LOVE.. z Douglasu:)a klasické labello

    OdpovědětVymazat
  85. domisacek.domi@centrum.cz
    Labello

    OdpovědětVymazat
  86. nejraději mám Labello (classic care) nebo z Body shopu kokosový :)
    petra.ph@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. KONEC GIVEAWAY! Děkuji všem za účast :) Vítěze vyberu v nejbližších dnech!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)