sobota 24. září 2011

Vítěz giveaway

Krásné dopoledne, je tu vyhlášení výherce giveaway. Má cenu stále dokola opakovat, jak moc mě těší vaše komentáře nebo milé maily co mi posíláte? Jak moc mě těší každý nový čtenář a to když se pod článkem horlivě diskutuje? Myslím, že nemusím tohle všechno znovu a znovu opakovat, takže říkám jenom díky! A teď k tomu, kdo vyhrál...


 Vyhrává komentář číslo 42 a za tímto číslem se skrývá čtenářka jménem Viennettka! Ta vyhrává Lip Smacker s příchutí Cherry Coly.


Vám ostatním děkuji za rekordní účast! Mějte krásný den...


PS: nezapomeňte ani na facebookové stránky blogu, kde vás pravidelně informuji o novinkách nebo chystaných článcích.

7 komentářů:

  1. gratulujem :o))
    http://truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jupííí, já budu mít svůj první Lip Smacker! Moc děkuji, těším se na něj! :-) A díky i holkám za gratulace.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ty potvůrko, ty máš kliku;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)