středa 28. září 2011

Tangle Teezer

O tomto malém gumovém zázraku na vlasy se napsalo už mnoho. Chvíli mi trvalo, než jsem ho sehnala a nemusela jsem za něj platit nekřesťanské peníze. V obchodě si připravte cca 450Kč, na internetu se dá sehnat okolo 390 Kč a když máte dobré konexe jako já, tak vás vyjde jen na 240 Kč (díky Máro!) :) Hlavní důvod proč jsem ho moc chtěla byl, že netrhá vlasy a rozčeše opravdu cokoliv. Další důvod bylo rozčesávání mokrých vlasů a jako úplně poslední důvod byla hygiena, neb mi přijde, že plastový hřeben se umyje a vyčistí mnohem lépe, než kartáč, který jsem měla dosud. Co jsem si zatím nikde nepřečetla je, jak krásně vlasy uhladí a ty se po rozčesání krásně lesknou. To se mi opravdu ještě s žádným hřebenem nepodařilo! Takže to mě vážně mile překvapilo. Nemá cenu nic víc dodávat, podívejte se na video s tvůrcem tohoto malého zázraku nebo na oficiální české stránky.




 (zdroj)










Jedním slovem jsem si ho zamilovala a hned všechny ostatní hřebeny a kartáče vyhodila, protože teď už je nepotřebuju! Máte také nějaký? Sdílíte (nejen můj) názor, že je vážně skvělý? :)

16 komentářů:

  1. Já mám ten velký a i ten menší skládací cestovní, a zatímco ten velký je naprosto perfektní a tak rychle jako s ním jsem vlasy nikdy rozčesaný neměla, s tím menším si nějak nerozumíme :( (Kdybyste ho někdo chtěl, řekněte si, udělám vám "konexovou" cenu :D)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam zas jen ten malej a jsem z nej taky nadsena! Hlavne na masaz hlavy je ti uzasny...vzdycky si ji masiruju a tim rozcesavam vlasy kdyz si davam masku...a desne si to uzivam :D

    OdpovědětVymazat
  3. jasne ze zdielam a som z neho rovnako nadsena a dokonca aj moja mamina:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mu pořád nějak odolávám, říkám si, že ho nepotřebuju, protože s rozčesáváním problém nemám. Ale to uhlazení a lesk se vždycky hodí, věřím, že nakonec si ho taky koupím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na tom jako viennettka a ještě mám krátký vlasy, ale pořád průběžně někde čtu nadšené recenze, takže jak se znám, až přistanou na mém účtu nové peníze, že do něj půjdu :)

    @LC.: no mě by vlastně ten malej stačil, hihi, ale nikde nemůžu najít tvůj email...

    OdpovědětVymazat
  6. tak já teda nevím, jako jo je to kartáč a dělá to, co normálně kartáče dělají - rozčesává. ale že by to byl až takový zázrak? krom toho takový kartáč máme na chalupě už asi třicet let a česali jsme se s ním jako děti, takže já v tom až takový odvaz fakt nevidím.

    OdpovědětVymazat
  7. Mína: Pardón, ozvu se ti na tvůj mail ;)

    OdpovědětVymazat
  8. já sem si po dlouhý době vzala obyčenej hřeben a byla sem v šoku jak to as nim jde blbě...jojoo už sem si na tezer zzrak navykla.)

    OdpovědětVymazat
  9. PlumFoolery: to je další věc, proč sem si ho tak oblíbila! a přítele musím drbat celé hodiny, jak se mu to líbí :)

    trb: mě prostě vyhovuje, jiné kartáče mi vlasy strašně cuchají a nikdy jsem po použití žádného neměla vlasy tak lesklé, takže tak

    lálílálila: já už normální asi brát do ruky nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle hřeben je prostě ZÁZRAK!!!!! Uznala to i moje mamka, která je ke všem takových "zaručeným výrobkům" vždycky skeptická :D a teď mi ho krade ... takže se chystáme objednat ještě jeden pro ní :))) je vážně super! Přijde mi, že už se klasickým hřebenem prostě neučešu, když jsem si zvykla na tenhle! Vlasy se s ním češou opravdu jedna báseň ....
    Jinak já ho mám z lookfantastic.com a vyšel mě tam na nějakých cca 280,- poštovné je zdarma :) takže paráda!!!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já ho teda mám a spíš mi leží ve skříni :D Protože mám hustý dlouhý vlasy a s ním je prostě nerozčešu tak, jak bych si představovala :(

    OdpovědětVymazat
  12. Aaach, další krásnovláska v klubu! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Koupě tohoto hřebenu pro mě byla nutnost. Mám vážně dlouhý, jemný a hlavně cuchavý vlasy. Každé rozčesávání bylo peklo a vždycky jsem vytrhla nebo zlomila hrozně moc vlasů. Ze začátku jsem z hřebene byla doslova hotová, ale čím déle ho mám, tím více mi přijde, že už tolik nefunguje jak má. Dřív vůbec netahal a ted v podstatě tahá jako normální hřeben:/

    OdpovědětVymazat
  14. bezkonkurenčně nejlepší hřeben :))_ a to že budou vlasy krasné a lesklé se piše v letačku, který je u hřebenu v krabičce :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já ho mám na prodloužené vlasy - naprosto parádní, nic necuchá, rozčeše naprosto parádně neničí vlasy a miluju tu jeho tupírovací schopnost :D na moje naléhání si ho pořídila máma i ségra a už na něj taky nedají dopustit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)