pátek 9. září 2011

Suchý šampon

Ahoj, k dnešnímu postu mě tak trochu inspiroval článek z Elle.cz, který se zabýval suchými šampony. Jelikož je sama používám a nemůžu si je vynachválit, podělím se s vámi o své zkušenosti s nimi. Na úvod pro někoho, kdo netuší, co je to suchý šampon, tak je to přípravek, který když si nastříkáte (popř. nasypete) do vlasů, absorbuje přebytečný maz a vlasy vypadají méně mastně a splihle. Trochu většinou dodá vlasům i objem. Pozor na přípravky podobající se pudru, s těmi mám špatné zkušenosti, jelikož pak vlasy vypadají jak od popela a není to moc pěkné a přirozené. Suchý šampon se vám neztratí na cestách, tam kde si nemůžete umýt vlasy, jen tak v kabelce nebo v mém případě na "osvěžení" účesu (nosím ofinu a ta občas potřebuje trochu toho objemu a méně lesku :)
Šampon ze Sephory, o kterém se článek zmiňuje je novinkou v jejich sortimentu. Bohužel jsem ještě neměla možnost si ho otestovat, takže o něm vám neřeknu nic víc, než že za 75ml zaplatíte 290Kč :) 


Já sama používám dva suché šampony.




První je od Oriflame. Mám ho už nějaký ten pátek, už ani pořádně nevím kolik stál (něco mezi 100-150Kč) a vlastně ani nevím, jestli ho ještě mají v nabídce v katalogu. Nijak to nesleduji, takže by vám s tímto poradil někdo více zapálený pro Oriflame. Jinak co se šamponu týče, úžasně voní(tyto slova si dobře pamatujte)! Opravdu je po jeho aplikaci účes o něco lepší a už několikrát mě zachránil! Do vlasů se stříká ze vzdálenosti 20 cm zejména ke kořínkům, vmasíruje se do vlasů a ty se pak pročešou. A za minutu můžete vyrazit mezi lidi :)





Druhý šampon je tak trochu no name :) Jelikož v obchodě měli asi 6 různých druhů a na každém obalu byly úplně jiné nápisy, tak si nejsem úplně jistá, co z toho je vlastně značka šamponu (Batiste??) :) Nevadí, kdyby měl někdo zájem, obrázek mu bude stačit. Tento konkrétně je pro XXL objem vlasů - v nabídce byly např. i šampony extra pro brunetky nebo blondýnky. Podle návodu se tento stříká na vlasy ze vzdálenosti 30cm. A má to něco do sebe, než jsem si zvykla, jak se používá, měla jsem po jednom použití trochu obílené vlasy :) Nevadí, vždycky to jde vyčesat. Tento mi vyhovuje také, ale nevoní tak pěkně jako ten od Oriflame :) Svou cenou (89Kč) a velikostí (200ml) ovšem Oriflame poráží. Tak záleží na každém, co si raději vybere. 





Jak to tak bývá, ne vždy jde jen chválit a proto než jsem se dopracovala k suchým šamponům ve spreji, začínala jsem s pudrovým typem. A to za sebe nedoporučuji. Jednak aplikace je delší, pudr padá všude a dělá nepořádek a vlasy jsou pak takové popelavé. Konkrétně jsem zkoušela tento šampon Amica, stojí tuším cca 30 korun, ale vážně ošklivě páchne a ta aplikace je vážně nic moc.



 (zdroj:Google)


Používáte také suché šampony? Já myslím, že je to vážně geniální záležitost :)


PS: sice je to úplně odjinud, ale nové výrobky Essence nahradily jejich výprodejové kolegy. Těšit se můžete na nové odstínů laků i stínů, transparentní fixační pudr nebo lesk měnící svou barvu :) Více se dozvíte v příštích dnech :)

14 komentářů:

  1. Já k tomu nikdy neměla důvěru, protože jsem si myslela, že ten pudr zůstane na hlavě a vypadá to ještě hůř, no ale těmi sprejovými jsi mě docela nalákala, ty stojí určitě za vyzkoušení!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám suchý šampon ve spreji od Tigi a je super, na vyzkoušení mi čeká od LabelM a ještě mám zálusk na Lee Stafford, protože prý taky nádherně voní.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky pouzivam jen ten ve spreji. Koupila jsem si nejakej no name v DMku za asi 40 Kc a jsem s nim maximalne spokojena. V NYC jsem si pak koupila od TreSemme za asi 10$ a je to to nejhorsi co se mi kdy dostalo pod ruku. Takze kdyby se ti nahodou na dovolene zalibil tak se mu vyhni velkym obloukem :D Nejen ze me prijde, ze jsem pak vypada jako kdyby mi do hlavy napadala omitka, ale prislo mi ze to dela ty vlasy jeste mastnejsi!

    OdpovědětVymazat
  4. Mína: určitě doporučuji víc ten ve spreji než ten pudrový
    PlumFoolery: díky za tip :) na dovolený se zaměřím asi spíš na malovátka a podobně :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten od oriflame je ešte stále v ponuke :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám ten pudrový a nemůžu si stěžovat :) Je fakt, že ho teda mám jen na fesťáky a na vodu a tam je to vcelku jedno, ale jde dobře "vyprášit" ručníkem a vlasy mi po něm vydrží hezké další dva dny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeden sprejový mám, normálně ho nepoužívám, ale když jsem na cestách, používám ho, protože je to rychlé, praktické a člověk se pak za sebe nemusí stydět... :D

    OdpovědětVymazat
  8. nepoužívám, ale neustále po něm pokukuji :D takže po tomhle článku do nějaké ve spreji určitě půjdu! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Batiste dokonce vyhrál best beauty award-http://www.batistehair.co.uk/awards-and-reviews/15-03-2011/batiste-wins-company-magazine-beauty-award-2011 a je fakt dobrý,používám ho.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám suchý šampon Balea, ale jiný jsem nikdy neměla, takže nemůžu srovnat. :D Udělá mi krásně objemné vlasy, takže si ho nemůžu vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kde se dá prosím v Praze koupit ten suchý šampon Batiste?

    OdpovědětVymazat
  12. San: já ho koupila v drogerii Pemmi na Olšanském náměstí :) hned když vystoupíš z tramvaje je vidět naproti hotelu Olšanka

    OdpovědětVymazat
  13. Většinou si radši strčím hlavu pod sprchu a zapletu, ale když už to nejde jinak, tak používám ten pudrový - pravda, vůně nic moc, ale když si to nasypu do dlaně, trochu "rozetřu" a pak si s tím "prodrbu" hlavu, tak to nedělá bordel a ani nemám bílo ve vlasech...

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, toto je suprový článek. Rozhodla jsem se vyzkoušet ten noname - Batiste a je skvělý. Navíc hezky voní.
    Pro ty, kteří říkají, že se hůř shání mám tip na http://www.xantea.cz/tagy/batiste/
    Mej se. Alča.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)