středa 21. září 2011

Rtěnky? Rtěnky!

Tak mě tak napadlo, ukázat vám mé rtěnky. Nedávno jsem se zmínila o lescích, tak proč o rtěnkách pomlčet :) Jestli lesků mám málo, tak rtěnek ještě o polovinu méně. Lesky mám vážně radši nicméně jsem vlastníkem i pár rtěnek. Vlastně jsem si všechny pořídila během letošního roku, do té doby jsem je tak trochu ignorovala. Používám je spíše sporadicky, když mě to zrovna chytne nebo když chci, abych mi barva na rtech vydržela déle než jen lesk. Všechny své rtěnky mám moc ráda a nemám k ním žádné výhrady. Nejsem zrovna rtěnkový odborník, takže dnes nečekejte bůhví jaké recenze nebo doporučení. Pro mě jsou hlavní jen dva aspekty - barva a konzistence rtěnky. Tedy aby rtěnka byla spíš krémovější a barva na rtech vypadala přirozeně (nejsem milovníkem výrazných rtů). Takže žádné rudé nebo fialové rtěnky u mě nečekejte. Stejně jako u lesků jsou to jen růžové nebo nude barvy.



foceno ve stínu


foceno na sluníčku







1) Essence rtěnka z limitované námořnické kolekce v odstínu 
02 I´m sailing




2) Clarins hydratační rtěnka v odstínu 710




3) E.L.F studio rtěnka Natural Nymph (jediná je matná a hodně krycí)




4) E.L.F rtěnka ze základní řady v odstínu Charming




5) poslední rtěnka je Watershine od Maybelline v odstínu 612






Dneska to byla asi pěkná nuda, já vím, ale nejde každý den ukazovat kosmetické novinky :) Do sbírky mezitím přibyla další rtěnka od M.A.C, o které jsem psala nedávno, tak jen kdyby to někoho zajímalo, může jí omrknout.


 Jaký je váš názor na rtěnky? Máte je raději než lesky na rty? Nebo je třeba vůbec nepoužíváte? :)

17 komentářů:

  1. ja som momentalne presedlala trosku na lesky, ale inak pouzivam Maybellinku, ktoru mi uz medzicasom zrusili.

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsou nádherný všechny, já jsem naopak na rtěnky maniak, nejvíc miluju krémovky a taky tělový, růžově nude a takový ty nenápadný barvy,ale občas nepohrdnu ani výraznější .), rozhodně mě ale štve,že jsem neulovila tuhle oranžovou z limitky essence, zato mám lae na cestě natural nymph a na tu se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  3. ta 1 vypada moc pekne. Skoda ze tahle kolekce uz je pryc. Jednu od nich mam, ale zda se mi trosku vic do oranzova nez ten swatch tady.
    Jinak ja jak kdy. Kdyz se nelicim nijak extra a jen nejakou rychlovku tak vetsinou lesk. Pokud si davam vic zalezet tak rtenku nebo oboji:-)

    OdpovědětVymazat
  4. lovelyhair: natural nymph je moc pěkná barva, patří mezi mé oblíbené. ale u tebe jsem viděla nedávno jednu nude rtěnku, která se mi strašně líbila, tak se po ní musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny jsou moc hezké, mají příjemné barvy. Také jsem více lesková,ale o nějaké krásné rtěnce, kterou budu milovat pořád tajně sním :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi všechny ... já mám také raději lesky než rtěnky, ale ráda si kupuji oboje :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Páči sa mi celý tvoj výber, ja mám 4 rúže a používam ich občas :) Tiež som skôr na lesky. Najviac ti závidím tú od essence, ja som ju nezohnala :/ a článok ma nenudil, ale bavil .

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké jsou :) Super článek !

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají moc krásně! Tu ud Essence jsem tady chtěla, no nevadí, přežiju to :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak pro mě to není vůbec nudný článek, naopak. Já totiž miluju rtěnky. Lesky jsem měla ráda když jsem byla malá, už mě to trochu přešlo. Asi jsem konečně mladá dáma :DD a tak už kupuji většinou jen rtěnky. Lesk mě musí hodně zaujmout na to, abych si ho pořídila.
    Mám hroznou radost, že vidím Natural Nymph ,,naživo", protože ze zkušenosti už vím, že u Elfu některé odstíny na webu neodpovídají skutečnosti a tahle rtěnka mě dost zaujala. Teď už vím, že jí ,,potřebuju"! :DD :) A tu od Essence mám taky, mám jí moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se moc líbí, jak jsi vyřešila fotky na rtech, to by mě nikdy nenapadlo! :-D Ale je to super, jejich rty vypadají jako živé :-)
    Já jsem taky spíš na lesky, rtěnek mám jen pár a používám je míň, i když třeba za posledních 14 dní jsem lesk neměla a točím dvě oblíbené rtěnky od Alverde a Essence.

    OdpovědětVymazat
  12. zbožňuju rtěnky !!! Jsou mnohem lepší než lesky :) ale taky jimi někdy nepohrdnu :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Mia: Natural Nymph je vážně pěkná, ale pozor na to, aby si pod ní dala vážně nějaký balzám nebo něco podobného, aby si neměla mrtvolné rty :) Já už se z toho poučila

    Viennettka: děkuji, no trochu jsem rozstříhala InStyle abych rtěnky nefotila jen na stole :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já měla tu rtěnku z námořnické kolekce v rudé barvě, ale bohužel jsem ji ztratila, což mi je moc líto, protože jsem ji měla fakt moc ráda :-( škoda, že to byla limitka... :-(

    OdpovědětVymazat
  15. přesně můj šálek čaje ;) já né že bych nemusela výraznější odstíny rtěnek, ale protože mám celkem malé rty, tak mi moc nesluší ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásne vyzerajú., len pre mňa rúže veľmi nie sú. Tiež používam skôr lesky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)