pátek 23. září 2011

Orgasmus za odměnu

Ahoj, podle názvu článku si asi myslíte, že jsem se zbláznila. Po včerejšku bych se ani nedivila. Nicméně NARS dorazil do obchodů a hádejte kdo byl první v Palladiu a kupoval si vytouženou tvářenku... To neuhádnete. Na svou obhajobu dodávám, že to byl vlastně dárek za promoce a že jsem si ho sakra zasloužila (když si vzpomenu na ten předstátnicový stres a hnus :). Vzhledem k nemilým událostem, které se staly, byl tohle jediný milý a pozitivní moment dne. Ale pojďme raději na ten orgasmus. Nemusím asi říkat ani slovo, tento produkt zná asi každý kosmetický milovník a předchází ho jeho sláva a pověst. Jediné co dodám je, že barva tvářenky má připomínat tváře dívky prožívající orgasmus, tak si to každý přeberte po svém :) Musím uznat, že jsem malinko váhala, jestli si nevzít raději odstín Albatros, který je také provařený, ale nakonec zvítězila božská barva a tvářenka se už povalovala v košíku. Prostě jí miluju a tečka...



Má božská snídaně...








Na závěr má chcíplá fotka, po tom co jsem se po vší té parádě vrátila domů. Omluvte jak výraz tak i amatérské zakrytí bordelu na fotce pode mnou. Ale z diplomu mám opravdu radost a někam si ho asi zarámuju :) A omluvte i kvalitu fotky, v 10 večer se špatně fotí i s bleskem natož bez něj... Poté jsem už jen padla a usla. Zítra snad budu vtipem oplývat více...




Mějte krásný den :)

19 komentářů:

  1. Já chci taky ORGASMUSOVOU tvářenku áááááááááááááá .. píp.
    :DD Ach jo, závidím, ale věřím, že sis jí opravdu zasloužila. Už se na ní taky klepu. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Super, dobra volba. Prijemne me prekvapila i cena, nekde jsem cetla 690,-, coz je sice drazsi ale ne o tolik :-)

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluju k diplomu a na fotce ti to moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem asi nepochopila, co na té tvářence je :) znám asi milion lepších, dost mě zklamala, měla jsem ji kdysi a hned po chviličce dala pryč....
    Přitom jako je dobrá, ale asi mě neslušela nebo nevim....navíc je to mrcha prášivá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ji taky nemám moc ráda, měla jsem ji od Dashulky a šla dál. Je moc oranžová lesklá. Ani ostatní NARS tvářenky mě moc neberou, snad jen Deep Throat. Spíš mě zaujaly ty rozjasňovačer v tubě a stíny.
    Jinak problém je jen s tím, že zatm NARS nebyl vybalený a Mekong stín nemohla prodavačka najít. Jo a duo co se mi líbilo nemělo popisku, takže taky nevím co se mi líbilo...

    OdpovědětVymazat
  6. ty jedna "potvoro" ty už jí máš :D je vážně úžasná musím jí mít také, protože na tvářenky jsem fakt maniak! Co nejdříve pro ní musím do Palladia naběhnout! ;)
    P.S. kolik u nás tedy stojí? :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mia: ale honem, protože měli od každého druhu a odstínu jen tak dva kusy, což mě docela překvapilo

    PlumFoolery: taky mě mile překvapila, protože rozdíl oproti USA je snad "jen" stovka, takže ani e-bay se příliš nevyplatil.

    Veronica: děkuji :)

    Dashulka: mě přijde báječný ten odstín, jsou věci mezi nebem a zemí, které nedokážu vysvětlit :)

    Day: no na Palladiu chyběly cenovky, popisky, cokoliv...snad se polepší

    angellovelythings: nabíhej rychle, vážně bylo hrozně málo kusů od všeho, nechápu. Stojí 690,- ty multifunkční v tyčince 990,-

    OdpovědětVymazat
  8. VYpadá skvěle. Dala bych si ten donut :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju k promoci:-)a ten orgasmus vypadá nádherně!=D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jí taky strašně moc chtěla, ale po dnešním zhlédnutí naživo je moc třpytkatá, takže ruce pryč :(

    OdpovědětVymazat
  11. zdielam tvoje nadsenie a moc gratulujem:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tahle barva se mi líbí a ta cena na ČR je taky dobrá :-). Já od nich zase nemám moc ráda ty rozjasňovače (teda měla jsem jen jeden, ale ony jsou snad jen dva) v tubě. Každý na to všude pěje ódy a na mně to vypadá po hodině jako když jsem na sebe rozetřela litr oleje.....

    OdpovědětVymazat
  13. Veronique: moc děkuji!

    Mína: není to tak hrozné, mě přijde, že tenhle odstín musí slušit všem, obrázky trochu klamou, zkus si jít ozkoušet testry naživo :)

    Evie: děkuji!

    Lenka: já se tekutých rozjasňovačů taky trochu bojím, moc mě na tohle neužije. Možná ten tuhý v tyčince by nemusel být tak špatný, ale jeho cena mě trochu odrazuje

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy já jsem byla s Mínou u toho testeru :), ale fakt ne, orgasmus navzdory rozšířeném mínění fakt není pro každého. Hlavně bledulky se studeným podtónem pleti by k němu měly přistupovat opatrně, navíc ty třpytky ...

    OdpovědětVymazat
  15. Jé tu chci taky :D. Hrozně mě láka, ale asi počkám. Už vím kam se v Praze podívám :).

    OdpovědětVymazat
  16. Nádterná tvářenka, má úžasnou barvu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)