úterý 20. září 2011

Nové skladovací prostory

Jelikož se mi v poslední době nahromadilo celkem dost vzorečků, nové kosmetiky i líčidel, chtěla jsem si pořídit něco na jejich skladování. Při poslední návštěvě Ikei mě zaujal boxík se zásuvkami s roztomilými zvířátky. Co na tom, že jsou z dětského oddělení :) Stačí trochu šikovnosti a doma si z placaté krabice sestavíte boxík se 4 zásuvkami. Ty mají výhodu, že z každé strany je jiný motiv, který si můžete podle nálady měnit. Je to trochu infantilní, já vím, ale taky zároveň praktické.








Aby bylo jasno, Ikea je hned na druhém místě oblíbenosti obchodů, kam ráda chodím a mohla bych tam trávit hodiny (takže ty co si myslí, že čas trávím jen v drogeriích se pletou :). Na DIY zrovna nejsem, takže toto byl malý tip pro někoho, kdo by hledal hezké úložné prostory za 69 korun a nechtěl si je sám vyrábět.


Jak se vám líbí mé infantilní boxíky? :)

18 komentářů:

  1. Líbí, fakt moc! :) Je to roztomilý, levný a praktický.

    OdpovědětVymazat
  2. JSou supr,, asi bych je taky uživila :-D

    OdpovědětVymazat
  3. perfiš:-) a aké je to velké? lebo mi to pripadá velké ako komoda ale ked pri tom vidím tie štetce tak to bude asi len taká mini skrinka

    OdpovědětVymazat
  4. Naďa: je to určitě spíš mini skříňka, rozměr každého boxíku je 14 x 14,5 cm takže žádná komoda to určitě není :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám je taky a mám v tom štětce, pár šminek a doplňky a je to úžasný :)) Chválím...

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám od nich na kosmetiku ty plátěně boxy, byly dvakrát tak drahé, ale vydrží víc než papír. Papírové krabice z Lidla mám ve skříni na čepice, šály, šátky, na pyžama, ve skříňce jako box na drobnosti... http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50154561

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju infantilní věci :-D, od náplastí se zvířátkama po flashku SpongeBob. Takže děkuju za tip, musím co nejdříve do Ikea, muahahahahaa :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, taky by se mi něco takového hodilo, ale bohužel bych to asi neměla kam dát... :D
    Jinak infantilní věci - to je moje. A tyhle šuplíky sou náhodou docela roztomilý! :)
    Kdyby je měli i v menším, mám je. :D Ale z Ikey miluju ty obrázkový náplasti, taky z dětskýho...:D

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý tip! Takže příště mířím do dětského oddělení :D A obrázky mi vůbec nevadí a navíc se ještě dají měnit, to je super!

    OdpovědětVymazat
  10. jsem ráda, že nejsem jediná milovnice infantilností :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéééééj :D To je úplne úplne nádherné :) Mám rada infantilnosť a aj ikeu. A niečo také by sa zišlo aj mne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé :D to chci taky!!!!!!! Ikea je super také to tam mám ráda ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. líbí se mi konstrukce, ale přelepila bych to něčím a měla bych originální skřínku:) myslím, že si to pořídím, ne na kosmetiku, ale něco podobného by se mi hodilo

    OdpovědětVymazat
  14. je to bezvadný! to by se mi taky hodilo....

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je dokonalé toto (:D. Musím se pro ně stavit...

    OdpovědětVymazat
  16. úžasné, zrovna zítra razím do Ikei a něco takového jsem hledala ;)

    www.rayonnera.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)