pondělí 12. září 2011

New Essence

Ahoj všichni, tak je to tu, další várka nových výrobků Essence je v regálech a čeká, až si je všechny nakoupíme. Omlouvám se, jestli jsem se za tento měsíc zmiňovala o Essence až moc :) Píši to spíše pro ty, co to ještě samy neobjevily v obchodech nebo na internetu. Výprodej za 29,90Kč tedy proběhl a teď už můžete narazit na nové produkty. Těšit se můžete například na transparentní fixační pudr, štětec na tvářenku, nové odstíny laků na nehty (obyčejné, krakovací i se speciálními efekty), pilník na nehty 3v1, rtěnky, mono i quatro stíny, matující papírky nebo řasenku 2v1. Něco málo jsem vyzkoušela a dám vám vědět mé poznatky brzy.









(zdroj: www.essence.eu)

A jelikož námořnické kolekci již odzvonilo, čekájí nás další limitky. Na stránkách Essence jsem objevila jen jednu s názvem Urban Messages, která by měla být v prodeji od září, ale už se nepíše, jestli se bude prodávat i u nás. Jako vždycky to bude malé překvapení :) Tak alespoň pár fotek pro potěšení :)










Pořídily jste si už něco z nové kolekce? Líbí se vám něco z té připravované, které se také možná dočkáme? :)

14 komentářů:

  1. Mě hodně zajímá jakej je ten fixační pudr?

    the-grasshopper-experiment.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. jeho testry tam neměli bohužel, takže si ho nejde vyzkoušet. ale někde jsem na něj četla chválu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bych se měla zajít podívat. Jsem zvědavá na laky. Mám je celkem ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Už sem se na to dívala na jejich ofi stránkách a zase to vypadá všechno úžasně, bohužel jsem momentálně bez financí :P Jinak asi jsem dost dobře nepochopila ty lesky Tint it. Nemáš je náhodou taky doma? To mění barvu samo od sebe nebo jak tomu je?

    OdpovědětVymazat
  5. mě mrzí, že tu neni ta kolekce s baletkou:) ta současná co je tady se mi moc nelíbí

    OdpovědětVymazat
  6. kolekci Ballerina Backstage jsem viděla v DM (ale asi ji budou mít jen DM s celým velkým stojanem Essence - viděla jsem ji v Ostravě na Sýkoráku)

    OdpovědětVymazat
  7. Na tuhle "novou kolekci" se těším, je spoustu věcí, které prostě MUSÍM mít, lakama počínaje, pudrama konče.
    Co se týče Urban limitky, nic mě tam moc nezaulajo, já se těším na tu kolekci zimních krémů a doufám, že se u nás objeví.
    Essence krémy jsem totiž měla strašně ráda a oni je u nás přestali prodávat. :/

    OdpovědětVymazat
  8. já už jsem si pořídila matující papírky :)

    OdpovědětVymazat
  9. matující papírky a fixační pudr musím mít :D doufám že mi je zas někdo nevykoupí :D nevíš prosím jestli tahle kolekce bude i v dm nebo jenom v rossmannu? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímalo by mě, jak bude vonět ta toaletka z Urban kolekce. A jinak si určitě dojdu pro matující papírky a zkouknu naživo všechny ty laky, už dlouho sháním nějaké pěkné třpytkové ;)

    OdpovědětVymazat
  11. elli: ten lesk mám a barvu mi to nijak nezměnilo, tak nevím, kde jsem udělala chybu :)

    winnie: zatím měli všechno a vykoupené to nebylo :)

    OdpovědětVymazat
  12. rendi, ja mam ten meniaci sa lesk, mne to trosku farbu menilo... mam ten oranzovo-ruzovy... viem, ze z tuby som vytlacala oranzovy a pery som mala par minut na to tmavsie ruzove... no nevsimala som si to zatial detailne... este sa len na poctive skusanie chystam :-)
    hhtp://rianaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)