čtvrtek 22. září 2011

Naturální Essence

Dneska mě čekají konečně promoce a pyšně si půjdu pro diplom. Jelikož budu celý den oslavovat s rodinou, vás dneska oblažím jen novou kolekcí Essence. Sice podle jejich webu má být v současné době v prodeji úplně jiná kolekce (která se mi mimochodem líbila více), nicméně do drogerií dorazila celkem barevně nevýrazná kolekce Natventurista. Docela mě pobavilo, že když jsem včera  ráno dorazila domů z práce a zapla počítač, vyskočilo na mě už několik článků na téma nové kolekce. Takže jdu zase trochu opožděně a těším se, až mě zas někdo nařkne, že píšu o tom, co ostatní a že je to všechno na jedno brdo :) Prosím, kdo už někde jinde četl podobné články a obtěžuje ho to, nechť buď vůbec blogy o kosmetice nečte nebo rovnou tento článek vypne. Díky, ušetříte si pak zbytečné hudrování na téma: proč se všude píše jedno a to samé :) Takže...jak jsem již poznamenala, pro mě je nová kolekce hodně barevně nevýrazná, až nudná. Chápu, že tohle někomu vyhovuje a oceňuje decentní barvy, ale já si úplně na své nepřišla. Co nová kolekce nabízí?



(zdroj: Google + Essence)


Laky na nehty - se prodávají ve 4 odstínech. Laky jsem si už zakázala nakupovat, takže na ty jsem se raději ani moc nedívala, ale už jsem četla, že vůbec nevydrží. Zřejmě jsem moc neprohloupila, že jsem si žádný nevybrala.


Oční stíny - ve třech odstínech. Tam už jsem si dokázat vybrala a níže vám vše popíšu :)


Balzám na rty v kovové krabičce - na balzámy jsem tak trochu úchylná, ale tento mě nechal v klidu. Přišel mi celkem laciný a ani nijak pěkně nevoněl. Něco mi říká, že po pár použitích bude pěkně upatlaný a jeho výživnost asi také nebude nic moc.


Tvářenka v tyčince - o které jsem si nejdříve myslela, že je to balzám na rty. Nemám ráda krémové tvářenky, mám trochu osypky z toho, že bych si tyčinkou měla přejíždět po obličeji :) Takže ta mě také nechala úplně v klidu. Navíc mi přišla pěkně opatlaná a výdrž taky asi nebude valná (a ověřila jsem si to u Simbli, která to svým článkem jen potvrdila).


Gelové oční linky - jen ve dvou odstínech - zelená a broskvová. Nemůžu říct ani ťuk na jejich konzistenci apod. jelikož celá kolekce byla úplně bez testrů (když nepočítám některé použité produkty, které nenechavci už vyzkoušeli). Dejte vědět, jestli někdo z vás linky má a je s nimi spokojený.


Samolepky na nehty - tak na to jsem nikdy nebyla a nechápu, že někoho baví si na nehty lepit něco takového, když je všude tolik krásných laků na nehty :) Ale každý máme rád něco jiného.


Štěteček na gelové oční linky - ten se mi zalíbil a také jsem si ho pořídila. 


Ještě než se dostanu k tomu, co jsem si vybrala, ráda bych podotkla pár drobností:


- ceny celé kolekce mi přijdou trochu nadsazené (například mnohem lepší a kvalitnější námořnická kolekce byla levnější). Není to sice tak hrozné jako někdy u kolekcí Catrice, ale vzhledem ke kvalitě produktů, no nevím nevím.


- absolutně chyběly testry produktů. Jen oční stíny měly své testry a zbytek si prostě musíte okoukat. Samozřejmě český zákazník když nemá testr, načne si nové balení a tím i zničí celý produkt. Takže mi je líto těch, co by si rádi něco koupili, ale zbyde na ně jen "jetá" věc.


- o barevné nevýraznosti jsem se už zmiňovala (to je ale jen můj subjektivní dojem a samozřejmě je hodně těch, které budou z barev kolekce nadšené)


- trochu mě tato kolekce zklamala. Od Essence jsem čekala něco víc. Ošklivě mi připomněla nepovedené kolekce Catrice.


Dost kritiky. Někdo bude možná nadšený a jásat. Já jásala jen malinko.




Oční stíny v odstínu Mother Earth is Watching you nejsou zas taková bomba. Mě přišla zajímavá jejich textura, která mi připomíná křídu, nebo tak něco. Nepráší se, což mi vyhovuje (trochu mi připománá mono stíny Hello Kitty). Barva je po smíchání třpytivá - něco mezi béžovou a broskvovou, těžko se to popisuje. Jsou pěkné do koutku oka pro projasnění nebo pod obočí. Cena 74 Kč




Co se štětečku na oční linky týče, nemám co bych vytkla. Svůj účel splňuje. Cena je stejná jako u očních stínů.






A jako bonus navíc jsem si pořídila ještě rtěnku. Navedla mě na ní vlastně Petra z Lovely hair. Má také ráda nude barvy rtěnek a v nějakém videu před časem ukazovala své oblíbené rtěnky. Zřejmě zaujala mnoho lidí, protože odstín In the Nude byl totálně vybraný a jsem ráda, že jsem si ulovila poslední kus :) Barva krásná, rtěnka je krémová a na rtech příjemná. Jen výdrž nic moc, ale tak to nevadí :) Alespoň mám důvod jí používat často.






Ze včerejších úlovků je to vše, snad jsem někoho nepobouřila svou kritikou. A také se omlouvám za kvalitu a velikost fotek, mám poslední dobou problém s nahráváním a fotky jsou strašně malé a nekvalitní. Nevěděl byste někdo co s tím? Děkuji moc :)


PS: fanoušci na facebooku to už vědí, ale pro ty, co mě nesledují přes něj mám informaci, že NARS dnes začíná svůj prodej ve vybraných Sephorách, takže víte co to znamená!

20 komentářů:

  1. Zrada, v naší drogérce byly jen tři odstíny laku a balzám vůbec:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Máš uplně stejný vkus jako já :D Vlastníme stejný odstín rtěnky, pro štěteček a stíny si zajedu (včera jsme je zkoušela) a co se linek týče, nejsou vůbec vidět :( Chtěla jsem si je pořídit místo černých linek k zlatavému líčení, ale nejsou vůbec vidět :( Bohužel...

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem ráda, že o tom píšeš:) dneska jsem se na ní taky byla podívat a ty barvy jsou strašný... mám jeden lak na nehty, ale jinak se mi vůbec nic nelíbilo...
    Ten štěteček mi přišel nic moc, hlavně už jeden na oční linky v prodeji je v normální nabídce.
    Taky mě štve, že nejsou testery, ale to že si otevře člověk normální výrobek-to podle mě není výsada čechů, já vím, že Essence nestojí moc, ale přece jenom nechci vyhodit 40 korun za stíny které mi konzistencí nevyhovují. I když Essence nemá obecně skoro žádné testery...

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ty stíny přišly strašný. Barvy celkem šly, ale proboha! Proč do všeho cpou tolik třpytek/shimeru? Vypadala sem v nich jak idiot :D A ta rtěnka je skvělá :))

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem čekala trošku jinou kolekci a upřímně doufám, že ještě Urban messages dorazí :-)
    já si pořídila akorát jeden lak na nehty, ten šedivý a nevypadá špatně :-)
    možná se ještě vrátím pro ty nálepky, ale ty průhledné nalepím si je na nějaký hezký barevný láček :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Urban messages už je v ČR přes týden, nebo v Praze aspoň je....

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám meruňkovou linku a drží v pohodě už 8 hodin, tvářenku taky, tam je výdrž horší cca 4 hodiny. Laky mám 2 a barevně se mi líbí, ale výdrž jsem zatím netestovala, ale mě nedrží ani Opi, takže je to vlastně bezpředmětné :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mě z té kolekce taky nic neoslovilo a to mám ráda spíše to přirozenější líčení na den, ale tyhle barvy byly fakt šlápnutí vedle. A myslím, že o tom svědčí i fakt, že u nás bylo úplně vše z téhle kolekce, běžně se po tom jen zapráší :) Jinak rtěnka In the nude mě moc nenadchla, škoda. Tento zkosený štěteček sice nemám, ale ten druhý co mají v nabídce můžu určitě doporučit, je naprosto perfektní :)
    To Suzie: Já tedy nevím, ale u nás má essence testery skoro u všeho. Osobně by mě nikdy nenapadlo zkoušet něco z dekorativní kosmetiky, když to není tester. Sice jsem už párkrát vyhodila takhle prachy zbytečně do koše, ale s tím se u kosmetiky musí počítat, když zkoušíš něco nového a není to jen u té dekorativní.

    OdpovědětVymazat
  9. koukala jsem na tuto kolekci a mám na ní naprosto stejný názor jako ty .. všechno takové nevýrazné nic se mi nelíbilo. Ale celkově já nevím, ale mě nějak ta dekorativka Essence neláká vůbec kupovat ... laky mě od nich baví, ale to je tak všechno :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. přírodní barvy jsou asi stejně nejlepší jak pro líčení tak i na oblečení

    waste-another-day.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. tu rtěnku si plánuju koupit taky :D nemáš fotku na rteech? O:)

    OdpovědětVymazat
  12. Suzie: a kde? já na ní nikde nenarazila :(

    helly: pokusím se přidat :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem tak ujatá na ty balzámy a krémový tvářenky, že i přes špatný zkušenosti ostatních jsem schopna si je stejně koupit a vyzkoušet sama. :DD :( Stíny se mi líbí, ale na Essence jsou teda předražené! :DD Jsem zvyklá na lepší miniceny. :DD A ten štěteček se mi hodí. Sice už mám podobný dvakrát.. ale za tu cenu pokud je fajn, se ho koupit bezesporu vyplatí.

    OdpovědětVymazat
  14. tak například do Olomouce ještě Urban messages nedorazila, právě že jsem ji čekala a ono bylo v Rossmannu Natventurista :-(

    OdpovědětVymazat
  15. Ceny byly hodně vysoko, až jsem se u pokladny divila=) já jsem byla spokojená, odstíny se mi docela líbily... linky jsem taky pořídila, ale jako linky jsou dost nevýrazné, takže jsem zkusila dát přes celé víčko a byla jsem nadšená=) drží celý den, dají se nosit samostatně, nebo jako báze.

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy:já jí viděla v Praze na Budějovický

    OdpovědětVymazat
  17. Suzie, já chodím do R.na Budějovické a viděla jsem tu jen tuhle kolekci, tak jsem zmatená..nebo byla někde jinde než v tom jejich klasickém stojanu?

    OdpovědětVymazat
  18. Suzie: já jsem asi slepá, ale byla jsem v obou R. na Budějovický a prostě ani v jednom nebyl. Jediné co tam bylo nové byla limitka Catrice - Bohemia...

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy:tyjo, tak to jsem blázen :D buď tam už není nebo je taky možné, že jsem se spletla a viděla jsem jí jinde...jsem si ale stoprocentně jistá, že někde v Praze jsem na ní narazila... zkusim znova oběhat ,,svoje" Rossmany a kdyžtak dám vědět :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)