čtvrtek 1. září 2011

NARS brzy v ČR

Ahoj! Včera jsem se na školení dozvěděla báječnou věc. Vám možná tak báječná nepřijde, ale mě totálně nadchla! Kosmetická značka NARS bude od září k dostání i u nás, v naší malé zemičce. Exkluzivně bude v Sephorách. Co jsem se tak stihla poptat, dostupná by měla být veškerá dekorativní kosmetika, péče se zatím nechystá, možná do budoucna. A víte co to znamená? Že si konečně snad pořídím svou vysněnou tvářenku v odstínu Orgasm.




(legendární tvářenka - odstín Orgasm)


A samozřejmě bych ráda vyzkoušela i jiné jejich výrobky. Uvidíme, co nám Sephora připraví a jaký bude výběr. Co se týče dostupnosti výrobků, budou k dostání pouze v Praze a jen ve vybraných 5 prodejnách (prozatím). Budu moc ráda, pokud mi nějaké zkušené uživatelky této kosmetiky prozradí své oblíbené výrobky, případně čeho se vyvarovat :)





Taky se tak těšíte? Máte na svém wishlistu nějaké jejich produkty? 


Can´t wait!

9 komentářů:

  1. Orgasm určitě. Jinak ale až ji uvidíš na živo tak se nenech zklamat. Já když jí viděla poprvé na vlastní oči tak jsem s koupí váhala, nějak jsem nechápala co je na ní tak extra :D Ale na tvářích je fakt luxusní a hodí se na všechny odstíny pleti. Jinak pak ještě bych doporučila Laguna bronzer buď pudrovej nebo multiple. A kteroukoli z jejich matte lipsticks, jsou fakt úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě krémovou tvářenku Cactus Flower! kterou se mi úspěšně podařilo vytratit někde na letišti :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Ale už vidím jak budem jásat nad těma cenama v Sephoře:-DDD

    OdpovědětVymazat
  4. já Orgasm viděla na život a nějakym pomatením mysli si ho nekoupila :) Hm, ceny mě taky docela zajímají, ale uvádí se, že tvářenky budou stát max. 500Kč, spíš méně

    OdpovědětVymazat
  5. Já vždycky chtěla vyzkoušet nějaký NARSácký lak na nehty, rtěnky a ty stínové paletky. Ale mám takový pocit, že z těch cen si sedneme na zadek... :/ Bohužel ne v dobrém...

    OdpovědětVymazat
  6. nj měla bych radost, ale do Prahy se dostanu málo a navíc ty ceny budou kruté, klasika...

    www.slecna-k.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. to je super!!! ta tvářenka se mi hrozně moc líbí tak doufám, že v ČR se bude tenhle odstín prodávat :))) jelikož jsem naprostý blázen do tvářenek :D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ja som si kupila letnu limitku nars trio kde je orgasm, laguna aj albatros, spociatku ma nadchlo, ked som si na omlazeni v jednej diskusii precitala ze bude v Sephore, CR predsa nie je daleko, ale ako to tak byva bude len v Prahe, co uz je dost daleko...a ktovie, co tie ceny...momentalne tuzim po dvoch odtienoch ocnych tienov v NARS:)

    OdpovědětVymazat
  9. uaaaah. nars in the czech republic? that would be totally awesome!

    i just decided to follow your blog even though my czech is totally horrible (i'm a german expat living in the czech republic) but i think a blog like this might help me to be motivated to improve my language skills... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)