sobota 10. září 2011

Nákupní horečka "Dny Marianne"

Krásné sobotní ráno. Jak už mnozí z vás ví, v současné době probíhají dny Marianne. To znamená ideální příležitost nakoupit si pár vysněných drobností a ušetřit na tom :) No, trochu se mi to zvrtlo, uznávám. Ale slibuju, že si strašněěěě moc dlouho nic nekoupím :) Mám zásoby minimálně do konce roku 2012...Dneska vám jen ukážu, co jsem si nakoupila, výjimečně uvidíte i nějaké hadříky a doplňky a za to, že vás tím vším budu otravovat, dám vám v neděli úplně pokoj od článků i kosmetiky :) Až všechno pěkně vyzkouším a otestuji, pochlubím se s detaily, odstíny, kritikou i chválou. Bohužel během toho, co čtete tyto řádky, musím pracovat a dnů Marianne se tak nezbavím ani při práci. Musím vám říct, byla to fuška! Tahat se s těma taškama přes celou Prahu a ještě stát ty nekonečné fronty u pokladen. Takový Douglas na příkopech měl frontu až na ulici a ženský se skoro praly :) V některých obchodech se opravdu vyplatilo nakoupit a někde vám ke slevě dali i dárek. Tak a teď vás unudím tunou fotek :)






Douglas: sleva na produkty a ke dvěma produktům Clinique byla jako dárek taštička s nejoblíbenějšími produkty! Nakoupila jsem si masku pro mastnou pleť, která už končí a tyčinku pro lokální ošetření akné.



Sephora: taky jsem si splnila jedno přání z wishlistu a to odličovač z nové pleťové řady od Benefitu (miluju jeho obal), dále jsem potřebovala lepidlo na řasy, tvářenka byla ve velké slevě a nezapomněla jsem ani na svého muže a taky mu něco pěkného koupila :) A jako dárek dostal každý zákazník k nákupu čehokoliv lak Sephora. Díky vzorečkům vůní mám další, co se mi moc líbí a zvažuji o její koupi, ale o tom až jindy.




Tak trochu se mi nahromadily zásoby kosmetiky. Ne všechno je jak vidíte jen ze dnů Marianne.


Lush mi dorazil ve čtvrtek. Tímto ještě jednou moc děkuji Maizy, že byla tak moc hodná a objednala mi při hromadné objednávce tyto poklady :)



Toto jsou už úlovky z drogerií - na fotkách je mix produktů ze starých i nových kolekcí






Jelikož jsem tento týden vyřadila spoustu řasenek a poslala je do kosmetického nebe (vyhodila jsem je :) tak jsem se rozšoupla a koupila si hned dvě nové. Oboje Maybelline jedna úplně fungl nová a druhá klasika nejklasičtější, kterou jsem ještě nikdy nezkoušela. Tak se nechte překvapit, co vám o nich za čas povím :)



Ehm, no nemusím asi představovat značku či eshop odkud tyto drobnosti pocházejí. Na vaše výslovné přání vám dám nějaký čas pokoj od této značky :) Takže tato fotka je vlastně bez komentáře...



Moje oblíbené a milované produkty od Body Basic, které jsem vyhrála u Maizy v Giveaway. Taky za ně moc děkuji :)



Rossmann : dokoupila jsem zásoby Aqua spreje. Rovnou jsem vzala dva, když stojí jen 29 kaček :) Doteď byly vyprodané, tak jsem se musela pojistit do budoucna, chápete, ne? :)


Tento ochranný sprej na vlasy Got2B jsem měla také dlouho na seznamu svých "přání". Uznávám, že je to spíše praktická věc, ale dlouho jsem jí chtěla vyzkoušet, tak konečně jsem se rozhoupala a koupila si jí.



H&M: sadu těhle láčků jsem hledala strašně dlouho. Všude měli jen ty pastelové, co jsem vám nedávno dávala v Giveaway. Moc mě potěšilo, že jsem je sehnala. Vůbec mi nepřijdou jarní, hodí se mi spíš na podzim, díky svým barevným kombinacím. Jediná barva se mi nelíbí a to ta tmavě modrá.



Sada produktů od Gabriella Salvete byl dárek k nákupu v Rossmannu. Nijak mě tedy neoslovila, ale už vím, ke komu poputuje :)


Vyfotila jsem i pár oblečků a doplňků, co jsem si pořídila (všechno se mi ale nechtělo vytahovat z tašek, tak alespoň něco). Ať si nemyslíte, že jsem blázen a chodím v pytli a jen se 6x denně maluju a krémuju :) Věci jsou z H&M a Gatu.



L´Occitane: můj milovaný krém na ruce mi pomalu a jistě dochází, tak jsem vyrazila na průzkum, co by se mi ještě tak hodilo. A jelikož jako dárek ke každému nákupu byl mini krém, co mám ráda, vybrala jsem si na vyzkoušení dárkovou sadu produktů.




Miluju obaly celé nové pečující řady od Benefitu!



A úplně poslední pohled na Clinique miniaturky




Tak jsem vás snad moc nezahltila. Vážně mám teď tak do Vánoc co zkoušet, takže se postupně dozvíte podrobněji o všem :) A protože mám ráda tajemství, nenafotila jsem vám všechno, co jsem nakoupila, ať máte nějaké překvapení. Určitě dejte vědět, jestli jste byly také nakupovat a třeba o tom psaly i na svém blogu :) Moc ráda nakouknu i do vašich nákupních tašek :) Užijte si víkend!

21 komentářů:

  1. Prosím recenzi na remove it od benefitu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, v Douglasu se schylovalo k bitce?
    Já plánuju Dny Marianne oběhat dneska, tak snad na mě něco zbylo a nedostanu od někoho po hubě. :D

    Každopádně skvělé úlovky, už se těším, až něco z toho zrecenzuješ. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. waw super nákup, prepáč blbú otázku to za jeden den? a vykradla si pred tým banku?
    ja si robím zálusk na essence tiene, počula som že sú slabé ale ja to chcem len na také jemné každodenné líčenie

    OdpovědětVymazat
  4. ale si toho nakúpila, ale samozrejme len samé dobré veci wow super :o)))
    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já byla včera na dnech Marianne! No jako, poprvé a naposledy :D těch pár stovek co jsem ušetřila za ty fronty nestojí. Byla jsem v HMku, líbila se mi kabelka, ale byla do ruky,což nic pro mě. Koupila jsem si tam dvě kosmetické taštičky od Hello Kitty- slabost no.. :D A pak jsem šla do Douglasu.. neskutečně hodně lidí a fronta až ke dveřím. Dlouho jsem chtěla vyzkoušet čistič od Sensai Kanebo a nakonec ho mám :) Pak taky dva laky od lormaru.. Jinak z oblečení se mi vyloženě nic nelíbilo :((. Jako cenu útěchy :D jsem musela koupit učebnici na češtinu ://. Krásný nákupy, ale na ty dny už opravdu nejdu.. v Douglasu jsem ušetřila tři stovky

    OdpovědětVymazat
  6. plumfoolery: pokusim se ho vyzkoušet co nejdřív a co nejvíc :)
    naďa: to je za jeden den :) po výplatě, ale hodilo by se mi teď vykrást nějakou banku :)
    Káťa: no Douglas byl masakr, Kanebo tam ženský braly po několika kusech a fakt musely vyprodat celej krám hned :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! Ty jsi teda parádně nakoupila :D Chtěla bych být tvoje sestřička a potají se patlat vším co si kupuješ :D U nás v Brně to bylo jako každý víkend - normální počet lidí, normální fronty, čekala jsem to horší ale naštěstí všechno v pořádku :) A kvůli tobě jsem dneska zabloudila do Doughlasu a Sephory, kde jsem si koupila ty masky s shakerem :D

    OdpovědětVymazat
  8. Léa: tak to doufám, že taky všechno nafotíš a s maskou budeš také spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  9. Panejo, tomu se říká nákup :-D Koukám, že jsem proti tobě břídil. Jinak nejvíc se mi líbí laky z HMka, protože to jsou super podzimní barvy a taky bych si měla koupit nějaký podzimní lak - vlastním samé oraznžové, korálové, růžové, ale nic decentního :/ A pak se mi moc líbí L´Occitane produkty. Vždy jsem od nich něco chtěla vyzkoušet, ale nikdy nevím co... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. pěkně prosím ve kterém rossmannu už mají nové výrobky essence? nacházím se aktuálně v Praze, tak ať vím kam zítra vyrazit :-) jinak já dnes byla na Interbeauty a tam jsem toho nakoupila víc než dost, takže jsem sice pár obchodů z akce marianne prošla, ale zatím jsem nic nekoupila. chci si koupit tašku v Reserved a mám zálusk na něco z dekorativky Chanel, jinak asi nic nechci a rozhodně nepotřebuju :-) tvůj nákup se mi líbí, jsem trošku nalomená na Clinique, mám ho celkem ráda a ten dárek k tomu je luxusní :-) těším se na recenze!

    OdpovědětVymazat
  11. Simbli: já od L´Occitane nikdy nic kromě toho krému na ruce neměla a tohle byla dobrá možnost, jak si vyzkoušet víc jejich produktů

    Viennettka: novou kolekci už měli v Praze v OC Harfa na českomoravský. jinak by měla být už vesměs všude, záleží asi na rychlosti prodavaček, jak kolekce rychle doplní. dej pak úlovky z Interbeauty určitě na blog, těšim se :)

    OdpovědětVymazat
  12. no páni to je věcí!!!! těším na na recenze ... jinak ten dárek Clinique je fakt luxusní!! :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju :-) u nás v Lípě právě ještě novinky nebyly a kamarádka říkala, že jak jsou někde u Budějovický dva R. blízko sebe, tak že ani v jednom taky nebyly... tak snad se na Českomoravskou dostanu, jsem na ty novinky moc zvědavá :-) Post o Interbeuaty snad bude, ale teď jsem to všechno vybalila a mám trochu depku z toho, kolik jsem toho nakoupila zase s tím, že to jen vyzkouším a pošlu dál... jsem fakt magor.

    OdpovědětVymazat
  14. Wow riadne dobry nakup!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Ty toho máš :) Určitě udělej recenze na něco.

    OdpovědětVymazat
  16. Kam já se hrabu se svými nákupy :-D Vzala jsi to od podlahy :-D Super.

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem byla na dnech Marianne v pátek a takový blázinec už jsem teda dlouho nezažila. V Sephoře v Palladiu bylo šílené vedro a když jsem se chtěla jen tak podívat, hned u mě stály asi tři hostesky jestli něco nepotřebuju, tak jsem od tama celkem znechuceně odešla. V H&Mku a taky v Mangu jsem celkem slušně nakoupila podzimní věci a z L'occitaine jsem taky neodešla s prázdnou. Ale i když slevy super, už mě na takovou akci nikdo nedostane, mačkat se v davu mezi všema těma hysterickýma ženskýma, které se s tebou poperou o sebemenší kus hadru, mi za to fakt nestojí. :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Připadám si méněcenně, když vidím ty kvanta věcí, co si kdo koupil a já kvůli učení nic nemám :-)

    Jo a malý dotaz, vyhovuje ti to lepidlo na řasy?

    OdpovědětVymazat
  19. lenka: to si vůbec nemusíš připadat, jednou si to vynahradíš :) jinak lepidlo budu zkoušet o víkendu, tak dám pak vědět jaké je :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten přípravek na vlasy pro ochranu před žehličkou apod.jsem měla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)