neděle 4. září 2011

Moje parfémy

Ahoj, dneska vás nechám nahlédnout do mé voňavé sbírky. Miluju parfémy a střídám je podle nálady, počasí i příležitosti. Některé jsem si koupila už poněkolikáté a mám i svůj parfém number ONE! Bez parfému nevycházím z domu a jsem vážně schopná ho na sebe šplíchat v pravidelných intervalech. Kdybyste mi chtěli udělat radost, kupte mi nějaký :) Jsem sice trochu (hodně) vybíravá a jen tak mě nějaký nezaujme. Než si nějaký pořídím, chodím si ho hodně dlouho do parfumerie zkoušet a očuchávat. Uznávám, že jen dva mě dostaly na první očuchání (ježiš, je to hrozné slovo, já vím :) Moje životní parfémové lásky jsou Eternity od Calvina Kleina a Chloé. Ostatní jsou o něco menší lásky, i když uznávám, že má závislost na nich je také značná. Každý parfém mi něco připomíná a tak to má být. Měl by vyjadřovat každého z nás. A víte, co mám nejradši? Když někam vejdu a kamarádi nebo známí chválí mou vůni a ptají se, co je to zač. Tak dost o mé závislosti a pojďme se na ty krasavce podívat :)








Omluvte kvalitu fotek. Flakonky se vážně strašně špatně fotí, původně jsem chtěla udělat jen koláž obrázků z internetu, ale někdo by mě mohl nařknout, že když už se něčím chlubím, tak ať to alespoň vyfotím :) Bohužel pár mých krasavců stále lebedí v mém původním bydlišti, takže se nemohli zúčastnit focení. Nicméně stěžejní kousky mé sbírky vidíte. Nepotrpím si samozřejmě jen na "značkové" vůně, ráda si koupím i vůni např. z řetězce s oblečením, nemám s tím problém. Koupím si klidně i vůni z Lidlu, když mě zaujme, myslím, že jen o zvučném jméně to není. Vůně mě musí prostě zaujmout. Uznávám, že rozhoduje i tak trochu obal vůně. Abyste se trochu lépe vyznali v té hromádce skla a vůní, snažila jsem se to trochu lépe znázornit následující koláží.




Není to sice celá sbírka, ale to nevadí. Představím nejdříve výše uvedené.


1) Hugo Boss Orange - je to svěží ovocná vůně, kterou jsem si pořídila o Vánocích, protože byla v sadě s tělovým mlíčkem. Je moc příjemná na denní nošení.


2) Armani Aqua di Gioia - opět další ze sekce svěžích vůni. Pro mě to je vůně léta a moře. Je to jedna z těch vůní, kterou když mám na sobě, každý se ptá, co to tak pěkně voní.


3) Chloé by Chloé - co k tomu dodat? Tuto vůni buď milujete nebo nesnášíte. Nic mezitím neexistuje. Spousta lidí jí vyčítá její komerčnost a to, že jí nosí každá druhá. To je mi úplně jedno. Miluju její pudrovou vůni a její jedinečnost. Spousta firem se tuto vůni snaží marně napodobit. Ale Chloé je jen jedna. Kdybych si měla vybrat jen jednu vůni, kterou bych měla na celý život, Chloé by to vyhrála.


4) Calvin Klein Eternity - způsob, kterým jsem se k této vůni je tak trochu netradiční. Používala ho jedna učitelka na základní škole a mě vždy tak krásně voněl, že jsem se těšila na všechny její hodiny :) Když jsem trochu povyrostla a našetřila si, koupila jsem si jí. Byla to vlastně má první dražší vůně a od té doby jsem jich měla několik. Tato vůně se těžko popisuje, proto bych jí nerada nějak škatulkovala. Je určitě trochu silnější a hodí se spíš na večer. Vydrží vonět strašně dlouho a mám ráda její vůni na oblečení, které si vezmu třeba za několik dní, po tom, co jsem se s tímto parfémem navoněla.


5) Calvin Klein One - moje jediná unisexová vůně (je i pro muže i pro ženy). Je také hodně svěží a lehká. Určitě by se líbila někomu, kdo nemá rád typické kytičkové dámské vůně a má rád svěžejší vůně, které jsou tak trochu pánské. Přivezla jsem si jí z dovolené v Tunisu a mám jí už neuvěřitelně dlouho. Využívám jí hodně v létě. A je to jedna z těch, co si lebedí doma u rodičů :)


6) Burberry Beat - přivezla jsem si jí letos z New Yorku, takže mi ho tak trochu připomíná. Byla též v setu s tělovým mlíčkem. Tuto vůni bych také nerada škatulkovala, protože pro mě není ani ovocná, svěží nebo květinová. Je to prostě příjemná vůně a basta :)


7) Calvin Klein Eternity Moment - ano, asi jste si všimli, že od CK mám více vůní. Uznávám, že je asi jako jediný, od koho mi voní téměř všechno. Mám ráda i jeho Euphorii nebo Beauty. Třeba si je časem také pořídím. Nicméně Eternity Moment je už trochu více květinová a jedna z těch sladších, co vlastním.




Další vůně z mé sbírky, které můžete vidět na hromadné fotce jsou:


Hugo Boss Women - je to taková ta klasika, jako hodně vůní od Bosse. Je spíš květinová, univerzální vůně na každou příležitost.


Veld´s Prends Moi - o té jsem vám psala nedávno zde.


Zara Rose - kdysi když jsem v Zaře něco nakupovala, jen tak náhodou jsem si šla přivonět k jejich vůním a jak jsem s papírkem pochodovala po prodejně a pořád si k němu čuchala, vůně se mi zalíbila tak, že jsem k tričku přihodila ještě jí. Název trochu klame, nebo minimálně já z ní žádné růže necítím. Je celkem svěží a jemná vůně.


Marks and Spencer Isis - další z vůní z obchodního řetězce. Také jsem vám o ní psala. Vyhovuje mi malé balení, které si můžu vzít kdykoliv sebou a mám ráda její svěží vůni, která mi připomíná parfém od Issey Miyake.




To bylo něco z mé voňavé sbírky. Teď se pochlubte vy, jaká je vaše nejmilovanější vůně! Máme nějakou společnou vůni, kterou také používáte? Hrozně ráda okukuji sbírky vůní jiných lidí a inspiruji se, takže jestli jste někdy o něčem takovém psali, hoďte mi určitě link :)

9 komentářů:

  1. Skvělý článek:) Já ráda Hugo Boss:)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že máme hodně podobný styl vůní :) Doma mám Hugo Boss Orange a bohužel mi za měsíc přestal vonět a dokonce mě z nej šíleně začala bolet hlava, takže zatím smutně leží v zadní části skříně. Hugo Boss Women se mi už bohužel ovoněl, vypotřebovala jsem necelou polovinu, ale vůně mě nijak neoslovila, takže ten budu posílat dál. Calvin Klein One používá mamka, ta vůně je moc příjemná, nevtíravá, ikdyž na mě moc nesedí tak na ostatních ji mám moc ráda. Vůně ze Zary mě vždycky nadchnou, mám jednu jarní, dvě letní a teď jsem si pořídila z nové podzimní kolekce jednu neuvěřitelně krásnou :) O Chloé každý básní tak si ji taky musím konečně očuchat, jinak mě zaujala ta vůně ze Sephory Prends moi, kdyby byla o kapku levnější tak je moje. Povedený článek :))

    OdpovědětVymazat
  3. skvelá zbierka :o))
    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. parfémy jsou mojí slabostí a taky jsem nejraději, když mi vůni pochválí okolí

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to je sbírka!
    U mě vede zatím Moshino a bruno bannani. :)

    OdpovědětVymazat
  6. my tiez vzdy v parfumerke voniame chloe, len neviem ci by som ju na sebe zniesla cely den, moja vona je Bright crystal od Versace

    OdpovědětVymazat
  7. Pobavila jsi mě s tou příhodou o učitelce na ZŠ a CK Eternity, protože já k té vůni přišla úplně stejně :-) Akorát mi ji koupila mamka už v tom věku a nejdřív se s ní pár let voněla jen ona, než jsem do ní také dospěla a kupujeme ji dodneška, je to stálice nás obou spíš na večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Viennettka: nechodily jsme do stejné školy? :) Joo, Eternity je prostě klasika, nedám na ní dopustit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)