pátek 16. září 2011

Maybelline řasenkové trio

Dívám se vám do své kosmetické taštičky a říkám si, jak hýří barvami. Pak se podívám znova a uvědomím si, že momentálně používám jen řasenky Maybelline. Nic neobvyklého, že?  Ale mě se líbí a hlavně spolu tak pěkně ladí a spolupracují :)









Tak abych se k jednotlivým řasenkám trochu vyjádřila. Mojí stálicí je ta žlutá (pro rychlejší orientaci budu používat jen jejich barvy, název vidíte na fotce). Pro mě je jedničkou, báječně mi řasy pročeše a nadzvedne. Žádné slepování ani cucky, výdrž až do večera. Nemám co bych dodala. Červená (oranžová?) verze je novinkou na českém trhu. No, upřímně nemám ráda tyto umělé kartáčky. Jsem klasik a konzerva. Jako není špatná, ale že bych z ní skákala metr nad zem radostí, to ne. Když jí použiju dohromady se žlutou, výsledek je super, ale sama o sobě mi nepřijde tak úžasná. Docela mi řasy slepuje, což mě samotnou zaskočilo, vzhledem k tomu, že její kartáček mi přišel vyloženě rozčesávací. Fialová verze má zahnutý kartáček, což může někomu vadit. Já byla ze začátku také skeptická, ale po nějakém čase používání jsem si na ní zvykla a přijde mi, že líčení řas s ní je hrozně rychlé. Jen tak párkrát přejedete řasy a jste nalíčená. Můj verdikt je tedy, že žlutá zůstává stále mým Nr.1, fialová a červená budou nadále sekundovat při líčení, ale samy o sobě se té žluté nevyrovnají. Abych nekřivdila tak moc, všechny jsou určitě jedny z těch lepších, co jsem kdy měla, určitě nešlápnete vedle ani s jednou. Preference se už budou lišit jen podle kartáčků a návyků, jak se kdo líčí a na co je zvyklý. Tečka... :)


Používáte některou z nich?




12 komentářů:

  1. Používám žlutou a fialovou a obě mám ráda stejně hodně. One by One jsem neměla a ani si ji nekoupím, protože nemám ráda gumové kartáčky a už nejmíň 10x jsem četla, že řasy slepuje a o to opravdu nestojím. Pěkné srovnání :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám žlutou a je výborná..až budou časem penízky na víc možná zkusím červenou..jen se bojím toho slepování..to fakt nemusím..:(

    OdpovědětVymazat
  3. Zlutou jsem mela kdysi davno a uz si moc nepamatuju jak se mi libila. Ale ted jsem si koupila tu fialovou a teda nic moc. Prijde mi, ze je desne vodova, asi pockam treba mesic, jestli to nebude lepsi. Jinak na tu oranzovou jsem koukala a ten kartacek vypada moc zajimave...

    OdpovědětVymazat
  4. mám všechny tři a jsou fakt skvělé, ale znovu si je nekoupím. Jednak protože mám doma dalších 10řasenek:D (samozřejmě otevřených že) a pak už jsem si našla jinou od Astoru po které mám řasy až do nebe...zas nemám špatný přírodní základ, takže někdo by třeba tak unešený jako já nebyl...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám tú žltú ale vo waterpoof prevedení, no musím povedať že ma sklamala :( Tak veľa som od nej čakala za sumu 10 eur no aby som si spravila krásne riasy som sa teda potrápila...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si chtěla takové řasenky koupit,ale ještě k tomu nedošlo. :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. koupila jsem si nedávno červeou a je úplně na nic! jednou jsem použila a nevím co s ní :/

    OdpovědětVymazat
  8. jsem ráda, že nejsem sama v tom, že mi ta červená slepuje řasy! bála jsem se, že jsem jen nešikovná :)

    OdpovědětVymazat
  9. mám žlutou a miluju ju!
    btw. sleduju tě,super blog

    OdpovědětVymazat
  10. Musím si taky aspoň jednu z nich koupit ! :D Strašně se mi líbí ty barvy,a jsou určitě všechny i moc dobré ! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem snad ještě nenašla žádnou řasenku, která by mi řasy vůbec neslepovala :-( Asi mám nějaké vadné řasy, nebo co...Mimochodem jsem si zrovna včera koupila tu růžovou a jsem s ní i docela spokojená....ale pořád jsem bohužel ještě nenašla žádnou, která by mi vyhovovala úplně :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)