čtvrtek 8. září 2011

M.A.C from N.Y.C

Ahoj všichni, dneska trochu netradičně nebudu radit já vám, ale byla bych ráda, kdybyste poradily vy mě. Hned se dostanu k tomu, jakou radu potřebuji. Nejdřív se s vámi ale musím podělit o nové "mazlíky" do mé sbírky. Kamarád byl na dovolené v New Yorku a já ho požádala, jestli by byl tak moc hodný a stavil se mi pro pár drobností od M.A.C. Předala jsem mu obálku s penězi a podrobný návod jak a co nakoupit. Sice jsem původně očekávala, že mi doveze trochu něco jiného, ale vůbec nevadí. Nr.1 byla na seznamu paletka, do které se dokupují jednotlivé oční stíny. Představte si, že je neměli! Měla jsem na seznamu samozřejmě záložní položky, které má nakoupit, když nebudou mít paletku. Rada pro vás, až budete v New Yorku, nechoďte nakupovat věci od M.A.C do obchoďáku Macy´s, nikdy tam nemají to co chcete :) Stalo se to i mě. Takže stíny sice nemám, ale dobrá zpráva je, že si je poletím nakoupit sama. Koupili jsme si totiž s přítelem letenky do San Francisca a na jaře se tam podíváme (a já si snad zase nakoupím hromadu věcí :) A tím se dostávám k tomu, proč potřebuju poradit. Od M.A.C sice už pár maličkostí vlastním, nicméně chci vyzkoušet mnohem víc a budu moc ráda, když mi doporučíte, co stojí za to vyzkoušet a co třeba vůbec. Hned pod obrázky toho, co mi kamarád dovezl jsem sestavila takový malý wishlist. Klidně mi ale poraďte s produkty, které na něm nejsou :) Nejvíc mě zajímají jejich pigmenty, laky na nehty, lesky na rty, pečující řada a štětce. A určitě se nebojte i kritizovat, protože žádná značka nemá jen báječné produkty, ale i propadáky. Já osobně třeba nemám moc ráda a nevyhovuje mi jejich make-up 
Face and Body Foundation. Děkuji vám moc! Tak a teď k mým novým pokladům.









Tinted Lip Conditioner SPF 15 - Petting pink. Tento tónující balzám na rty krásně voní, rty zabarví jen lehce a krásně je hydratuje. Konečně balzám podle mého gusta! Toužila jsem po něm strašně dlouho, tak si ho teď musím užívat :)





Sheertone Blush - Peaches. Pudrová tvářenka v lehce oranžovém odstínu (i když to tak podle fotky nevypadá). Přibyla do sbírky ke své růžové sestřičce v odstínu Melba.





Prep+prime eye base - medium. Co dodat? Oční stíny díky této bázi drží jak vytetované celý den :)





Cremesheen lipstick - ods. Shy Girl - opravdu úžasná, krásně na rtech drží, je krémová a barva je sytá. Odstín odpovídá barvě mých rtů, takže je hodně přirozený.








Budu opravdu moc ráda za každé vaše doporučení nebo radu :) Děkuju, děkuju :)


Rendy

13 komentářů:

  1. Já Třeba chodila pro MAC jen do Macy´s a nemůžu si stěžovat :)) Prodavačky byly moc milé a pokaždé měli to co jsem chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paletky byvaji na counters vyprodany casto mi prijde, lepsi je it primo do kamennyho obchodu, kdykoli a kdekoli.

    Jinak ja jsem na MAC uchyl takze doporuceni mam hodne.

    Urcite zkus mineralize skinfinish powder. Pekne kryje, ale prirozene, a taky neni tak mrtvolne matny na obliceji.

    Potom ze stinu mam nejradsi all that glitters a mulch. Tuzka na oci takova ta vysouvaci nevim presne jak se jmenuje ale drzi cely den a pritom vecer to nemusis drhnout pet minut odlicovadlem aby to z tech oci slezlo. Z rtenek Jubilee a z lesku jakykoli cremeglass. A z tvarenek zkus kremovou ladyblush a z pudrovych prekvapive PlumFoolery ...

    Tak a timhle koncim nebo tu budu vypisovat do zitra :D

    OdpovědětVymazat
  3. S kosmetikou M.A.C. tedy zkušenosti nemám. Respektive ne takové, že bych si jí kupovala sama a každý den ji používala. Ale kdykoliv jsem měla nějakou práci (focení nebo přehlídky) tak make-up artisti používají pouze M.A.C. a vždycky se mi hrozně jejich produkty líbily. Obzvlášť jejich make-upy přijde mi, že pleť rozzáří a je jakoby taková "perleťová"... nemám ráda uplně ty matné make-upy, které vytvoří masku. Ale tyhle? No nádhera, pleť působila hrozně zdravě, "třpytivě"? a make-up byl opravdu lehký. A taky se mi líbí jejich tvářenky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Mac miluju tuhé stíny- všechny co mám, dále s pigmenty taky nešlápneš vedle, jsou sytější, jasnější, prostě paráda, akorát mě nebaví s nimi pracovat každý den, protože je to přece jen trošku pracnější. Dále můžu doporučit jejich bázi pod řasenku- řasy jsou pak výraznější, lesky Dazzleglass- jsou úžasně třpytivé, mají dokonalou paletu barev a krásně jemně voní a bez štětců na oči 217 s 239 si už svůj život nedokážu představit:-D
    Naopak nedoporučuju lesky Lipgelée, protože mají blbé balení ze kterého dříve či později začne lesk vytékat ven a je od něj ulepený všechno:-( Jejich makeupy ani pudry mi nesedly, ale to je hodně individuální- mám citlivou pleť se sklonem k mastné T-zoně a sem tam pupínku a nic od Macu nebylo pro mě dostatečně matující a krycí.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc děvčata :)!! koukám, že budu muset hodně šetřit, abych mohla pořádně nakoupit :) ,moc děkuju za doporučení :)

    OdpovědětVymazat
  6. pekne si si nakupila, vazne sikovne veci!

    Inak pozyvam ta moju prvu giveaway - parfum CK!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. MAC je taky má oblíbená kosmetika :)
    PS: Navštiv pls i můj blog :)

    OdpovědětVymazat
  8. všechno vypadá úžasně, hlavě te balzám na rty!!!

    OdpovědětVymazat
  9. ja som prave kupovala v macy´s a mali vsetko:) a tisko zavidim SF,rada by som sa tam pozrela:)

    OdpovědětVymazat
  10. Za sebe doporučím pigmenty/glitry, rtěnky, gelové linky a tvářenky. Štětce koupíš kvalitnější a levnější (doporučila bych max štětec na oči č.217). Make-upy obecně nemají nějak přehnaně super. Oční stíny jsou dobré, ale za tuhle cenu si můžeš udělat mnohem více radosti jinde ;) Třeba Inglot má podlě mě lepší stíny. Lesky mě neurazily, ale ani nenadchly :(
    Nepodléhala bych hysterii kolem MACu ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Já rozhodně doporučuju Paintpoty, já je používám buď místo báze nebo jako samotné stíny. Pak mám slabost pro pigmenty, ale jak psala Dejnička, docela blbě se s nima pracuje, ale zase některé odstíny za to rozhodně stojí. Mineral skinfinish taky doporučuju, ale já mám raději ty efektové jako např. Perfect topping nebo By candlelight. Vlastně Perfect topping je pro mě asi absolutně nej mac produkt. Super jsou gelové linky a just a pinch gel blush (i když nevím, jestli to není nějaká limitka). A nesmím zapomenout na řasenku Zoomlash. Tak a to je snad všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj:-) Prosím tě, moc by mě zajímalo, přes jaký server, nebo jakým způsobem jsi hledala letenky? Zkoušela jsem se dívat přes společnosti i destinace jako ty...ale prostě pořád ceny jsou fakt hooodně vysoko...Díky:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Hanča: hledání takových letenek je práce třeba půl roku dopředu :) chce to pořád sledovat, zkus třeba akcniletenky.com. Nám to hledá kamarád, co je na to šikovnej a vyzná se v tom :) umí najít letenky za pár korun na druhej konec světa. zkus taky vyhledávač momondo.com :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)