úterý 13. září 2011

Low cost kosmetika

Krásné dobré ráno! Dneska bych se ráda zaměřila na levnou kosmetiku, protože nejde pořád nakupovat jen "drahé" a "značkové" výrobky. Zní to děsivě? Není to tak hrozné, jak to zní :) Zajímalo mě spíš co je dobrého na výrobcích, které nepřesáhnou 40 korun a každý si je chválí. Takže jsem se rozhodla vyzkoušet také pár věcí, které vás finančně opravdu nezruinují a tajně jsem doufala, že mezi nimi najdu nějaký poklad, díky kterému pak do budoucna ušetřím majlant :) Povedlo se mi to tak napůl...




První na řadě jsou tři věci od značky Cien, kterou seženete v Lidlu. Určitě to mnoho z vás už někde četlo, ale jen pro připomenutí, jejich šampon, který stojí 30 Kč porazil v testu i 10ti násobně dražší konkurenty. A to už je rozdíl dát za šampon 30 nebo 300, že? Určitě si pamatujete, jak často si stěžuji na své rychle se mastící vlasy. Zajímalo mě, jestli by mě spasil tento šampon. Hmmm a víte co? On je fakt dobrý! Ne že by to byl zázrak a všichni světoví kadeřníci by ho měli začít používat, ale je prostě srovnatelný i s dražšími šampony z drogerie. A hlavně vítězí svou cenou. Hezky voní, po opláchnutí jsem neměla splihlé vlasy a vydržely bez umytí dva dny (u mě je to neuvěřitelný výkon). Takže uznávám, že na těch testech šamponů něco bude a jen to co stojí v drogerii hodně peněz, nemusí být vždycky to nejlepší.






Druhý výrobek je sprchový gel. Na tom nejde celkem nic pokazit si myslím. Překvapilo mě svojí příjemnou vůní. Nemám co bych vytkla. Cena je také 30Kč.





Ovšem co mě snad nejvíce mile překvapilo, bylo zjištění, že Lidl prodává odlakovač na nehty v mém oblíbeném balení s pumpičkou! Dosud byl můj favorit odlakovač z DM, který má stejnou praktickou pumpičku. Nicméně tento z Lidlu stojí méně, je ho obsahově více, také příjemně voní a lak z nehtů odstraňuje stejně dobře. Takže mám asi nového náhradníka :)




Úplně poslední low cost záležitost je tento odličovač očí Rilanja za 29 Kč (prodává Schlecker). Tak trochu jsem se obávala, co udělá s mýma super citlivýma očima. Bohužel pěknou paseku! Opět jsem se přesvědčila, že nemá cenu experimentovat s odličovači, když jsem na určitý zvyklá a vyhovuje mi. Oči jsem měla rudé jak králík ještě druhý den ráno, strašně mě pálely a ještě ke všemu se mi s ním oči špatně odličovaly! Řasenka šla strašně špatně dolů a musela jsem jí doodstranit svým olejovým odličovačem. Takže za mě totální propadák. Věřím ale, že jsou takoví, kterým vyhovuje a těm mohu i tajně závidět, že jim stačí na očlíčení výrobek za 29 korun :). Pro majitelky super citlivých očí to není nic moc a už vím, že to co ušetřím do budoucna na šamponu a odlakovači, utratím zase za svůj milovaný odličovač od Yves Rocher :)


Máte nějaký svůj oblíbený levný výrobek o kterém jste ze začátku pochybovaly a který vás pak mile překvapil?

17 komentářů:

  1. S Cienem musím souhlasit, šampony si občas koupím, ten sprcháč co tady máš je super a ještě mám moc ráda tělové mléko. Jednou jsem si ho koupila z nouze a budu se k němu asi vracet - rychle se vstřebává, i voní a prostě za ty peníze spokojenost velká! Dobrý článek:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip, po tom šamponu a odlakovači se kouknu, protože taky mám ráda ten z DM. Jinak oblíbené levné mám asi jen Balea sprcháče, ten už výše zmíněný odlakovač a možná laky Essence za 30,- ujdou.

    OdpovědětVymazat
  3. Sprcháče si kupuju FA, když sou za 30-40,-. Přijdou mi lepší, než ty z Balea. Šampon od Lidla už chci nějakou dobu zkusit. Nemusí to být špatný, podle mě jsou tyhle výrobky srovnatelný, jen za ně firmy neplatí miliony za reklamu. Mám ráda z Baley šampon na hnědý vlasy, který taky vyhrál (tuším v Rakousku nebo Německu) nějaký test, ten mi přijde lepší než Wella, Sysos, Lush, Body basics.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten odlakovač zkusím.... na dovolené mi odlakovač "prožral" díru ve víčku, vylil se mi v taštičce a rozežral i plastovou manikuru během 12 hodin cesty... myslím, že je čas na změnu...

    OdpovědětVymazat
  5. S Cienem naprosto souhlasím, ještě jsem nezkoušela ten odlakovač, díky za tip! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Cien vůbec není špatný, nechápu proč jsem se ho vždy tak bála :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak a odlakovac uz mi sedi doma, po precteni tveho prispevku. Nic jinyho jsem ale neporidila, nejak se toho proste bojim :D

    OdpovědětVymazat
  8. přesně tenhle šampón jsme si koupila v víknedu :) a musím stebou souhlasit vyrovná se těm dražším ;)
    sprchové gely od cienu kupuju už dlouho a musím říct že taky plní svůj účel :) ovšem ten odličovač neznám ale doufám že brzo poznám ;) :D

    OdpovědětVymazat
  9. Kolem produktů od Cienu jsem dlouho kroužila, až jsem se odhodlala a něco málo koupila. A jsem spokojená.
    Je fajn vědět, že za málo peněz se dají sehnat produkty, které se vyrovnají těm dražším - a jako bonus - dají se bez problémů sehnat!
    Myslím, že až příště Lidl navštívím, zkusím ten šampon, protože mně se vlasy taky děsně mastí. Uvidíme, jak se budou tvířit na tenhle šampon. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. plumfoolery: a jsi s ním taky spokojená? já se taky bála, ale štěstí přeje odvážným :)

    OdpovědětVymazat
  11. jojo ten šampon je opravdu dobrý :) také ho občas používám ... a ten odlakovač vidím poprvé, ale zítra si pro něj hned skočím :D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Ten odličovač jsem párkrát měla. Semtam trošku štípal, když jsem si ho dala hodně na tamponek a dostalo se mi to do oka. Ale po vteřince to bylo OK. Ovšem řasenka šla špatně dolů, to jo...

    OdpovědětVymazat
  13. Cien mám ráda, nějaké věci od nich taky mám :)

    OdpovědětVymazat
  14. A super blog mimochodem, sleduju :)

    http://flabgeefashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Cien používám a mám ho moc ráda! A jinak k tomu odličovači... mám taky hodně citlivé oči a tenhle odličovač jsem používala.... no, nesmí se ho dát na tampónek moc, jinak nadělá vážně paseku. Když ho ale dám jen trochu, docela to jde... mám ho spíš na cestování.

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem měla kondicionér od Cien a nic moc teda, Balea je mnohem lepší. Tak se bojím zkoušet šampon. A ještě jsem od Cien měla tělový krém a ten mi taky nevyhovuje...ale ten odlakovač určitě zkusím až mi dojde ten můj :-)Možná i ten sprcháč bych riskla...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)