pondělí 5. září 2011

Lesky, lesky, lesky

Ahoj! Už podle nadpisu asi tušíte, okolo čeho se bude mé dnešní povídání točit. Správně, je to má sbírka lesků. Musím uznat, že se značně ztenčila oproti pár letům zpátky. Možná vás to ani nebude zajímat, protože jak brzy zjistíte, jsem tak trochu konzerva a barevná škála se točí jen okolo jedné barvy...a rudá to zrovna není. Lesky na rty mám vážně ráda, určitě radši než rtěnky. Nemám ráda výrazné rty, ale díky mé mdlé přírodní barvě rtů to chce přece jen trochu odpíchnout a něčím přetřít. Takže lesk mám pokaždé v kabelce, v práci i na pracovním stole. Někdy tahám v kabelce klidně i tři najednou, bůhví proč :) Nevlastním zrovna lesky zvučných jmen a vysokých cenových kategorií. Vzhledem k mé spotřebě by mě to stálo asi balík. A navíc co jsem měla v práci možnost vyzkoušet za dražší značky, nikdy jsem se nesetkala s žádným zázračným leskem, který by vydržel několik hodin bez hnutí, dodat mým rtům neobvyklou barvu nebo božsky voněl. Takže za sebe říkám, že lesky z drogerky jsou fajn a mě bohatě stačí :)




To je tedy má malá sbírka lesků, mám takový pocit, že bych v  kabelkách na dně skříně ještě pár kousků našla. Tímto se jim tedy omlouvám, že se o nich dnes nezmíním. Suma sumárum, je to 10 kousků. Žádný z těchto lesků nepřekročil cenovou hranici 150Kč. A jak vidíte, většina z nich má pěkně nudné růžové barvy. Tedy nudné pro milovnice divokých a výrazných barev lesků. Pojďme se na ty krasavce podívat zblízka.




Snažila jsem se barvy i vyfotit na ruce, ale ne vždy světlo spolupracovalo s mým foťákem, takže u méně výrazných barev toho moc neuvidíte. 


První čtveřice jsou lesky od E.L.F. Nějak pořádně ani nevím, jak je možné, že se mi takhle nahromadily. Číslo 1 je Hypershine gloss ze základní řady. Odstín Berry Bliss. Kupovala jsem ho v sadě pěti lesků, takže mám od něj více odstínů. Jak vidíte, je to jemná, růžová barva se třpytkami. Ze všech Elfích lesků je nejhutnější a opravdu na rtech vydrží. Někomu by to ale mohlo vadit a má raději tekutější konzistence. Jediné  co bych vytkla je výdrž lesku - myšleno, že hrozně rychle ubývá a balení je opravdu malé.
Lesk číslo 2 je též ze základní řady. Má způsobit dojem větších rtů. O tom jsem vám již psala. Já efekt nijak moc nevidím a kvůli tomu jsem si ho ani nekupovala. Růžová barva (ods. Baby Doll) je lehce krycí a hlavní lesk (popř. objem rtů) dodá až perleťová báze. Ta je mentolová a na rtech lehce štípe, což mám ráda. Je to příjemné osvěžení. Jinak výdrž je také v pohodě a je o něco méně hutný než lesk č.1. 
Třetí v pořadí je dlouhodržící nestíratelný lesk ze studio řady. Já mám odstín Heartbreaker. Tento lesk je takový trochu jiný, než ostatní. Nejdřív se na rty nanese barva, ta se nechá zaschnout (poznáte to tak, že bude barva matná) a poté se rty přetřou průhlednou bází. Je fakt, že je vážně dlouhodržící a přežije v pohodě i oběd a svačinu :) Trochu jsem si jen musela zvyknout na jeho podivnou vůni, která zavání tak trochu chemií.
Číslo 4 je nejnovější v mé sbírce je to Glossy Gloss ze studio řady. Je tekutější, má štěteček, kterým se dobře nanáší, ale že by byl extrémně lesklý, toho jsem si bohužel nevšimla. To už mi lesklejší přijde Hypershine. Nicméně jeho lehčí textura mi vyhovuje a líbí se mi i jeho lehká vůně.










Tato várka lesků je už jen drogerková záležitost. Dva jsou od Dermacolu a jeden od Essence.


Číslo 5 mě nestál vlastně ani korunu. Přišel mi domů s předplatným InStylu. Je perleťový a na rtech zanechává jen drobné třpytky. Jeho vůně připomíná meloun, i když přelitý nějakou chemikálií. Na rtech je moc příjemný, textura je tak akorát. A líbí se mi jeho štěteček, kterým se rty dobře malují. Lesk s číslem 7 je též od Dermacolu. Rty jen lehce tónuje do růžova a má zkosený aplikátor, který sice moc ráda nemám, ale nevadí. Nevím proč, ale přijde mi, že mě po aplikaci lesku trochu brní rty a přijde mi trochu mentolový. Není to nic výrazného, ale cítím to tam. Textura je tekutější a výdrž tak střední.
Poslední z této trojice je od Essence. Jeho podivný aplikátor jsem tu už probírala. Stále mi moc nevyhovuje, i když občas se na něj dočtu i chválu. Každý jsme prostě jiný a něco jiného nám vyhovuje. Jinak lesk je velmi příjemný na rtech, textura je spíš hutnější, ale ne moc, aby se lepila a byla na rtech nepříjemná. Líbí se mi jeho barva, rty jsou pak takové přirozeně růžové. 





Poslední trojice lesků je mix těch nejdražších a zároveň toho nejlevnějšího. Lesk Kiko s číslem 8 je čerstvý úlovek v mé sbírce. Chválu na něj uslyšíte i tentokrát. Miluju jeho opravdu melounovou vůni a to jak na rtech vytvoří efekt skla. Je opravdu hodně lesklý a na rtech drží dobře. Má navíc SPF 20. Jediná nevýhoda je, že u nás zatím není k sehnání, tak si ho musím šetřit :) Číslo 9 je také poměrně nový kousek, pochází z Essence výprodeje a říkala jsem vám o něm nedávno. Jako jediný z mé sbírky má zlatou barvu a není moc hutný. Voní tak trochu po kokosech a stále ještě se sžívám s jeho podivným dlouhým aplikátorem. A stále pořád cítím jeho drobné třpytečky na rtech, ale jinak myslím, že za ty peníze je dobrý. Úplně poslední z lesků má asi nejzvučnější jméno. Je od Estée Lauder. Stál mě ale nějakých 130 korun na internetu. Určitě bych za něj v obchodě 600 nebo kolik stojí nedala. Je sice jemně růžový, ale na rtech je spíše jen bezbarvý a rty se lehce třpytí. Nemám moc těchto tubičkových lesků, moc jim totiž nefandím. Tento má na konci jako aplikátor štěteček a výhodou je, že lze jeho uzávěr utáhnout, aby lesk nevytekl, když se v kabelce na něj třeba něco pohodí. Hezky voní a je hutný tak středně. Na rtech celkem vydrží, ale člověk nesmí nic jíst ani pít :)








No, tak to by bylo z říše lesků na rty asi všechno. Moc mi nejde popisování textury nebo barvy lesku. Hlavně i vnímání jednotlivých lesků a značek je hodně individuální a co přijde někomu jako hutný lesk, je pro druhého úplně tekuté. Takže to musíte brát s rezervou :) Určitě se v komentářích podělte o své nejmilovanější lesky na rty, popřípadě jestli vlastníte některý jako já, tak jestli vám také přijde takový :)


Krásný den!

1 komentář:

  1. Miluju rtěnky, lesky už téměř nepoužívám..;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)