čtvrtek 29. září 2011

Hello Kitty a nejnovější laky na nehty

Krásné dopoledne, pokračuji v ukázkách z mých velkých nákupů. O značce Hello Kitty se toho napsalo už mnoho. Milují ji jak malé tak velké slečny i paní. Mnoho značek od H&M po M.A.C vytvořilo kolekce kosmetiky s touto roztomilou kočičkou, ale až nedávno přišla na český trh jediná originální kolekce této kosmetiky. K dostání je exkluzivně ve vybraných parfumeriích Marionnaud. Ale to už určitě všichni dávno víte. Nejsem sice milovnice infantilních kočiček ale zajímala mě kvalita této kolekce. Pro začátek jsem si vybrala oční stíny a lak na nehty.





Oční stíny Désert Doré - koupila jsem si pro mě univerzální zlatou barvu. Hodí se jako podklad pro líčení jinými stíny nebo na projasnění očí. Jsou báječně pigmentované a dobře drží. Nepráší se a tím pádem je pak nemám po celém obličeji. Připomínají mi oční stíny od Bourjois. Cena 149 Kč.





(ve stínu)


(na sluníčku)



Lak na nehty Lola Lilas je růžovo-fialová barvička. Spíš růžová s jemným fialovým nádechem. Jedna vrstva mi pro dobré krytí nestačila, ale dvě byly dostatečné a barva laku pak sytá. Schnutí spíš průměrné. Cena 149 Kč.


Hello Kitty se mi určitě zalíbila a do budoucna by mi nevadilo pořídit si ještě něco z jejich kolekce. Zaujaly mě paletky očních stínů, které byly stejně pěkně pigmentované a barevně sladěné. Tak uvidíme :)




V poslední době se mi nahromadilo celkem dost laků na nehty, většina pochází z posledních nákupů, tak vám dneska ukážu jak vypadají.



První je lak Sephora - byl jako dárek k nákupu. Moc se mi líbí jeho barva, protože takovou jsem ještě ve sbírce neměla. A vyhovuje mi jeho malý a krátký štěteček, kterým se lak dobře nanáší jedním tahem. Navíc lak schne rychlostí blesku! O prostředním laku jsem vám psala pár vět výše a poslední je z nové kolekce Essence. Korálová barva mi také ve sbírce chyběla. Stačí dvě vrstvy a lak pak drží na nehtech i několik dní.




Blankytně modrý lak je z Essence výprodeje. Je to sice už třetí blankytně modrý lak do sbírky, ale nevadí :) Uprostřed je tmavě modrý lak H&M ze setu laků. Vůbec se mi ta barva nelíbí, někomu jí přenechám, protože si nerada lakuju nehty tmavými barvami.
Poslední je také z výprodeje Essence a nehtech vytvoří zajímavý efekt.






Toto trio laků je z HM Spring setu, který mi připomíná spíš podzimní barvy a proto jsem si ho také pořídila. Můj favorit je prostřední lak. Všechny kryjí dobře po dvou vrstvách a drží obstojně. Co více dodat?




10 komentářů:

  1. Stíny HK vypadají poměrně dobře, barva je moc hezká. Můžu se zeptat, co to balení? Není to plast, který se při menším ťuknutí ihned rozbije? Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Noogeta: balení je kvalitní, žádný laciný plast. Celkem bytelné a plast je pevný :)

    OdpovědětVymazat
  3. O těch posledních z H&M jsem taky uvažovala, ale říkala jsem si, že určitě nebudou krýt. Díky za info, jdu si je pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty laky z H&M mám,taky a nejsou špatný :). Něco od Hello Kitty by jsem si chtěla pořídit,můžu se zeptat,kde je prodávají ?

    OdpovědětVymazat
  5. laky z H&M jsou super! teď jak tam mají takové ty v nových lahvičkách za 29,- jsou super! mám dva a jsem s nima spokojená! ;) ale mě celkově vyhovují všechny laky ... ať je to essence nebo chanel drží mi ve finále na nehtech úplně stejně (mám nějé zvláštní nehty) haha :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Kockandy: prodávají je vybrané parfumerie Marionnaud. Vim určitě, že je mají na Smíchově a na Václaváku v Praze :)

    angellovely-things- také mám někdy ten pocit, že ani tak nejde o lak a jeho značku, ale spíš o to, jaké má kdo nehty :)

    Nicola: tak hurá pro ně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vybrala sis moc hezký odstín stínů i laku(ů) :-)

    OdpovědětVymazat
  8. moc se mi líbí ty stíny :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)