úterý 27. září 2011

Fan brush

Krásné dopoledne všem. Dneska to bude jen o štětcích, konkrétně o jednom. Pod názvem fan brush jsem si toho ještě nedávno moc nevybavila. Prostě proto, že těmto štětcům říkám vějířové. Jsou vlastně tak trochu zbytečné a určitě se bez nich obejdete, ale je s nimi zábava a jsou praktické :)




Pro vaši lepší představu jich sem pár přidám. A proč jsem tu krásnou paní tak znetvořila čárama? Je to kvůli využití tohoto štětce. Já osobně ho využívám jen z jednoho důvodu. Tím je, že se s ním skvěle odstraňují popadané oční stíny z obličeje, případně větší nános pudru. Co jsem odkoukala od profíků, ty naberou malé množství fixačního sypkého pudru tímto štětcem, aplikují ho pod oči a zbytky stínů, které opadají z očí se zachytí v pudru, který pak jednoduše tímto štětcem odstraní. Vážně praktické :) Zejména pokud používáte sypké oční stíny nebo flitry. Druhá možnost využití tohoto štětce je nanášení bronzeru (pudru, tvářenky) a konturování obličeje. Což si nedovedu úplně představit a nechám to jen na profesionálech. Mě bohatě stačí jeho praktická stránka v podobě odstraňování popadaných stínů. Jelikož se vyrábí v mnoha provedení, velikostech i kvalitě může si vybrat opravdu každý. Já si před lety koupila jeden celkem velký a huňatý, kterým jsem odstraňovala i popadané líčení z oblečení. Momentálně mám fan brush od E.L.F, je syntetický, štětec je velmi jemný a tenký. Takže určitě na případné konturování obličeje se bude hodit přírodní a objemnější štětec (nebo tak mi to alespoň přijde logické :)




Používáte tento štětec nebo vám přijde zbytečný?

11 komentářů:

  1. nepoužívám, ale koukala jsem na něj u elfu, takže ho nejspíš používat budu:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja doma mam tento typ stetca, ale momentalne ho moc nepouzivam..

    OdpovědětVymazat
  3. Mám doma :) ale moc nepoužívám

    OdpovědětVymazat
  4. Mě přijde dost štětců zbytečných, ale tenhle bych tedy řekla, že je ze všech nejvíc zbytečný :) Já si vlastně vystačím jen se 4 štětci, i když jich mám doma více :) Jinak se mi u spousty tvých spíše starších článků přestaly zobrazovat fotky, mám tam místo nich jen černé pole s vykřičníkem. Nesmazala sis je třeba z té databáze kam je nahráváš před zveřejněním na blog, nebo je jen chyba někde u mě?

    OdpovědětVymazat
  5. zrovna se pro něj chystám na poštu :D také budu mít od ELF ... tak uvidíme :))) ale také ho plánuji používat přesně jak si popsala ty - na stíny a tak ... :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. nepouživám, ale třeba na něj někdy v budoucnu přijde řada:)

    OdpovědětVymazat
  7. Elli Lightning: no, měla jsem problémy s Picassou a nějak se mi spousta fotek ztratila, takže díky za upozornění! mě se zobrazovaly normálně

    OdpovědětVymazat
  8. No, tenhle štětec mi přijde nejnepraktičtější ze všech :-). Já ho zkoušela u kamarádky a rozhodla jsem se ho nepořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Též mi přijde trošku zbytečný :) nic co by nezvládl jiný štětec :) ale vypadá hezky :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ja ho nemám, neviem na čo by som ho používala. S očnými tieňmi nemám najmenší problém, takže pre mňa by to bola zbytočná hračka :)

    OdpovědětVymazat
  11. ja ich mám tiež niekoľko a používam hlavne na rozjasňovač, lícenku ale tiež aj na odstraňovanie popadaných tieňov :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)