pátek 30. září 2011

Dermacol Make-up cover

Už nějaký čas používám tento malý zázrak v tubě a protože se mi velice osvědčil, rozhodla jsem se s vámi podělit o své dojmy. Poprvé do styku jsem s tímto make-upem přišla při líčení na můj maturitní ples (což bylo kdysi dávno v pravěku :) a byla jsem nadšená, že se nehnul z obličeje po celý večer ani na afterparty po plese. Píši, že je to make-up, ale používám ho vlastně jako korektor, protože je super ultra krycí a zakryje i to, co nevíte, že potřebujete zakrýt! Tenkrát jsem ho měla na celém obličeji, ale teď už si na to netroufnu a bojím se efektu "masky" na obličeji. Nicméně na zakrytí kruhů pod očima a podobných neduhů je báječný. Co by vás ještě mohlo zajímat?


- má SPF 30
- je voděodolný
- je hypoalergenní
- drží a drží celý den
- vznikl jako jeden z prvních krycích make-upů v Evropě
- jeho receptura byla vyvinuta ve Filmstudiu Barrandov
- lze ho používat jak na obličej , tak i tělo
- obsah 28g cena je 129 Kč
- široký výběr odstínů (já používám č.221)
- objednat si ho můžete zde, případně je dostupný i v drogeriích



Balení je takové staromilské - v tubičce


Stačí opravdu strašně malinko a nalíčíte si celý obličej



Sice nerozetřený, ale jeho velké krytí to snad demonstruje :)



Jestli hledáte něco hutnějšího na zimu, případně chcete skrýt cokoliv na svém obličeji/těle a váš běžný make-up na to nestačí, s tímto nešlápnete vedle. Jen opravdu dávejte pozor na množství, stačí opravdu jen maličko a zakryjete všechno! Takže teď se nemusíte obávat focení na rozpálené střeše nebo pod vodou, protože tenhle make-up to všechno přežije :)


Znáte ho? Používáte ho? Nebo nepotřebujete nic skrývat?

22 komentářů:

  1. já používám loreál..ale cena 400 za malou lahvičku mě už vytáčí..možná zkusím tenhle..díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na ho taky měla poprvé na maturitaku:-) a podle me to je nejpigmentovanejsi věc na trhu. Trosku me mrzí to spfko, protože to pak na fotkách děla děsně světlejší obličej. Na to, ze to ma byt stage makeup, je to skoda...

    OdpovědětVymazat
  3. ja používam od Max Factor... Painstick...je skvelý a dlho vydrží...nie je to makeup ale dá sa použiť aj ako makeup ...ja ale moc nerada používam makeupi radšej si dám púder tak maximálne tento Painstick na zakrytie nejakých drobností

    OdpovědětVymazat
  4. používala jsem ho, když jsem neměla čistou pleť, ale teď, když je hezká, tak si užívám lehkých makeupů:)

    OdpovědětVymazat
  5. Znám, používám, ale jen jako korektor, jako make-up je strašně hutný, těžký a vytváří opravdu efekt masky, i si v něm tak připadnu jako bych na sobě měla strašnou vrstvu paštiky. Ale jako korektor je nejlepší, co jsem kdy měla a vydrží opravdu stráááášně dlouho, protože ho stačí fakt malinko.

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho miluju:)! V zimě je to můj nejoblíbenější make-up. Souhlasím se vším, naprosto! .)

    OdpovědětVymazat
  7. tento make-up je krycí zázrak! já už ho také používám spíš jako korektor. Jen mě docela štve, že má SPF a dělá to opravdu světlejší obličej (jak znínila PlumFoolery). Jinak za tu cenu si člověk lepčí kdyrí ani nemůže přát!

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem ráda, že máme stejný názor :) Je to fakt krycí zázrak za pár kaček!

    OdpovědětVymazat
  9. ty jo, já ho sice nepotřebuji, ale asi ho budu muset někdy vyzkoušet, po takových kladných recenzích...

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna si už dlouho říkám, že bych potřebovala nějaký dobrý korektor, takže za tu cenu tenhle určitě vyzkouším. A zkusím ho i jako makeup, na zimu by byl pro mě asi ideální :)

    OdpovědětVymazat
  11. znám, ale nemám ho ... i když je pravda, že po něm pokukuji už nějaký čas :D na celý obličej bych ho asi nepoužívala, ale jako korektor jak píšeš by se občas hodil ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Už delší dobu přemýšlím o nějakým korektoru na oblast kolem očí. Akorát bych potřebovala tip na to, v kterých drogériích a kde mají největší výběr odstínů a vzorky. ;o)

    OdpovědětVymazat
  13. Já už ho nějakou dobu sháním, ale v naší DM ho nevedou a když už jsem ho v jiné objevila, neměli světlé odstíny.

    OdpovědětVymazat
  14. Ivet: třeba v Dm jsem ho neviděla i když tam měli stojan s Dermacolem, já ho koupila ve Schleckeru. Jinak největší výběr má Dermacol studio v Praze v pasáži Černá růže

    OdpovědětVymazat
  15. Super blog!!!
    Já moc výrobky od Dermacolu nemám, nikdy mě nelákalo nic vyzkoušet ale tohle si teda pořídím - časem :D

    OdpovědětVymazat
  16. Kate - děkuji :) určitě vyzkoušej a dej pak vědět, jestli si taky tak spokojená

    OdpovědětVymazat
  17. MUSÍM ho mít :D na správný make-up jsem ještě nenarazila .. tak doufám že tenhle mi bude aspoň z části vyhovovat !!! nevíš přesně v jakých drogeriích by se dal sehnat ??

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Terka: já ho sehnala ve Schleckerovi, ale jak jsem psala výše, největší výběr má Dermacol studio v Praze v pasáži Černá růže :)

    OdpovědětVymazat
  19. Už si ho chci pořídit strašně moc dlouho, ale bohužel zatim jsem se k tomu nedostala. Pořídim ho ale před plesovou sezónou (pokud ovšem na nějaký ples půjdu, protože si na to připadám stará, když se rozhlídnu a kolem samé šestnáctky :D). :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Dneska jsem si ho koupila a už ho miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Také ho používím jako korektor, jednou jsem ho zkoušela na celý obličej, ale hnd jsem ho musela sundat:D Jak to děláte, že ho někdo dává na celý obličej a nevypadá to hrozně?:D

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)