čtvrtek 15. září 2011

Catrice nabídka

O tom, že značka Catrice nenabízí jen limitované edice kosmetiky, ale má celou svojí řadu mnoho z vás určitě ví. Bohužel však kompletní nabídka dekorativní kosmetiky se prozatím většině drogerií u nás vyhýbá. Zatím jsem narazila jen na jeden stojan s kompletní nabídkou a v to Tescu My na Národní. Samotná nabídka je celkem široká - seženete rtěnky, lesky, laky na nehty, řasenky, oční linky, bázi pod oční stíny, několik druhů štětců a aplikátorů, paletky pro smokey eyes, tvářenky, pudry,  fixy na rty nebo např. set na úpravu obočí. I nabídka odstínů je hodně široká a myslím, že si každý zájemce vybere. Co se týče cen, jsou pořád o dost výš než např. u Essence. Kdyby někoho zajímaly ceny konkrétních produktů, mám celý Catrice katalog, kde je to uvedené. Přijde mi ale zbytečné to sem vypisovat.




Celý stojan jsem vám i zvěčnila. Trochu se mi nelíbilo, jak byl neupravený a věci v něm poházené. Někde chyběly testry úplně a například prostor pro limitované kolekce byl plný letáčků cizích značek a použitých ubrousků. To moc dobré jméno značce nedělá. Ale možná jsem jen já divná a koukám na tyhle detaily :) Některé výrobky se mi celkem líbily - např. tvářenky. Kdybych jich neměla tolik, asi bych si nějakou vybrala. Neodolala jsem jen u dvou věcí. Pořídila jsem si lak na nehty (bylo těžké si vybrat z široké nabídky) a paletku pro vytvoření smokey eyes.




Lak na nehty je typická baby pink barva s mini zlatými třpytečkami. Jmenuje se Miss piggy reloaded a stojí 65 Kč. Kryje dobře, ale chce to určitě dvě vrstvy, aby byla barva sytá.




Paletka Smokey eye set je ve fialových odstínech a skládá se ze tří pudrových stínů a jednoho mastného, který slouží jako linka. Vůbec jsem neměla v plánu si kupovat další oční stíny, ale když jsem si je vyzkoušela na ruku, líbila se mi jejich pigmentace a to jak celkem dobře držely. Mým favoritem je lila odstín (druhý z leva). Součástí balení je i aplikátor na oční stíny a na vytvoření oční linky, který tedy moc nepoužívám. Výdrž stínů je taky v pohodě (zkoušela jsem je s bází i bez) a cena 119 Kč. Myslím, že tato paletka se celkem povedla :)











Co vy, objevil někdo z vás i v jiných městech Catrice stojany??

20 komentářů:

  1. Ta paletka vzpadá krásně, hlavně ta světle fialová barvička:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem o něm také četla :) ale bohužel nikdy jsem na něj nenarazila :((( jsem hodně zvědavá :D moc se mi líbí ten lak ... zatím jsem nesehnala v téhle barvě opravdu dobrý lak co se týče krytí.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za tuhle super zprávu, při první příležistosti se tam mrknu, protože catrice mě opravdu nadchla, když jsem zkoušela plno věcí na ruku v chorvatsku, tak uvidíme, zda tomu tak skutečně bude, že budou fajn. jinak neupravené stojany mně osobně vadí taky, to citlivá nejsi,je to nechutné,když tam jsou poházené ubrousky od šminek atd, úplně mě to odrazuje od koupě.....Jinak děkuji za low cost tipy, určitě mrknu na Cien!

    OdpovědětVymazat
  4. No nerazila jsem na něj vůbec nikde, což se mi teda vůbec nelíbí..

    OdpovědětVymazat
  5. V Brne jsem zatim narazila jen na par kousku. Moc rada bych vyzkousela nejake rtneky, ty co davala na Blog Petra (lovelyhair) tak me moc zaujaly! Jinak ten lak mam taky a davam 2 silne vrstvy. Musim rict, ze me prekvapilo jak dlouho vydrzi.

    OdpovědětVymazat
  6. no my tuto znacku mame v Dm-ke, ale zatial odolavam a nic som si z nej nekupila aj ked ju tu mame uz nejaku chvilku:)

    OdpovědětVymazat
  7. ja zháňam rúž ultimate shine simply rosewood a tu ho nikde nemajú, fňuk

    inak tiene sú krásne a aj ten lak

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som od nej skusla par veci, kedze u nas je uz dlhsie, ale az tak ma neoslovila
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. wow, tato novinka mě tedy opravdu velmi příjemně překvapila!!! tvůj blog prostě zbožňuju, občas umíš fakt potěšit a přijdu si tu na super tipy. teď mám fakt radost, díky, asi utratím i ten zbytek peněz, co jsem měla na čtvrt roku na jízdné, protože jinak opravdu nevím, jak se tomuhle vyhnout, když o tom teď vím!!! :D

    OdpovědětVymazat
  10. u nás v Olmíku je akorát v Rossmannu, ale vždy jen limitovka a pak je tam akorát malý stojánek s laky :-)

    OdpovědětVymazat
  11. No tak na celý stojan jsem teda ještě nenarazila... škoda, paletka i lak vypadají moc hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. U nás máme občas limitované edice. A zrovna mají laky na nehty. Vybrala jsem si stejný odstín jako ty :-)

    OdpovědětVymazat
  13. jsem moc ráda, že vás článek inspiroval :) dejte určitě vědět, když narazíte na další stojany, já zatím narazila jen na tento a nikde jinde v drogeriích nic :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jdu na to, díky za informaci, jsem zvědavá na jejich makeupy.

    OdpovědětVymazat
  15. ja som bola teraz doma na Slovensku a tam je Catrice v kazdom Dm, cize ma samozrejme lakalo nieco vyskusat. kupila som si zatial len paletku korektorov ale som velmi spokojna, lepsi zeleny a ruzovy korektor som este nenasla, krasne sa totiz vpiju do pokozky :)
    rozmyslala som aj nad maskarou ale nemala som odvahu a tak dufam ze aj tu v Prahe uz bude coskoro Catrice na viacerych miestach :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pro všechny brnačky !!! mame tento stojan v rossmanovi v olympii :))))

    OdpovědětVymazat
  17. Túto značku mám celkom rada, ceny sú veľmi dobré a kvalita v podstate tiež dobrá. Som rada, že je k dostaniu v obidvoch mestách kde bývam, takže nikdy nemám problém ju zohnať. :))

    OdpovědětVymazat
  18. V Brně v OC Olympia v Rossmanu mají celý stojan, nebo nevím jestli úplně všechny výrobky, ale normálně makeupy, pudry, štětce, stíny, rtěnky, laky na nehty mají, takže brňačky zkuste se tam mrknout:)

    OdpovědětVymazat
  19. Já miluju od catrice camouflage cream.Ůplně perfektně kryje kruhy pod očima :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)