sobota 3. září 2011

BEST OF AUGUST

Krásné dopoledne, srpen je za námi a je tu souhrn mých nejoblíbenějších a nejpoužívanějších produktů. Tohle léto nebylo teplotně nic moc, proto jsem byla ráda, že alespoň část srpna byla slunečná a mohla jsem využít např. opalovací krémy. Trochu jsem se bála, že mi doma v šuplíku shnijí, díky těm dešťům :) Všechny výrobky jsem vám už někdy ukazovala, takže pro vás pravidelné čtenáře nic nového. Opět jsem rozdělila extra dekorativní a tělovou kosmetiku.




Z dekorativní kosmetiky jsem si oblíbila a nejčastěji používala:


1) bronzer Kiko
2) bázi pod oční stíny Essence
3) nude lak Kiko
4) rozjasňující pudr E.L.F
5) báze pod řasenku E.L.F
6) řasenka Colossal Volum´ od Maybelline


Používám samozřejmě více produktů, ale tyto se objevovaly při líčení nejčastěji :)




Z tělové péče jsem používala nejvíce :


1) Termální voda ve spreji La Roche-Posay
2) Aqua spray Rival De Loop na osvěžení obličeje
3) Opalovací krém na obličej Sun Dance 
4) Tea Tree Warer Lush na čištění obličeje
5) Balzám na rty Lip Smacker


Díky několika tropickým dním jsem spotřebovala jednu termální vodu ve spreji a konečně mohla naplno využívat i opalovací krémy. 


Pro mě vždy se zářím přichází automaticky podzim, takže je čas na úklid kosmetické skříně a uklizení "letních" produktů někam do krabic a vybalení potřebnějších výrobků :) Něco mi říká, že třpytivá tělové mléka tolik pod kalhoty nevyniknou :) Tajně ale doufám, že babí léto nás nemine...



2 komentáře:

  1. Rozjasňující pudr od ELFu jsem si taky oblíbila, je skvělej! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tee tree je aj u mna momentalne na vyslni, hm a zaujal ma ten bronzer:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)