sobota 24. září 2011

Benefit Remove It

Když jsem poprvé na internetu uviděla fotky nové kosmetické řady od Benefitu řekla jsem si, to musím mít! Obal a design výrobků mě prostě dostal a zatoužila jsem něco z této řady vlastnit. Ano, já vím, že to není úplně normální, ale smiřte se s tím, že já normální nejsem :) Začala jsem pátrat trochu více a nedávno jsem během dnů Marianne konečně nakoupila. Uznávám, mám jen odličovač make-upu, ale je to asi také způsobené cenou na našem malém trhu. Oproti americkým 21 dolarům stojí u nás tento odličovač 440 Kč. Nic moc, ale tak měla jsem na něj slevu a prostě jsem ho chtěla. Vybírat si kosmetiku jen podle obalu samozřejmě nejde, takže zvítězila i praktická stránka a jelikož jsem momentálně žádný odstaňovač make-upu neměla, koupila jsem si tento. Abych vás trochu seznámila, nováček v mé sbírce se jmenuje Remove It, dorost do velikosti 177.4 ml a narodil se v San Franciscu jako všechny Benefit věcičky.





Povšimněte si stylového zavírání krabičky na provázek, tomu říkám vymazlený design :)




Lahvičku s odličovačem jsem si okamžitě zamilovala. Škoda jen, že je plastová a ne skleněná, protože to by bylo teprve něco :) Korkové víčko je ovšem také jen imitace a hraje na city jeho obdivovatelů.







Jak jsem již zmiňovala žádný spešl výrobek pro odstranění make-upu jsem neměla. Mám spoustu čističů, vod i tonik ale nic jen na make-up. Remove It je vhodný i pro odličování očí. Můj zatěžkávací test citlivosti očí překonal na jedničku a očím nijak nevadil (hurá). Nicméně stále mám svůj oční odličovač a tento bude sloužit na odlíčení zbytku obličeje. Připomíná mi tak trochu micelární vodu od Biodermy, kterou miluju. Je bez oleje a odlíčí vážně i silný nános líčidel. Nevoní sice po kytičkách nebo ovoci, ale to nevadí (i vůní mi připomíná micelární vodu). Jedním slovem jsem si ho zamilovala od obalu po obsah. Mám jen jednu výtku - měl by se prodávat tak v litrovém balení, aby si ho člověk pořádně užil! Sečteno, podtrženo, hádejte co si dávám na svůj zaoceánský wish list? Další výrobky z této řady!




12 komentářů:

  1. Teeeda obal a celkově to vypadá parádně.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek :) Máš úžasný články

    OdpovědětVymazat
  3. tedy obal vypadá dobře, ale za tu cenu bych si asi vybrala něco stejně dobrého a levnějšího =)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tenhle jsem nedávno koukala někde v časopise, asi ho budu muset vyzkoušet taky.. A dostalo mě právě to balení.. Ona celá ta řada vypadá naprosto super!!

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to skvelé, super článok :o)))
    http://truskawka-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Panebože to je nádherný obal! Tak něco z tý kolekce musím mít, ááá :D

    OdpovědětVymazat
  7. Veronica: ta cena je opravdu nic moc! ale jak jsem řikala, bylo to mé malé přání něco z této kolekce vlastnit :)

    Barb: souhlasím, a zatím jsem četla jen samé pozitivní reakce na tuto řadu

    klaudia: děkuji!

    Káťa: přesně tohle jsem si řekla, když jsem ho poprvé uviděla :)

    OdpovědětVymazat
  8. To balení je vážně dokonalé! Já bych si to asi za tu cenu nekoupila, ale naprosto chápu potřebu něco vlastnit třeba jen kvůli obalu, jen to dělám spíš u dekorativky, kterou mám radši :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych si to koupila a pak si do toho přelívala Biodermu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja z teto rady planuju vyzkouset urcite vic veci. ALe nemuzu se rozhodnout co, takze cekam az si to v rijnu osaham v NYC. A urcite prihodim browzing, na to se tesim nejvic.

    Jo a ano, vcera jsem to byla ja :-)

    OdpovědětVymazat
  11. viennettka: jsem ráda, že mi v tomhle někdo rozumí :)

    markett: hmm, zajímavý nápad

    plumfoolery: tak doufám, že všechno zdokumentuješ a popíšeš co všechno jsi si nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ať dělám co dělám, rozdíl mezi 21 USD a 440 CZK je asi... 20 korun? To mi nepřijde jako předražené. Jinak to balení vypadá krásně. :) M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)