úterý 6. září 2011

Beauty facts about me

Ahoj, možná jste to na některých blozích zaznamenali - jeden bloger nominuje druhého a dalších několik blogerů do jakýchsi blog awards. A nominovaný bloger na oplátku práskne 7 make-up faktů o sobě. Jelikož moc nefandím těmto řetězovým posílačkám a nominacím (neberte si to nějak zle) tak si to trochu upravím podle obrazu svého. Moc si vážím čtenářky, která mě nominovala, vážně mě to moc potěšilo. Nicméně nechci vyjmenovávat dalších x blogů, protože nevím, jestli by to stejně někoho zajímalo a rovnou na sebe něco prásknu.






1) nikdy nejdu spát neodlíčená (i když mám v krvi tři promile alkoholu, bolí mě nohy i žaludek nebo se mi chce děsně spát)
2) nikdy neodcházím z domu bez balzámu na rty nebo lesku
3) nemám ráda černě nalakované nehty
4) neumím nosit výrazně nalíčené rty a myslím, že mi ani nesluší
5) pěkně flákám používání pleťové masky
6) stříhám si nehty skoro obden (mám fobii z toho, když vidím o chlup delší nehet, nepřijde mi to pěkné)
7) neustále si kupuji oční stíny, i když jich mám tolik
8) make-up nebo pudr si naopak kupuji max. 2x do roka
9) neumím si pořádně namalovat tekuté oční linky
10) hrozně bych chtěla někdy vyzkoušet peříčkové umělé řasy, ale nemám na to odvahu
11) někdy zapomínám vyčistit pleť ráno před líčením
12) vůbec se nedívám na složení kosmetických výrobků
13) nepoužívám podlak ani nadlak při lakování nehtů
14) bez použití deodorantu ani parfému neodcházím z bytu
15) slovo minerální make-up mi nic neříká
16) bojím se objednávat kosmetiku po internetu
17) vždycky je mi strašně líto, když v časopise vidím rozdrcené oční stíny nebo nalámané rtěnky (i když to ve výsledku vypadá pěkně a zajímavě)
18) nepoužívám oční ani noční krém (ale pracuju na tom)
19) mám ráda třpytky ve všem (lesky, stíny, pudry...)
20) miluju termální vody ve spreji
21) když si nestíhám umýt hlavu, tajně to kryju suchým šamponem
22) nepoužívám fén ani kulmu
23) dlouhou dobu jsem nemusela používat korektor
24) nikdy nepřestanu používat micelární vodu od Biodermy
25) a hlavně, často kupuji kosmetiku, kterou ani nepotřebuju :)








To by si myslím zatím stačilo, některá tajemství si člověk musí nechat i pro sebe :) Mám spoustu špatných návyků, ale snažím se na nich časem pracovat a odstraňovat je. Věřím, že každý z nás nějaké má. Jaký je ten váš nejhorší kosmetický hřích? Nebo na co jste naopak pyšné?

8 komentářů:

  1. veľmi úprimný, krásny príspevok :) Mojim najväčším hriechom je asi to že právo naopak, ked prídem zvonka neskoro nikto ma neprinúti odlíčiť sa, viem že je to veľký prešlap ale snažím sa ho už korigovať, pretože to je základ :)

    OdpovědětVymazat
  2. 17. Bod je nej, taky si říkám, jaka je to skoda...

    OdpovědětVymazat
  3. ja vzdy kukam v casakoch ako rozrezu nejaky luxusny ruz...o ktorom mozno nejedna z nas sniva...

    OdpovědětVymazat
  4. hezké, s některými body se ztotožňuju i já :)

    OdpovědětVymazat
  5. ad 24- dokud nám jí nezruší jako už předtím mnoho nejpoužívanějších a nejoblíbenějších věcí v kosmetice...

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkně poupravené :)))) v té 10tce jsme na tom úplně stejně :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji, jsem ráda, že v tom nejsem sama :)

    OdpovědětVymazat
  8. V některých bodech se s tebou naprosto shoduji. Rozhodně v 1. a v 9. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)