sobota 17. září 2011

Beauty Box a Lancome řasenka

Když jsem asi před měsícem objednávala Beauty Box, nečekala jsem, že si ho objedná tolik lidí a spustí se masová vlna s články na téma " Můj Beauty Box". Jsem občas trochu naivní :) Takže i já se samozřejmě musím pochlubit svým boxem. Objednávala jsem ho v době, kdy byla v nabídce jako dárek micelárka od La Roche-Posay a řasenka Bourjois. Dorazil mi před pár dny, ale jelikož jsem nebyla u rodičů doma, vyzvedla jsem si ho až nyní. Co vám budu povídat, jsem samozřejmě nadšená, zejména protože mi box dorazil kompletní a s dárky, které jsem chtěla. Současnou verzi Beauty boxu si můžete prohlédnout níže a objednat si ho můžete zde. Jelikož se strhla vlna na téma beauty boxů, nechci vás obtěžovat s vypisováním informací, že v ostatních zemích je toto běžné už nějaký čas, můžete dostat dárky např. od NARS, Benefitu nebo Lancome nebo podobně. Prostě pokud má někdo zájem a chtěl by se dočíst více, doporučuji navštívit stránky ostatních blogerek, které o tom tak pěkně něco napsaly - např. zde, zde nebo zde. A abychom mohly zahraničním kolegyním závidět ještě více, přidám pár fotek, co všechno se nachází v zahraničních verzích beauty boxů.









Aby byla galerie kompletní, přidám i Beauty box, který mi dorazil. Omlouvám se za kvalitu fotek, fotila jsem to pozdě večer :)









Těm co ještě jejich box nedorazil nebo co si ho zatím neobjednaly, tak se můžou těšit na:


Kartonový tubus, ve kterém je celá zásilka zabalená. Časopis Luxury Guide a brožurku s informacemi o výrobcích, které jsou přiložené. Dále micelární voda od La Roche-Posay, řasenku Bourjois Ultra Care pro citlivé oči, slevová karta do drogerie Fann, vzorečky parfémů od Narcise Rodrigueze a Salvatore Ferragama. Vzorečky krémů Estée Lauder a Babor a šampon s kondicionérem od Philip Martin´s. A to vše jen za 139 Kč, no neberte to :)


Pokračujeme dále, beauty boxem to dneska nekončí. Včerejšek byl  ve znamená nákupu nových časopisů - a to Elle s dárkem v podobě stylové plátěné tašky (hádejte jaký vzor jsem si vybrala :) 






Hned jak jsem začala časopisem listovat, padl mi do oka článek o připravovaných Mango nákupech! Nevynechala jsem zatím jediné, takže se určitě zúčastním. Konají se 13.10 (na můj svátek :) v Praze, Brně a Ostravě. Těšit se můžete na 30% slevu na kompletní kolekci, ke každému nákupu zdarma taška Mango a při nákupu nad 1500 Kč micelární voda Sébium od Biodermy. Samozřejmě jako vždy nechybí ani welcome drink a sladké občerstvení. Takže já určitě půjdu!




A druhým časopisem byla Žena a život, kde jsem na začátku také našla zajímavou nabídku - kupon na novou řasenku Lancome Hypnose Baby Doll. Samozřejmě se jedná i miniaturku řasenky, ale na vyzkoušení jestli člověku vyhovuje to stačí :) Mě se teda celkem zamlouvá! Stačí zajít do Sephory, předložit kuponek a dostanete řasenku :) Jinak mě v časopise zaujal i článek jak nakoupit ty správné výrobky v drogerii.






Dneska jsem si tedy udělala velkou radost a nic mě to skoro ani nestálo! Jelikož má zítra moje kamarádka svatbu, čeká mě nekonečná noc balení darů, vymýšlení líčení a chystání oblečení. Pokusím se vše zdokumentovat. Proto v neděli na blogu bude trochu pusto a prázdno, protože se bude slavit a zapíjet :) Hned v pondělí se těšte na další článek. Mám v hlavě tolik nápadů, že mám co dělat, abych to všechno stihla zveřejnit. Užijte si víkend a dejte vědět, jestli jste si také nakoupily novou Elle s taškou nebo si zašly pro řasenku Lancome.

17 komentářů:

  1. ach jo, moc mě štve, že mám ty obchody tak daleko:/

    OdpovědětVymazat
  2. jé děkuji, asi si budu muset jít koupit ženu a život.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu řasenku mám taky, ale vyla v dárkové sadě s parfémem Lancome. Za mě ale teda určitě ne ... nejsem z ní vůbec nadšená pro mě průměrná řasenka :(( Jinak na ty Mango nákupy také možná vyrazím ... uvidím :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Na kuponek jsem také koukala. Možná na mně ještě nějaká zbude :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já už chci mít ten Beauty boxík doma! :D Závidím zahraničním slečnám, ty jejich přepychové boxy jsou úžasné.. Děkuji za super tip na ženu a život, zajdu si ji koupit :) Elle už mám taky doma, přečíst těch 300stránek mi bude trvat pěkně dlouho :D Já jsem si vybrala tašku s těma botkama, kterou ty? :) Na Mango akci vyrazím též, ještě přemýšlím o té Reserved :)

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu se něco zeptat? Jak velká je ta miniaturka? (popř. objem)

    Jinak co se týče BBoxu, teď jako by se s tím roztrhl pytel. :) Nicméně je fajn, že se něco takového dostalo i k nám... Je sice jasné, že my se nikdy nedočkáme boxíku, který by se byť jen podobal těm zahraničním, ale obsah toho našeho je taky fajn, i když já bych asi upotřebila jen ten záříjový (ten tvůj), ten s Esteé řasenkou a ten současný bych asi ani nevyužila...

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem okamřitě zbystřila při čtení,ale bohužel jsem zapoměla,že Mango obchody jsou od města,kde bydlím daleko ...

    OdpovědětVymazat
  8. beauty box jsem právě objednala a na mango dny se taky chystám :-)
    http://barbarachantre.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Už se nemůžu dočkat, až mi můj beauty box taky dorazí! :) podle mě je to skvělý nápad a určitě budu každý měsíc objednávat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá nápad! Snad toho bude časem víc

    http://www.facebook.com/pages/Super-Sek%C3%A1%C4%8D/201827066511541

    OdpovědětVymazat
  11. opravdu dostaneš mini řasenku zadarmo když jim dáš kupon??? to je skvělé, asi do toho jdu :)

    OdpovědětVymazat
  12. angellovely-things: tak byl to vzorek, proč ho nevyzkoušet :)

    Léa: já mám samozřejmě tu s nápisem Oh Noo...

    Kyky: je velká 2ml

    Daniela: ano, nic po tobě nechtějí, jen jim dáš kuponek. Mě paní prodavačka řasenku ještě zabalila do taštičky a přihodila mi tunu vzorečků různých značek a produktů :)

    OdpovědětVymazat
  13. Asi budu za losera, ale já u tebe čtu o nějakém beaty boxu poprvé :D

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Mery: tak jsem ráda, že tím informuji o někoho nového, kdo nemá tušení, že to existuje a neomílám to zbytečně :) Zaujal tě beauty box?

    OdpovědětVymazat
  15. Myslíš, že je potřeba opravdu kuponek nebo staší časopis? Já ho mám totiž předplacený a v mém vydání ta kartička přilepená nebyla a je tam napsáno, že po předložení časopisu získám řasenku, ale kartička tam není:(

    OdpovědětVymazat
  16. peťulka: zkus tam přijít s časopisem a zeptat se jich, třeba by stačilo vytrhnout tu stránku. nebo koupit nový časopis, 29korun zas není tolik :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)